Lilywhite Skrevet 5. april 2011 Forfatter #181 Del Skrevet 5. april 2011 Høres herlig ut med en kjærestetur til Amsterdam, spesielt på denne tida! Jeg har bare vært der med familien, men ser for meg at det må være en veldig fin kjæresteby! Har hørt mye fint om Amsterdam ja Er vel mye blomsterprakt der også nå Foreldrene mine hadde dratt til Keukenhof (?) eller hva det heter, men det er jo et stykke utenfor byen, så mamma sa at det kanskje ikke var noe man burde prioritere første gangen man er der... Tror det blir en fin kjærestetur ja Skal bo på et nyoppusset hotell midt i byen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 5. april 2011 Forfatter #182 Del Skrevet 5. april 2011 Som vanlig har det blitt altfor lite tid til KG... Forrige helg var broren til mannen hjemme, så da var vi med familie hele helgen + mandagen. Var også på trening med min søster, hadde besøk av en kompis osv. forrige uke. På lørdag var det innflytningsfest hos et vennepar... Veldig koselig. Litt morsomt da, vi kjørte opp dit pga stygt vær, og tok taxi hjem igjen, men da folk hørte vi skulle kjøre opp ble det jo med en gang spørsmål om jeg var gravid Skulle ønske jeg var det, men jeg kunne jo dementere det... Søndagen gikk med til å hente bilen til svigers, plukke opp svigers på togstasjonen ++. I går var jeg slapp og hadde hodepine, så da ble det sofaen hele kvelden... I dag fikk vi Argentina-boken vi har bestilt Så nå må jeg bare få bestilt legetime og vite om jeg kan dra selv om jeg evt skulle være gravid i september... Det bør det jo være ganske stor sjanse for Kjære har hatt teambuilding på jobben og måtte presentere et gruppeprosjekt. Sjefen ble visst veldig imponert over at han turde å stå foran en forsamling og presentere et resultat når han nettopp har begynt der, så jeg ble selvfølgelig litt stolt av han I morgen skal jeg være med noen venninner, og på torsdag skal jeg endelig til frisøren igjen... Har hatt det så travelt at jeg har utsatt det i evigheter... 4 måneder siden sist! Så det blir deilig å få gjort Etter det skal vi kanskje være med et vennepar som har baby Fredag blir det lønningspils med jobben og så må jeg pakke til Amsterdam-turen Ha en fortsatt fin uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. april 2011 #183 Del Skrevet 5. april 2011 Hei hei Innom for å legge igjen spor hos en annen medprøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 6. april 2011 #184 Del Skrevet 6. april 2011 Virker som om det blir en bra tur da, spesielt om værutsiktene holder stand. Hvor lenge ble dere borte forresten? Som jeg skrev i boka mi og som du kanskje forstod så gikk alt strålende på ultralyd, og vi får en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. april 2011 #185 Del Skrevet 6. april 2011 Innom og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. april 2011 #186 Del Skrevet 6. april 2011 Litt busy busy og egentid er godt! Det klaffer nok snart for dere, men skjønner godt at du er utålmodig... Spiren skulle jo aller helst ha sitti allerede! "Made in Amsterdam" for en fantastisk idé! Jeg reiser jo ofte dit, så dere kan jo eventuelt bare be meg kjøpe med en senere hvis det skulle blir aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. april 2011 Forfatter #187 Del Skrevet 6. april 2011 Hei hei Innom for å legge igjen spor hos en annen medprøver Hei på deg Koselig med en liten hilsen Virker som om det blir en bra tur da, spesielt om værutsiktene holder stand. Hvor lenge ble dere borte forresten? Som jeg skrev i boka mi og som du kanskje forstod så gikk alt strålende på ultralyd, og vi får en liten Jepp Vi blir borte til tirsdag bare, kan ikke ha fri for lenge når jeg ikke har så mye betalt ferie Dessuten er det jo snart påskeferie også Jeg så på tickeren din rett etter jeg hadde skrevet her at det var en jente Så koselig Begynt å kjøpe inn kjoler nå da? Innom og oppdaterer meg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. april 2011 Forfatter #188 Del Skrevet 6. april 2011 Litt busy busy og egentid er godt! Det klaffer nok snart for dere, men skjønner godt at du er utålmodig... Spiren skulle jo aller helst ha sitti allerede! "Made in Amsterdam" for en fantastisk idé! Jeg reiser jo ofte dit, så dere kan jo eventuelt bare be meg kjøpe med en senere hvis det skulle blir aktuelt Så sant som det er sagt Synes egentlig tiden flyr, bortsett fra når det kommer til disse babyplanene Hehe, skal huske på det hvis vi ikke finner det. Eller eventuelt finner det og angrer på at vi ikke kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. april 2011 #189 Del Skrevet 6. april 2011 Høres ut som du har noen koselige dager, med unntak av hodepinen. Så deilig med kjærestetur til Amsterdam nå på våren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 7. april 2011 #190 Del Skrevet 7. april 2011 Så sant som det er sagt Synes egentlig tiden flyr, bortsett fra når det kommer til disse babyplanene Hehe, skal huske på det hvis vi ikke finner det. Eller eventuelt finner det og angrer på at vi ikke kjøpte Gjør det! Nå er det ikke lenge til vi er i samme båt som dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. april 2011 #191 Del Skrevet 12. april 2011 Velkommen hjem!! Har dere hatt det fint?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. april 2011 Forfatter #192 Del Skrevet 13. april 2011 Høres ut som du har noen koselige dager, med unntak av hodepinen. Så deilig med kjærestetur til Amsterdam nå på våren. Jepp Amsterdam var herlig! Fint vær, og absolutt en sjarmerende by! På mandag var det nesten sommer der, kunne gå i sommerkjole og fikk til og med myggstikk! Gjør det! Nå er det ikke lenge til vi er i samme båt som dere!! Velkommen hjem!! Har dere hatt det fint?! Nei, det blir spennende! Takk, ja, vi har hatt det veldig fint Lørdag spiste vi på indonesisk på Rembrandtplein og deretter en rask tur i Red Light District, søndag var vi på kanalcruise, shopping, Heineken-bryggeriet, Hard Rock café og Anne Frank-museet. Mandag var vi litt slitne etter all sightseeingen, så da ble det mest shopping og avslapning i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. april 2011 Forfatter #193 Del Skrevet 13. april 2011 Vi bodde forresten på et kjempefint hotell i Amsterdam Og det ble en del , men selvfølgelig har jeg pådratt meg soppinfeksjon for andre gang i hele mitt liv og når vi kom hjem så det ut på tempen som jeg enda ikke har hatt EL Kan jo nesten ikke kjøre på med nå, så spørs om vi har så gode sjanser for denne måneden nå... Kan ikke skjønne helt at jeg ikke skal ha hatt EL til nå da, har jo hatt ganske stabile sykluser på max 1-2 dagers svingninger leeenge... Men tempen pleier jo alltid å stige etter EL og, så vet ikke helt hva jeg skal tro... Vi får håpe at tempen er feilaktig Skal ta en dagbokrunde snart, men er trøtt nå, så må nesten komme meg i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. april 2011 #194 Del Skrevet 13. april 2011 Hyggelig å høre at dere har hatt det bra! Tenkte jeg bare måtte forte meg å skrive at den lille forsinkede mensen jeg hadde forrige mnd skyldtes egentlig at eggløsningen var 1 uke forsinket (da jeg gikk tilbake og sjekket temperaturene, så så jeg at det var det som hadde skjedd). Og det samme kan jo ha skjedd med deg? At du rett og slett ikke har hatt EL ennå?! Så det er bare å videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. april 2011 #195 Del Skrevet 14. april 2011 Man kan fint ha sex selv om man har sopp. Det fikk jeg ihvertfall vite av legen min. (Men jeg klarte jo å smitte mannen min en annen gang da, men det var fordi han hadde eksem av ett eller annet slag og det resulterte i ballongtiss og hastetur til legevakten. ) Så bra at dere hadde en fin tur. Er selv veldig reisesyk for tiden, men jeg reiser jo til Riga om bare 3 små dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. april 2011 #196 Del Skrevet 14. april 2011 Godt og lese at dere har hatt det koselig i Amsterdam og om det ikke har vært noe EL ennå, så er det jo bare å kjøre på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. april 2011 #197 Del Skrevet 14. april 2011 Svangerskap fører til endringer i pH'en underlivet som gjør at man lettere får soppinfeksjon. Kanskje det er noe på gang?! Og det med mens man har sopp blir opp til dere. Sannsynligheten for at han blir smittet er liten, for smittefaren er størst fra menn til kvinner (men sannsynligheten for at du kan smitte han øker hvis han allerede har hudrifter, som beskrevet under ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. april 2011 #198 Del Skrevet 15. april 2011 Så bra dere hadde så fin tur. Ser du har fått noen tips her om både det ene og det andre, så jeg nøyer meg med å si god helg! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. april 2011 Forfatter #199 Del Skrevet 22. april 2011 Hyggelig å høre at dere har hatt det bra! : jepp: Tenkte jeg bare måtte forte meg å skrive at den lille forsinkede mensen jeg hadde forrige mnd skyldtes egentlig at eggløsningen var 1 uke forsinket (da jeg gikk tilbake og sjekket temperaturene, så så jeg at det var det som hadde skjedd). Og det samme kan jo ha skjedd med deg? At du rett og slett ikke har hatt EL ennå?! Så det er bare å : sengekos: videre! Det kan seff hende at EL har vært forsinket ja. Jeg tror kanskje ikke det da, har på følelsen av at mensen kommer snart (evt , håper jo seff på det da ), har begynt å føle litt småmurringer... IKM skal være søndag etter mine opprinnelige beregninger... Tror jeg må begynne å teste for EL igjen neste måned hvis jeg ikke allerede er , så slipper jeg å lure Man kan fint ha sex selv om man har sopp. Det fikk jeg ihvertfall vite av legen min. (Men jeg klarte jo å smitte mannen min en annen gang da, men det var fordi han hadde eksem av ett eller annet slag og det resulterte i ballongtiss og hastetur til legevakten. : fnise: ) Så bra at dere hadde en fin tur. Er selv veldig reisesyk for tiden, men jeg reiser jo til Riga om bare 3 små dager. OK, leste litt motstridende ting på internett. Men vi hadde oss litt etter jeg fikk sopp også, så hvis EL har vært for sen får vi håpe at det har funket likevel Har ikke hatt så mye tid til KG i det siste, så fikk ikke ønsket deg god tur, men håper du har kost deg i Riga Blir vel gjerne siste utenlandstur før kreket melder sin ankomst? Godt og lese at dere har hatt det koselig i Amsterdam og om det ikke har vært noe EL ennå, så er det jo bare å kjøre på med : sengekos: : fnise: Ja, vi hadde det herlig Det ble ikke fullt så mye action etter jeg fikk sopp, men får håpe det ble nok i allefall Svangerskap fører til endringer i pH'en underlivet som gjør at man lettere får soppinfeksjon. Kanskje det er noe på gang?! : lur: Og det med : humpe: mens man har sopp blir opp til dere. Sannsynligheten for at han blir smittet er liten, for smittefaren er størst fra menn til kvinner (men sannsynligheten for at du kan smitte han øker hvis han allerede har hudrifter, som beskrevet under : fnise:). Hehe, det har jeg lest om også, men kanskje et litt tidlig symptom? Greit å ha en lege i KG-vennekretsen Ble litt action, men var litt sårt, så kunne nok blitt mer... Men satser på det har vært nok som sagt Så bra dere hadde så fin tur. : ) Ser du har fått noen tips her om både det ene og det andre, så jeg nøyer meg med å si god helg! : ) Kos dere : lur: Får si god helg jeg også, om enn så sent at det var blitt neste helg før jeg svarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 22. april 2011 Forfatter #200 Del Skrevet 22. april 2011 Bra at dere har holdt litt liv i dagboken min, søte jenter Jeg har vært på hytten i en uke, og fikk ikke stukket innom her før jeg dro, derfor jeg ikke har gitt lyd fra meg her inne Har vært en herlig uke med sol og avslapning Ikke så mye skiturer da, ekstremt lite snø i fjellet i år... Men ble i det minste noen fotturer til butikken Utrolig nok har jeg ikke lagt på meg i løpet av uken, heller gått ned 1 kg, er nok takket være svigermor sin sunne mat, selv om det ble litt snop også IKM er som nevnt søndag, og glemte å gå innom det døgnåpne apoteket på vei hjem i dag for å kjøpe test (har fortsatt ikke somlet meg til å kjøpe mange på nettet... ). Burde testet i morgen ettersom det blir fest på kvelden, og det er greit å vite om jeg kan drikke litt eller ikke... Har ikke sånn klokkertro på denne mnd pga rar temp og soppinfeksjon. Men symptomjakten er jo der selvfølgelig. Jeg noterer meg kvalme ved for lang tid mellom måltidene og trøtthet.. Men den som leter skal finne, er det ikke det de sier? Vi får smøre oss med tålmodighet et par dager til og se Vi kom forresten hjem til ordentlig sommervær i dag, skikkelig herlig! Fortsatt god påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå