Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Da reiser jeg til Budapest! :nigo:

Er tilbake sent mandag kveld, så spørs om det blir noen update før tirsdag :) Vi skal bo på spahotell og greier, så det blir bra :) Skikkelig venninnetur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TuttaV: Håper du ikke tar det fornærmelig at jeg ikke er sånn overvettes imponert over alle fastleger jeg har støtt på! ;) Kanskje jeg har vært litt uheldig... Eller så er jeg bare kravstor :fnise: Men hadde en som var kjempeflink i mange år, og da er det liksom ikke så mange som når helt opp i hans klasse... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå fant jeg deg! Håper du har hatt det fint i Budapest, gleder meg til å høre om turen :klemmer:

Og gratulerer med to års bryllupsdag!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en super reise til Budapest :klemmer:

God tur!! :hoppe:

Kos deg masse i Budapest med venninnene dine! :hug:

Takk jenter! :klemmer: Vi hadde en fantastisk tur :) Været var ikke sånn strålende, 20-24 grader og overskyet for det meste, litt sol innimellom, men vesentlig bedre vær enn hjemme i allefall ;)

Det ble masse shopping, spa, sightseeing og god mat med gode venner :) Ble forsøkt sjekket opp to ganger også! :fnise: Viste de selvfølgelig gifteringen og sa at de måtte nok prøve seg på noen andre, men det er jo alltid gøy med litt oppmerksomhet :) Kom hjem én dongeribukse, to topper og to par sko rikere og noen kroner fattigere ;) Hadde også to superdeilige spabehandlinger på hotellet til 1/3 eller 1/2 prisen av hjemme! Nydelig... Og så er jo Budapest en kjempefin by også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå fant jeg deg! Håper du har hatt det fint i Budapest, gleder meg til å høre om turen :klemmer:

Og gratulerer med to års bryllupsdag!! :hjerte:

Hei der! :vinke:

Kjempefin tur som sagt :) Har tatt en del fine bilder som nok kommer på FB, men akkurat nå er jeg stuptrøtt, vi landet ikke før kl 22 i går kveld, og jeg sovnet ikke før kl 0130 pga :reise::spise: og :humpe: ... :fnise:

Takk :) Vi fikk jo ikke feiret så mye i går siden jeg kom hjem så sent, så vi skal ut å spise på torsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte forresten nesten like mye til kjære på turen som til meg selv :fnise: Han fikk en sommerskjorte, to boxere, en Starbucks-kopp med Budapest på og litt alkohyler, så han var godt fornøyd ;)

Det har kommet litt gledelige nyheter i dag også! Sjefen min hadde blitt oppringt mens jeg var vekke og ble bedt om å være referanse i forhold til den jobben jeg var på intervju på, så det betyr at jeg sannsynligvis er 1 av 2 aktuelle der :hoppe: Og jeg fikk faktisk et nytt intervju et annet sted senere i sommer i dag også :jepp:

Jeg har også bestilt time til GU hos Volvat i august nå :)

I morgen skal vi på Bob Dylan-konsert :) Gleder meg! Bare det kan slutte å :regn:

Og hvis syklusen min er i hakk igjen så er det EL-tider snart :hoppe: Så mye å glede seg over :) (og ja, tickeren er helt på bærtur! ;) )

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig det hørtes ut! Bra du har kost deg masse :)

Så ikke at du hadde svart innimellom her før nå! Vi koste oss veldig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og tok vaksine til Argentina-turen i dag. Ble anbefalt å ikke prøve denne mnd pga gulfebervaksinen :( Men vil selvfølgelig ikke risikere noe, så vi holder oss nok unna. De anbefalte heller ikke å reise hvis man var gravid, men så lenge jeg tar forholdsregler ifht toxoplasmose osv bør det vel gå greit? Tenker at de sikkert fraråder det litt fordi de ikke vil ha noe ansvar hvis noe går galt... Men dersom vi holder oss vekke denne mnd vil jeg max være 10 uker eller noe på vei når vi drar... Får selvfølgelig vurdere å ikke dra hvis situasjonen skulle oppstå, men tror ikke vi vil la være å prøve i 3 mnd bare pga turen...

Skal på Bob Dylan-konsert i dag, noe som egentlig frister lite i dette været... Men men... Får kle oss godt og satse på at det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og tok vaksine til Argentina-turen i dag. Ble anbefalt å ikke prøve denne mnd pga gulfebervaksinen :( Men vil selvfølgelig ikke risikere noe, så vi holder oss nok unna. De anbefalte heller ikke å reise hvis man var gravid, men så lenge jeg tar forholdsregler ifht toxoplasmose osv bør det vel gå greit? Tenker at de sikkert fraråder det litt fordi de ikke vil ha noe ansvar hvis noe går galt... Men dersom vi holder oss vekke denne mnd vil jeg max være 10 uker eller noe på vei når vi drar... Får selvfølgelig vurdere å ikke dra hvis situasjonen skulle oppstå, men tror ikke vi vil la være å prøve i 3 mnd bare pga turen...

Skal på Bob Dylan-konsert i dag, noe som egentlig frister lite i dette været... Men men... Får kle oss godt og satse på at det blir bra :)

Gratulerer med gulfebervaksine! :5:

Vi hadde akkurat det samme dilemmaet med hensyn til Asiaturen vår i sommer - ville nok ha begynt prøvingen i april/mai hadde det ikke vært for den... Leste anbefalinger på nett om ikke å reise dersom en var gravid - spesielt ikke under de første 3 mnd...så vi har venta :sukk: Men, nå skal jo vi til litt primitive strøk i Asia, da - så det kan være det er andre anbefalinger med hensyn til Argentina...

Anbefalingene gikk både på risiko for å få virus/bakterier o.l. gjennom mat osv som kunne skade foster + evt. dårlige sykehusforhold dersom en skulle få et komplisert svangerskap, hyperemesis eller spontan-abort/utskrapning osv...lite hyggelig lesning egentlig... :frown:

Men som sagt så gjaldt dette Asia... Vet ikke helt jeg...folk får da barn der nede også..? Kanskje er vi over-forsiktige her nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ut som en herlig tur! :jepp: Perfekt storbyvær da. Jeg shoppet også omtrent like mye til kjære som meg selv da jeg var i NY. :fnise:

Så spennende nyheter angående jobb da! :hoppe: Krysser fingrene!

Håper du koser deg på konsert i kveld. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gulfebervaksine! :5:

Vi hadde akkurat det samme dilemmaet med hensyn til Asiaturen vår i sommer - ville nok ha begynt prøvingen i april/mai hadde det ikke vært for den... Leste anbefalinger på nett om ikke å reise dersom en var gravid - spesielt ikke under de første 3 mnd...så vi har venta :sukk: Men, nå skal jo vi til litt primitive strøk i Asia, da - så det kan være det er andre anbefalinger med hensyn til Argentina...

Anbefalingene gikk både på risiko for å få virus/bakterier o.l. gjennom mat osv som kunne skade foster + evt. dårlige sykehusforhold dersom en skulle få et komplisert svangerskap, hyperemesis eller spontan-abort/utskrapning osv...lite hyggelig lesning egentlig... :frown:

Men som sagt så gjaldt dette Asia... Vet ikke helt jeg...folk får da barn der nede også..? Kanskje er vi over-forsiktige her nord?

Greit med alt som er gjort :)

Hun på vaksinesenteret sa at Argentina ikke var det verste stedet mtp graviditet da, så i og med at vi har prøvd en stund allerede tror jeg vi kjører på :) Så får vi heller se om jeg vil avlyse dersom jeg skulle bli gravid, men hvis man ikke spiser rå mat, ikke klapper katter og holder seg unna malariaområder tror jeg man skal være ganske safe :) Og så støttestrømper på flyet da! Min søster har fått anbefalt et sykehus i Buenos Aires som skal være veldig bra, så akkurat det er jeg ikke så bekymret for :)

De tingene du nevner er selvfølgelig ikke hyggelig lesning :sjenert: Får jeg hyperemesis holder jeg meg nok hjemme uansett, men når det gjelder abort tenker jeg at det nok ville skjedd uansett.. Jeg er jo av den forsiktige typen som ikke tar unødvendige sjanser også... Men ja, vi får se dersom jeg blir :gravid: , hva jeg tenker da. Men jeg kjenner flere som har vært i eksempelvis USA og Israel som gravide og som ikke opplevde problemer :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en herlig tur! :jepp: Perfekt storbyvær da. Jeg shoppet også omtrent like mye til kjære som meg selv da jeg var i NY. :fnise:

Så spennende nyheter angående jobb da! :hoppe: Krysser fingrene!

Håper du koser deg på konsert i kveld. :nigo:

Jepp :) Godt å høre at det er andre som er like som meg ;)

Jeg fikk vite i dag at jeg er innstilt som nr 3 :( Så det var jo litt skuff.. Men men, kommer flere sjanser :)

Konserten var kjempebra! :) Han vrir og vrenger jo på sangene så de blir vanskelige å kjenne igjen, men bra trøkk og stilig fremførelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg klippet meg kort! :hakeslepp: Litt uvant, men ble fornøyd med resultatet :)

Etterpå var jeg og kjære ute og spiste som en forsinket bryllupsdagsfeiring :hjerte:

I kveld har vi også vært nede i leiligheten som våre tsjekkiske venner skal låne av kjæresten til min søster i helgen, luftet, lagt på nytt sengetøy etc. Gleeeeder meg til de kommer på lørdag :)

I morgen blir det også litt rydding, vasking og kakebaking til de kommer på lørdag, og besøk hos svigers :) Så blir en koselig og fullbooket helg.

Jeg har fått skikkelig menssmerter igjen i kveld, så jeg håper virkelig ikke det er mensen som er på vei IGJEN, det er 15 dager siden sist, så i såfall er syklusen virkelig på bærtur... Kan jo håpe på EL-smerter, men det pleier ikke kjennes sånn ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har tempen steget fra 36,3 i går til 36,7 i dag, så satser på at jeg er inne i normalt gjenge igjen og at jeg har hatt EL :) Selv om det sannsynligvis ikke vil føre med seg noe denne måneden siden vi fikk beskjed om å ikke prøve denne måneden... :sjenert: Menssmertene jeg hadde i går har i allefall forsvunnet :)

Endelig helg! :hoppe: I kveld skal vi rydde og shine til besøk i morgen, og så skal vi til svigers en tur :) Har egentlig altfor mye å gjøre til å bruke tid her, men er sååå sulten, så venter på at kjære skal steke en pizza, tror ikke jeg orker å gjøre noe før jeg har spist litt...

God helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt helgen og besøket :) Krysser fingrene for at syklusen din er ferdig med å tulle med deg nå. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med bryllupsdagsfeiring. :hjerte: Gratulerer på etterskudd!

Oi, har du klippet deg kort! Bra du ble fornøyd, men kan tenke meg det er uvant i begynnelsen. :) Jeg skvetter litt de første dagene (særlig når jeg vasker håret) når jeg bare har klippet tre-fire cm. :lol:

Håper du har en koselig helg med besøk. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...