meelissa Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #21 Del Skrevet 1. februar 2011 Knallhard aerobictime overstått! Liker egentlig ikke aerobic (trodde jeg), men dette var jo såå morsomt! Gøy at treningen fortsatt går bra Må måle meg på søndag og se om jeg har fått noen forebdringer, målte meg for første gang for omtrent to uker siden, da. Hehe. Så spørs vel. Men, men. Ny økt i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 #22 Del Skrevet 1. februar 2011 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 2. februar 2011 #23 Del Skrevet 2. februar 2011 Så bra at du har funnet treningsformer du liker! Klarte du å få med både armer og bein på aerobicen? Noen venninner prøver å få meg med på step, aerobic osv, men jeg eier ikke koordinasjon, så jeg tør ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 2. februar 2011 Har vært danser helt til i år, så gikk greit med koordinasjonen Savner dansingen igrunn! I dag fikk jeg trent igjen, men er såå sliten og kvalm etter bare et kvarter på mølla. Håper jeg ikke blir syk. FÅr ta tidlig kveld Ukas siste økt i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 #25 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har ukas første økt i morgen Med nye løpesko og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har ukas første økt i morgen Med nye løpesko og greier Bedre sent enn aldri! Må vel investere i nye sko jeg også snart, føler jeg fortjener det. Hehe. Men de "gamle" varer nok en stund til, kjøpte de i fjor, så. Men blir så motivert av nytt tøy og utstyr, så litt må man jo unne seg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #27 Del Skrevet 3. februar 2011 Dagens trening unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 3. februar 2011 #28 Del Skrevet 3. februar 2011 Du må jo fortelle oss hva! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 3. februar 2011 Du må jo fortelle oss hva! Oi, gikk litt fort i svingene Ble en herlig spinningøkt i dag! Er såå støl etter i går, så var tungt i dag. Nå tar jeg treningsfri resten av uka, og sier meg fornøyd med 4 økter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 3. februar 2011 #30 Del Skrevet 3. februar 2011 Bedre sent enn aldri! Må vel investere i nye sko jeg også snart, føler jeg fortjener det. Hehe. Men de "gamle" varer nok en stund til, kjøpte de i fjor, så. Men blir så motivert av nytt tøy og utstyr, så litt må man jo unne seg :gjeiper: Mine gamle ble kjøpt i August eller September, men jeg fikk så vondt i anklene og på framsiden av leggene av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 4. februar 2011 Aah, ja det er jo mer enn lov! Håper de nye skoene er bedre for deg, da! Nå sitter jeg her med en stoor kopp grønn te og håper halsen bedrer seg. En porsjon havregrøt skal spises, så må jeg suse på forelesning! Er egentlig bare innom her for å ønske alle treningsglade en god helg, jeg skal hvertfall kose meg masse (men uten trening denne gang, kjempestøl i hele kroppen enda!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 4. februar 2011 #32 Del Skrevet 4. februar 2011 Aah, ja det er jo mer enn lov! Håper de nye skoene er bedre for deg, da! Null smerter foreløpig God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 7. februar 2011 Nå løper jeg i vei for å rekke dagens spinningtime! Blir deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 8. februar 2011 Har trent i dag også Ble en time med kickboksing! Gøy! Blir sikkert kjempestøl i morgen da.. Men skal uansett ikke trene i morgen, må bruke all min tid til å lese.. Henger litt etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #35 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå har jeg trent igjen! Spinning i dag. Merker jeg mister treningsgnisten litt, men fortsetter jo uansett med treningen. Men må tvinge meg til treningsstudioet nå, i motsetning til de forrige ukene, da har jeg gledelig dratt dit! Jaja. Siste økt i morgen, da får jeg nok løpt litt på tredemølla. Og det blir vel gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #36 Del Skrevet 11. februar 2011 På vei mot treningssenteret nå! Tenkte jeg kunne oppdatere litt her, da :)I dag skal jeg ikke på gruppetime, men skal prøve å løpe litt på mølla og få trent litt styrke. Er ganske stiv og støl i kroppen etter gårdagens spinningtime, men får satse på at litt løping gjør slik at det løsner litt opp i kroppen! Er enda ganske demotivert med tanke på treningen, men har med meg en venninne i dag, så da "må" jeg jo dra. Får håpe det blir en fin treningsøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #37 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei hei! Håper alle har en fin valentinsdag? Jeg er i alle fall på vei til treningssenteret nå, må nesten trene i stedet for å drukne sorgene i godteri i dag.. Hehe. Neida! Blir en vanlig spinningtime i dag (60 min). Usikker på hvordan resten av uka blir, skal nemlig besøke en god venninne nå på onsdag. Har ikke sett henne siden jeg flyttet hit i fjor - så regner med det blir mye god mat og mye vin.. Hehe. Ikke så bra for oppstrammingen, men litt må man jo unne seg! Spørs om jeg får trent noe.. Well, well. Den tid den sorg I alle fall spinning nå, så trenger jeg ikke ha såå dårlig samvittighet om alt går skeis videre uti uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. februar 2011 #38 Del Skrevet 14. februar 2011 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 14. februar 2011 #39 Del Skrevet 14. februar 2011 Enig, du er flink! Koselig å tilbringe Valentines på treningssenteret da! Er vel der alle de single holder til i dag Jeg burde tatt en tur dit for å titte rundt! Er det intervall-spinning du trener? Det er i hvertfall dødsslitsomt! Har ikke prøvd vanlig spinning enda, men de ser svette og røde ut etter en sånn økt og Høres koselig ut med besøk! Absolutt lov å kose seg Hvor er du bosatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #40 Del Skrevet 22. februar 2011 Slenger bare inn en liten oppdatering her! På søndag gikk jeg en lang skitur (2t), var tungt og deeeilig. Men bortsett fra det fikk jeg ikke trent noe i forrige uke, og ikke til nå heller. Er blitt syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå