Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Jeg syntes ikke uttak var så veldig vondt egentlig. Men jeg grudde meg som en hund til andre gangen allikevel. Det er jo ikke akkurat godt å ha en halvmeter lang nål inni hoo-haen. :sjenert:

Når er det dere skal igang? :hoppe:

Ja, husker du sa det ikke var så altfor ille, at du bare var veldig trøtt etterpå :) Så får håpe jeg får samme opplevelse som deg :sjenert: Men en halvmeter lang nål? :sjokkert:

Kommer litt an på når jeg får mensen (men den er stort sett veldig stabil, så tipper den kommer torsdag eller fredag) og hvordan medisinene virker, men sannsynligvis blir det uttak 12. mars og innsett 14. mars :bolledeig: Så det er virkelig ikke lenge igjen nå, 2 uker på mandag...

---------------

Har hatt en kjempespennende første uke på jobb, men litt slitsomt med alle de nye inntrykkene også, så er godt at det er helg nå :)

I går var jeg på trening med en venninne. Etterpå skulle jeg egentlig lage middag med to andre venninner, men jeg var såpass trøtt at jeg bare hadde lyst å dra hjem... Mannen var ute med jobben i går, så var utrolig deilig å sløve alene hjemme :) Lenge siden sist!

I dag skal jeg til byn å møte en venninne, handle litt småting. Noe storshopping blir det ikke da, har mer enn nok å spare penger til fremover :sjenert: Men sparer til noen fine prosjekter da :rodmer:

I kveld blir det kosekveld med kjære :hjerte:

Ha en fin lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Den er kjempelang. :ler: Men selve sprøytespissen er ikke så lang da. Men de skal jo tross alt et stykke oppi der. Mannen trodde ikke på meg da jeg sa det etter første gang så han holdt på å gå i bakken da han så nålen andre gangen. Det er mannen sin det, med sprøyteskrekk. :hoho:

Men altså...det går helt fint. Det er ubehagelig, men ikke vondtvondt. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Den er kjempelang. :ler: Men selve sprøytespissen er ikke så lang da. Men de skal jo tross alt et stykke oppi der. Mannen trodde ikke på meg da jeg sa det etter første gang så han holdt på å gå i bakken da han så nålen andre gangen. Det er mannen sin det, med sprøyteskrekk. :hoho:

Men altså...det går helt fint. Det er ubehagelig, men ikke vondtvondt. :kose:

Æsj... :sjenert: Mannen min har også sprøyteskrekk :fnise: Han får sitte sånn at han ikke ser nålen, hvis det er mulig... Jeg har ikke sprøyteskrekk sånn i utgangspunktet, men hvis det er så voldsomme greier tror jeg kanskje det er like greit å ikke se den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg var så dopa at jeg ikke brydde meg. :fnise: Jeg hadde nok med å konsentrere meg om å si navnet mitt riktig. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg var så dopa at jeg ikke brydde meg. :fnise: Jeg hadde nok med å konsentrere meg om å si navnet mitt riktig. :sjenert:

:skratte: Godt jeg har med mannen som kan passe på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler heller ikke se nålen. Han får holde deg i handa å se en annen veg ;)

2 uker kommer til å gå veldig fort :jepp: Skal tenke mye på dere!

Fin kveld videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tåler heller ikke se nålen. Han får holde deg i handa å se en annen veg ;)

2 uker kommer til å gå veldig fort :jepp: Skal tenke mye på dere!

Fin kveld videre :klem:

Tror det er en god idé ja ;) Ja, to uker er jo ingenting... Selv om jeg som nevnt synes tiden går både veldig fort og veldig sakte samtidig for tiden...

Takk, du er søt :klemmer: Ha en god kveld du også! :) Krysser fingrene for novemberbaby for deg! :babysmokk:

-----------------------

I dag har jeg hentet ut medisiner for 6600,- :haar: Hadde egentlig forberedt meg på enda litt dyrere også (opp i 8000,-). Men med tanke på hvor lav dose jeg skal ha så er det ganske sinnsykt :sjenert: Men de er forhåpentligvis verdt sin vekt i gull :rodmer:

Følte meg nesten litt mistenkelig da jeg gikk ut av apoteket med en pose full av medisiner og sprøyter da :fnise:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig spennende! :popcorn:

Ja! :hoppe: Håper det går veien :) Hvis det er vellykket får jeg sannsynligvis positiv test nøyaktig 1 mnd fra idag! :hoppe: Men må prøve ikke å bli altfor skuffet om det ikke skulle gå også :sjenert:

:daane: Det er helt hårreisende dyrt. :bond: Håper bare vi slipper uttak denne gangen. Liiiitt billigere da. :fnise:

Jepp.. Du vil vel helst slippe unna nålen også ;) Krysser fingrene for dere! :klemmer: (for oss begge, for vi skal jo være i samme terminklubb nå! :Nikke: )

Hei!

Er bare innom å kikker litt i dagboken din! Lykke til med prøverørsforsøk!! :)

Tusen takk! :) Kjekt med et nytt fjes i dagboken :vinke: Står på farten til å dra til en venninne nå, men skal sjekke ut dagboken din senere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var dyrt ja. Men forhåpentligvis er det bare denne ene gangen dere trenger dette, og neste gang du bruker penger på apoteket er det på graviditetstesten som skal gi gode nyheter ;) Heier på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var dyrt ja. Men forhåpentligvis er det bare denne ene gangen dere trenger dette, og neste gang du bruker penger på apoteket er det på graviditetstesten som skal gi gode nyheter ;) Heier på dere!!

Ja :hjerte: Får håpe du har rett! :) Takk :klemmer:

Tenker på deg og følger spent med :klemmer:

Takk! :klemmer:

Nå er vi offisielt, forhåpentligvis, terminbuddies. :nigo:

:hoppendeglad:

Weeeee!! :hoppe::bolledeig::danse: Så gøy! Sykt at i morgen er det sannsynligvis bare en uke til uttak! Blir spennende å følge med på deg fremover også :)

----------------------

Hjemme etter en kjempefin langhelg på hytten med min søster, kjæresten hennes og et vennepar. Strålende vær og fine turer, god mat og mye latter og kos :)

Satte første sprøyten i går. Gruet meg noe sykt, men med god hjelp fra min søster og kjæresten hennes til å montere sprøyten og oppmuntre meg så satte jeg sprøyten selv, og det var ikke så ille som jeg hadde fryktet ;) Nålen var ikke vond i det hele tatt, men det svidde litt etterpå..

Burde absolutt tatt meg en dagbokrunde, men jeg må dusje og så skal vi på flyplassen og hente svigers, så får prøve å få tid i morgen i stedet :)

Ha en fortsatt fin søndagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så flink du er til å sette sprøyte! Ikke sant den er egentlig veldig grei? Så fort man kommer over at man setter en sprøyte. På seg selv. :fnise: Spissen er uansett så tynn at den glir inn nesten av seg selv. :jepp: Det er verre med EL-sprøyten. Den må du liksom trykke gjennom huden. :sjenert: Men da er du så vant med å sette puregonsprøyter at du ikke bryr deg lengre. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så flink du er til å sette sprøyte! Ikke sant den er egentlig veldig grei? Så fort man kommer over at man setter en sprøyte. På seg selv. :fnise: Spissen er uansett så tynn at den glir inn nesten av seg selv. :jepp: Det er verre med EL-sprøyten. Den må du liksom trykke gjennom huden. :sjenert: Men da er du så vant med å sette puregonsprøyter at du ikke bryr deg lengre. :fnise:

Takk :fnise: Ja, det er litt creepy å sette sprøyte på seg selv! Men lettet over at det gikk så bra :)

Mannen trenger forresten litt tid til å studere mens vi er i byen din. Mandag og onsdag går nok vekk til babyprosjektet, men hvis du har tid/lyst å møtes tirsdagen så kan du jo rope ut ;)

Nå må jeg avslutte sånn at vi rekker å hente svigers! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:redd: Møtes irl? :fnise: Synes det er så skummelt sånne ting, men jeg har gjerne lyst. :jepp: Må jo bare hive meg i det, liksom. :ler: Og så kan jeg jo ta med meg A dersom du har lyst til det? :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:redd: Møtes irl? :fnise: Synes det er så skummelt sånne ting, men jeg har gjerne lyst. :jepp: Må jo bare hive meg i det, liksom. :ler: Og så kan jeg jo ta med meg A dersom du har lyst til det? :nigo:

Jeg synes det er litt skummelt jeg også, men er jo litt artig å møtes når vi likevel skravler så mye på nett ;) Kunne møttes på en av stedene nede på kaien? Det kan vi jo snakkes om på PM, må jo nesten utveksle telefonnr også da :) Selvfølgelig vil jeg møte søteste A! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag når jeg skulle ta sprøyten skyndet jeg meg litt, og det kom et par dråper ut av nålen etter jeg var ferdig... Står egentlig at man skal kontakte legen når det skjer, men kan det virkelig ha så stor betydning? :klo: Jeg må ringe sykepleier i morgen uansett da, for å avtale videre forløp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...