Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

TuttaV: Håper du ikke tar det fornærmelig at jeg ikke er sånn overvettes imponert over alle fastleger jeg har støtt på! ;) Kanskje jeg har vært litt uheldig... Eller så er jeg bare kravstor :fnise: Men hadde en som var kjempeflink i mange år, og da er det liksom ikke så mange som når helt opp i hans klasse... :sjenert:

:fnise: Jeg er absolutt ikke fornærmet ;) Jeg har mine krav selv, og vet veldig godt at det finnes mange idioter der ute... også leger :gjeiper:

I dag har tempen steget fra 36,3 i går til 36,7 i dag, så satser på at jeg er inne i normalt gjenge igjen og at jeg har hatt EL :) Selv om det sannsynligvis ikke vil føre med seg noe denne måneden siden vi fikk beskjed om å ikke prøve denne måneden... :sjenert: Menssmertene jeg hadde i går har i allefall forsvunnet :)

Endelig helg! :hoppe: I kveld skal vi rydde og shine til besøk i morgen, og så skal vi til svigers en tur :) Har egentlig altfor mye å gjøre til å bruke tid her, men er sååå sulten, så venter på at kjære skal steke en pizza, tror ikke jeg orker å gjøre noe før jeg har spist litt...

God helg alle sammen! :klemmer:

Hyggelig å høre at dere hadde hatt en fin tur til Budapest! Fin by :Nikke:

Kjekt med vaksiner i orden, men kjedelig med avbrudd i prøvingen :sukk: Men det er kanskje greit for kroppen å "samle seg" en måned? Prøver å se det positive i det her ;)

Håper kroppen og EL er i balanse igjen og at dere hadde en koslig kveld hos svigers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble plutselig redd for at kanskje jeg også får karantenetid etter poliovaksinen jeg skal ta denne uken... :glare:

Jeg har ikke lyst til å utsette prøvingen enda lenger...:sukk:

Vet du noe om poliovaksinen?

Finner ingenting på nettet... :klo:

Endret av Kameline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt helgen og besøket :) Krysser fingrene for at syklusen din er ferdig med å tulle med deg nå. :klemmer:

Takk :) Besøket var kjempefint :) Hentet de på flyplassen på lørdag og vandret litt rundt i byen i strålende vær. Grilling hos foreldrene mine på kvelden. Søndag var vi på to guidede omvisninger i byen. I går følte dessverre venninnen min seg dårlig, og mannen min var på jobb, så det ble til at jeg og kjæresten hennes hadde sightseeing på egenhånd. Vi savnet selvfølgelig henne, men jeg tror han fikk en fin dag likevel. Greit at han fikk noe ut av dagen, spesielt når han ikke har vært her før :) På kvelden følte hun seg bedre, så de laget risotto til oss som takk for oppholdet :spise: Vi håper å få til en tur å besøke dem igjen neste år :)

Jeg håper også at syklustullet er ferdig nå :sjenert: Men tempen har gått litt opp og ned de siste dagene, så vi får se...

Håper du har hatt en fin helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med bryllupsdagsfeiring. :hjerte: Gratulerer på etterskudd!

Oi, har du klippet deg kort! Bra du ble fornøyd, men kan tenke meg det er uvant i begynnelsen. :) Jeg skvetter litt de første dagene (særlig når jeg vasker håret) når jeg bare har klippet tre-fire cm. :lol:

Håper du har en koselig helg med besøk. :jepp:

Takk :)

Det er veldig uvant! Er jo nesten ingenting å vaske :fnise: Kommer nok et bilde på FB etterhvert ;) Men ja, mange jenter som får panikk bare håret er bittelitt kortere enn man er vant til :ler:

Besøket var veldig koselig, jf. ovenfor ;)

Utenom litt irritasjon over venninnene virker det som du har hatt en fin helg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg er absolutt ikke fornærmet ;) Jeg har mine krav selv, og vet veldig godt at det finnes mange idioter der ute... også leger :gjeiper:

Hyggelig å høre at dere hadde hatt en fin tur til Budapest! Fin by :Nikke:

Kjekt med vaksiner i orden, men kjedelig med avbrudd i prøvingen :sukk: Men det er kanskje greit for kroppen å "samle seg" en måned? Prøver å se det positive i det her ;)

Håper kroppen og EL er i balanse igjen og at dere hadde en koslig kveld hos svigers :)

Godt du ikke tok det personlig ;)

Ja, Budapest er totalt nydelig :) Kjedelig med avbrudd i prøvingen ja... :sjenert: Men med gynekologtime om litt over en måned og Argentina-turen som nærmer seg så er jeg faktisk litt mer avslappet til det nå, selv om jeg fortsatt ønsker å bli :gravid: så fort som mulig selvsagt...

Var kjempekoselig hos svigers :) Så hadde vi besøk, og i kveld har jeg hjulpet en venninne å flytte siden jeg gikk fra jobb og frem til nå, så kan trygt si at dagene har gått i ett i det siste! Kjekt å høre at du har hatt en fin tur også forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig redd for at kanskje jeg også får karantenetid etter poliovaksinen jeg skal ta denne uken... :glare:

Jeg har ikke lyst til å utsette prøvingen enda lenger...:sukk:

Vet du noe om poliovaksinen?

Finner ingenting på nettet... :klo:

Såvidt jeg fikk med meg hos Reisemedisin så var det kun gulfebervaksinen hvor de anbefalte å vente, siden den er levende. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Men det skader ikke å spørre selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt har de siste dagene vært veldig travle, og de blir ikke mindre travle de neste dagene heller, i morgen og torsdag skal jeg treffe venninner rett etter jobb. Jeg leser bøkene deres, men får ikke kommentert så mye. Satser på å komme sterkere tilbake til helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at du har det fint. :)

:klemmer:

Ja, det har skjedd mye kjekt i det siste :)

--------------

I dag kom mensen... Noe som betyr at jeg hadde rett i mine antakelser om at jeg hadde EL i Budapest (hadde EL-slim da, men tenkte at det måtte være feil siden det var så kort etter mensen). Vet ikke helt hva jeg skal synes om en sånn kort syklus... Hvis det faktisk er 14 dager siden EL så er det jo greit :gjeiper: I såfall betyr det jo kortere tid til neste EL... Tenkte jeg skulle kjøpe EL-tester igjen denne syklusen for å være helt sikker... Og tenkte å lage tempeskjema, har ikke giddet det før..

Endelig helg og ganske sliten... De fleste på jobben er på ferie, og jeg sitter og vrir hjernen min når det kommer til et par saker.. Må ta en telefon på mandag til han som hadde saken først, og se om jeg blir noe klokere...

I helgen skal jeg og kjære bare slappe av, siden han skal til Belgia på tirsdag... Passer meg utmerket siden jeg er ganske sliten

og det er meldt :regn: Så i kveld blir det sofaslaffing med nachos og TV, og kanskje litt "Ticket to ride" :)

God helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg klippet meg kort! :hakeslepp: Litt uvant, men ble fornøyd med resultatet :)

Pics or it didn't happen! :fnise:

God helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pics or it didn't happen! :fnise:

God helg! :hug:

Ja, jeg er litt treig :sjenert: Skal prøve å få ut bilde i løpet av helgen ;)

God helg til deg også! :klemmer:

-------

I dag har vært en perfekt dag :hjerte: Sov til nesten kl 1030, laget fleskepannekaker til frokost, gikk på Wahwah og fikk massasje, kom hjem og spiste lang lunsj og leste lørdagsavisene :) Nå skal jeg rydde litt og lage biffmiddag, så skal jeg og kjære på kino i kveld og se "Bridesmaids" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du er busy busy om dagene, men ser at du ikke glemmer å kose deg imellom slagene også :jepp: Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en deilig dag :)

God helg!! :regn:

Jepp, det var det :) Været har faktisk vært bedre også enn det som var meldt :)

Håper du har hatt en fin helg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du er busy busy om dagene, men ser at du ikke glemmer å kose deg imellom slagene også :jepp: Ha en fortsatt fin helg :klem:

Mye kos også ja :) Denne uken på jobb har vært litt slitsom, så satser på at neste uke blir bedre :) Må bare få unna en tlf jeg gruer meg til i morgen :sjenert:

Fortsatt fin helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig med perfekt lørdag. :hjerte:

Var filmen bra? Den virker morsom. :jepp:

Jepp :) Filmen var ganske bra ja :) Vi lo i allefall ;) Kjære likte den også, så går an for gutter også selv om det ser ut som litt typisk "jentefilm" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd...? :kose:

Bare utrolig irritert på en venninne. Lang historie som jeg ikke vet om jeg vil ta her. Kan evt sende en PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...