Gå til innhold

SK '11 - MELISSA VIL SUPERFIT


meelissa

Anbefalte innlegg

Blir det noe utetrening i finværet da? Jeg har fått sansen for jogging, deilig med litt forandring :danse: Viktig å ta pauser fra eksamenslesing, trening gjør godt for kropp og topp :briller:

Håper du får jobb da:)

Nei, veldig lite.. Har lyst til å jogge ute, men tør ikke å prøve meg på jogging på en stund! Dumme beinhinnebetennelse.. Har kjøpt meg nye asics joggesko da, de kjennes kjempebra ut! Så kanskje en dag snart i nærmeste framtid :)

Jeg også, hehe! Skal ringe i morgen å høre, tror jeg.. Spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ble jobben min, hurra! :) Ble ikke trening i går, men i dag har jeg vært på Zumba! 60 min. Moro! :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED JOBB :tommel: Og Zumba som feiring er jo knall :mrgreen: Jeg tenkte å komme meg på Zumba på fredag! Danse gjør meg glad :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :takke:

Ja, synes zumba er så gøy! Har en kjempeflink instruktør også. God trening! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! :) I morgen skal jeg dit for å skrive kontrakt.. Spennende!

I dag har jeg trent igjen :) Ble 45 min piloxing. Gøy! I morgen skal jeg nok prøve meg litt på mølla og trene styrke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening: 20 min ellipse, 25 min på mølla :hoppe: Endelig kan jeg løpe igjen! Ble vondt på slutten, så må fortsatt være forsiktig. Men ser ut som det virkelig hjalp å slutte å jogge en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med jobb! :) Heltid eller deltid? :)

Deltid :) Eller, heltid-ish i sommer, men til høsten må det nesten bli deltid siden jeg først og fremst er flittig student ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg trent! Dro på en piloxing time, utrolig tungt, og utrolig morsomt! :hoppe: Så nå tar jeg helg med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en flyplassjobb, men vil ikke si akkurat hva jeg gjør. Veldig spennende!! :)

Dagen i dag brukes til eksamenslesing! Har allerede vært våken i litt over en time og lest, så nå tar jeg første kg/fb-pause. Fortjent! Blir en laaang dag, og neppe tid til trening. Men må prøve å få trent litt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kickboksing og aerobic, på en måte! Utrolig gøy :)

I går var jeg på 60 min kondisjonsaerobic, og ble SÅ sliten. Har ikke trent siden fredag da, så.. :sjenert: Men i dag må jeg nok ringe legen min og spørre om jeg kan få legetime så fort som mulig. Leggene er nemlig såå vonde. Må innse at slaget er tapt :tristbla: Skulle nok ikke tatt sånn i på treningen på torsdag og fredag i forrige uke. Lett å være etterpåklok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...