Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Venninnen min har blitt syk og måtte avlyse lunsj. Det var jo selvfølgelig dumt, men litt greit også i og med alt jeg måtte få unna i dag... Nå har jeg ryddet kjøkkenet, vasket badet og gulvene, til og med fått skvist inn litt :sengekos: , så nå skal jeg :dusje: før jeg lager tacosnurrer. Forhåpentligvis rekker jeg å skrive en jobbsøknad før vi skal i familiebesøk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å vite :) Bare synes det er så rart at min har vært svingende nå, siden den har vært så stabil hele tiden før... Men men, hadde i allefall høy temp med 36,7 i morges også :) Så satser på at jeg har hatt EL ja!

God helg snuppa! :klemmer: Jeg svarte deg forresten på FB fordi KG ikke var helt stabil her hin dagen ;)

Med den tempen + fortsatt høy temp høres det ut som du har hatt EL! :jepp: Men da fikk du den ganske sent? Må vel endre ticker noe nå?

Så meldingen... Har desverre ikke hatt tid til å svare ennå, men skal få gjort det snart :)

:klem:

Mamma og pappa har vært gift i 25 år på mandag, så i kveld skal vi feire sølvbryllup :hjerte:

Ellers hadde jeg og kjære en veldig fin kjærestekveld i går :) Vi lagde nachos og hadde det film-maratonet... Først "Social Network", så "Death of a President" og så "The Switch"... De to første var ganske bra... "The Switch" ble kanskje litt vel klissete, men den var jo søt også da :)

I morgen er det også familiebesøk, pluss at jeg skal møte en venninne, så blir en hektisk helg ;) Men blir nok kjekt også :)

Sølvbryllupsfeiringen hørtes utrolig koslig ut :rodmer: (for en meny! :sikle:)! Deilig med filmmaraton :tommelsmil:

Du kan få lov til å nyte søndagen med familie og venninner før du setter deg med jobbsøknader syns jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min har blitt syk og måtte avlyse lunsj. Det var jo selvfølgelig dumt, men litt greit også i og med alt jeg måtte få unna i dag... Nå har jeg ryddet kjøkkenet, vasket badet og gulvene, til og med fått skvist inn litt :sengekos: , så nå skal jeg :dusje: før jeg lager tacosnurrer. Forhåpentligvis rekker jeg å skrive en jobbsøknad før vi skal i familiebesøk også :)

hepp! her hadde du vært innom i mellomtiden!

Må si du har vært effektiv i dag! :) Flinka! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den tempen + fortsatt høy temp høres det ut som du har hatt EL! :jepp: Men da fikk du den ganske sent? Må vel endre ticker noe nå?

Så meldingen... Har desverre ikke hatt tid til å svare ennå, men skal få gjort det snart :)

:klem:

Sølvbryllupsfeiringen hørtes utrolig koslig ut :rodmer: (for en meny! :sikle:)! Deilig med filmmaraton :tommelsmil:

Du kan få lov til å nyte søndagen med familie og venninner før du setter deg med jobbsøknader syns jeg ;)

Ja, tror jeg har hatt EL 17. eller 18. mai, men er litt usikker, for har jo ikke hatt positiv test, og har heller ikke hatt slim og sånn... Men tror kanskje det er fordi vi har hatt så mye :sengekos: at det har vært litt vanskelig å få oversikt over slim :fnise:

Jeg bør nok skyve på tickeren ja, hvis antagelsene mine er riktige er IKM ca 30.-31. mai...

Ikke tenk på at du ikke har hatt tid å svare enda :) Ofte treig med sånt jeg også ;)

Veldig bra meny ja :jepp: Pappa er hobbygourmetkokk ;)

Hadde vært koselig å bare nyte søndagen, men godt med alt som er gjort :) Har også en mistanke om at vi ikke kommer til å komme hjem fra familiebesøk før sent på grunn av at den familien vi skal til er veeeldig snakkesalige og alltid skal ha folk til å bli lengre :fnise: Så da bør jeg nok prøve å få unna en jobbsøknad før vi drar om ca 2 timer... Men nå er tacosnurrene ferdig, så da må jeg nesten gå og spise :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at vi er synkrone denne syklusen, da jeg hadde positive EL-tester 16. og 17. mai :jepp:

Håper det klaffer for oss begge :nigo:

Håper du får unnagjort en jobbsøknad før dere må dra, og at det blir koselig i besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hepp! her hadde du vært innom i mellomtiden!

Må si du har vært effektiv i dag! :) Flinka! :klem:

Takk :) Nå har vi spist "middag" (må få i oss noe ordentlig mat før kakebesøk, ellers blir jeg bare kvalm), og det ser ut til at jeg akkurat rekker å skrive en jobbsøknad også ;)

:klemmer: til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut til at vi er synkrone denne syklusen, da jeg hadde positive EL-tester 16. og 17. mai :jepp:

Håper det klaffer for oss begge :nigo:

Håper du får unnagjort en jobbsøknad før dere må dra, og at det blir koselig i besøk :)

Da blir det spennende å følge med hos deg også ja! :hoppe: Jeg krysser alt jeg har jeg også ;)

Ja, skal prøve å få til en jobbsøknad nå, hvis jeg bare greier å løsrive meg fra KG :fnise:

Besøket blir sikkert greit. Er litt mer perifer familie på kjære sin side. Jeg har et veldig fint forhold til nærmeste svigerfamilie, mens disse kan være litt slitsomme i blant :fnise: Men vi får satse på at det blir OK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og effektiv du er i dag. :jepp:

Jeg sitter i joggings i sofaen. :sjenert:

Takk :) Søndager er jo perfekte for slaffing i joggebukse :hjerte: Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for det ;) Er som oftest sånn jeg tilbringer søndagen og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er effektiv! Må gjerne sende over litt arbeidslyst hit også om du føler for det. Har et helt hus, og ikke mist en hel hage her også som trenger litt kjærlighet, men gud så godt det er å sitte i sofaen med en stor kopp te og ett pledd! :kaffekopp:

Heldig (uheldigvis) går hverken rotet og støvet eller rasket i hagen noen vei, så får vel heller ta det i morgen ettermiddag... :plystre:

Kos dere masse på familiebesøk :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du er effektiv! Må gjerne sende over litt arbeidslyst hit også om du føler for det. Har et helt hus, og ikke mist en hel hage her også som trenger litt kjærlighet, men gud så godt det er å sitte i sofaen med en stor kopp te og ett pledd! :kaffekopp:

Heldig (uheldigvis) går hverken rotet og støvet eller rasket i hagen noen vei, så får vel heller ta det i morgen ettermiddag... :plystre:

Kos dere masse på familiebesøk :klem1:

Takk ;) *arbeidslyst er herved sendt* :fnise: Fikk du gjort noe i går? Håper du fikk gjort noe i kveld i allefall :)

Jeg har sendt 3 jobbsøknader i kveld og skrevet en annen viktig mail, så nå har jeg fått nok :gjeiper: Tror jeg skal slaffe litt med søppel-TV før jeg legger meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si, du er virkelig effektiv om dagene :kose: Får håpe det smitter over slik at prøvingen effektiviserer seg også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;) *arbeidslyst er herved sendt* :fnise: Fikk du gjort noe i går? Håper du fikk gjort noe i kveld i allefall :)

Jeg har sendt 3 jobbsøknader i kveld og skrevet en annen viktig mail, så nå har jeg fått nok :gjeiper: Tror jeg skal slaffe litt med søppel-TV før jeg legger meg :)

Takk for arbeidslysten! Skal si den virket! :danse:

Fikk både vasket hus, hund og jobbet litt i hagen i går ettermiddag! Du er herved utkåret til min yndlings arbeidslystsender! :biggrin:

Krysser fingrene for at det ordner seg med jobb, men med et sånn engasjement så gjør det nok helt sikkert det. Skal se du får en jobb du stortrives med! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jeg si, du er virkelig effektiv om dagene :kose: Får håpe det smitter over slik at prøvingen effektiviserer seg også :lur:

:) Vi får håpe det ja ;) Det har i allefall ikke stått på innsatsen :fnise: Jeg er så trøtt i dag som jeg ikke har vært på lenge! Kan jo kanskje være et symptom :sjenert: Men jeg hadde litt problemer med å sovne i går kveld, og gikk rett på svømming etter jobb, så er vel heller det sannsynligvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for arbeidslysten! Skal si den virket! :danse:

Fikk både vasket hus, hund og jobbet litt i hagen i går ettermiddag! Du er herved utkåret til min yndlings arbeidslystsender! :biggrin:

Krysser fingrene for at det ordner seg med jobb, men med et sånn engasjement så gjør det nok helt sikkert det. Skal se du får en jobb du stortrives med! :tommelsmil:

Så bra :) Flinkis du også! :klemmer: Glad for å være til hjelp :fnise:

Det ordner seg nok ja, selv om jeg mistet litt selvtilliten i går... Jeg vet jo at de er kjempefornøyd med meg der jeg er, likevel har de ikke budsjett til å la meg fortsette :sjenert: Trives egentlig der jeg er og føler det blir vanskelig å finne en ny jobb, men det er nok bare noe jeg føler akkurat nå... Jeg pleier å ha en positiv innstilling, så bare jeg står på og søker blir det nok bra :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror det ordner seg med jobb for deg. :klemmer:

Svømming er herlig. :) Blir spennende å se om trøttheten kan skyldes noe annet da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper og tror det ordner seg med jobb for deg. :klemmer:

Svømming er herlig. :) Blir spennende å se om trøttheten kan skyldes noe annet da. ;)

Takk for oppmuntring :kose:

Ja, :hjerte: svømming! Blir spennende å se ja, men tror ikke det er noe vits å teste før neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert tickeren :) Er ikke helt sikker på at det er riktig, men i allefall mer riktig enn i sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt skummelt å søke på ny jobb, men når du er oppi det så kommer du til å yte max og få jobben vettu :):klem:

Har du målt noe temp. i det siste eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt skummelt å søke på ny jobb, men når du er oppi det så kommer du til å yte max og få jobben vettu :):klem:

Har du målt noe temp. i det siste eller?

Takk for at du har troen ;) Det ordner seg nok til slutt får vi håpe :)

Jepp, tempen var 36,7 i morges :) Og tickeren er litt feil enda, i underkant av en uke til IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...