Gå til innhold

SK '11 - MELISSA VIL SUPERFIT


meelissa

Anbefalte innlegg

Fikk visst trent litt idag også! Men ble ikke så lang treningsøkt, er fortsatt syk.. Jaja. Får se ann formen i morgen :) Fikk løpt litt og trent litt styrke på magen, i det minste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige uke ble dårlig for treningens del! Men har ikke gitt opp motet helt enda :) I dag skal jeg trene, regner med det blir litt løping på mølla og vanlig styrke (ben og mage). Men får alltid sting når jeg løper, irriterende.. Noen tips? :)

I morgen har jeg visst meldt meg på nok en spinningøkt også, yey :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble spinning i går, og i dag er jeg støl.. :sjenert: Men føles godt! I dag får jeg ikke trent. Har mer spennende planer på tapeten :lur: Men får ta det igjen på torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg ikke trent, men skal dra på spinning i dag :) Hvis jeg ikke sovner av nå og går i dvale.. Hehe.. Trøøøtt! :fnise:

Snaart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har falt litt av rutinene mine, men i dag har jeg igjen vært på spinning :) Det blir ukas eneste treningsøkt da.. Men men. Får håpe på en bedre treningsuke neste uke, med trening 3-4 gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du hadde en fin helg, CoffeeGirl! :) Nå har hvertfall jeg trent igjen, en fin spinningøkt, som vanlig på mandager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! For en fin dag det er i dag. Å komme seg ut av senga for å dra på trening var ikke heelt populært her i huset, men nå sitter jeg her ikledd treningsklær! Skal bare spise frokost, så bærer det bort på treningssenteret ;) Har falt veldig av rutinene mine i det siste, men skal prøve å hente meg inn nå med å trene både i dag og i morgen (da har jeg trent tre ganger denne uken!). Neste uke må jeg prøve å få trent 6 ganger :) SK 2011 - her kommer jeg!

God helg til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg trent både lørdag og søndag,gitt! :) Lørdag ble det en ren styrkeøkt (TUNGT - såå støl i kroppen i dag!) og i dag løp jeg i 30 min på mølla.. Ja, ja, formen går hvertfall oppover :) Spinning i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening ble avlyst :( Er STORM her jeg bor, formen er elendig og alt er bare ÆSJ. Håper på bedre dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåste opp ganske kraftig her også mens jeg var på jobb, var skummelt å være der siste timen! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja! Hehe. I går var jeg hvertfall på zumba :) Utrolig slitsomt, skjønner ikke hvordan noen kan synes at det er en tulletime.. Blir jo helt kjørt etter en slik time! I dag skal jeg i teorien også trene, får se om det blir noe av.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så innmari flink du er! Her inne må jeg henge meg på altså! Jeg har også satt igang prosjekt sommerkropp, men jeg har litt lavere treningskrav enn deg da, ellers faller jeg bare av :ler: Mitt eneste tips til sting er å ikke spise timen før man trener, og å holde noe hånden på den siden man får sting; en liten stein eller noe. Men det fungerer bare sånn halvveis det og ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøver å være flink, men er ikke så flink som jeg burde.. Hehe :)

Takk for tips, skal på løpetrening i morgen, så krysser fingrene for ingen sting!! :) I dag har jeg også trent. Var på poweryoga, så usikker på om jeg egentlig kan kalle det trening? Hehe. Ble jo svett da, men kanskje mest styrketrening og ikke så mye kondis, akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå støl etter i går! :Nikke: Har forresten trent i dag også. Løp en halv time på mølla, men kom bare litt over 5 km...? Ikke noe å skryte av med andre ord.. Hehe. :skratte: Men, men! Fikk løpt av meg noen kalorier i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest -Sarah-

Så flink du er meelissa! :tommelsmil: Mer enn 5 km på 30 min er bra da!

Er sommerkroppen innen rekkevidde?

Gooood helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke helt.. Synes ikke jeg har fått noen forbedringer enda :( Får bare fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag, men skal på trening i morgen! :) Skal ikke noe spesielt verken i dag eller i morgen, så da passer det bra! Er du flink til å trene i helgene da? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...