Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Ja, livet må jo gå videre, selv om vi aldri kommer til å glemme det som har skjedd.

Håper nettene med lite søvn fører til flere netter med lite søvn om noen måneder. ;)

Er veldig enig med Muffin her, håper også at de søvnløse nettene gir resultater :nigo:

Synes TuttaV beskrev det hele så fint, selvom ting fremdeles er trist så må hverdagen komme for en dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg har lagt igjen spor her i dagboken din ennå, så det er på tide.

Godt å kjenne at livet går videre og at vi trolig er mer samlet som nasjon enn vi har vært på lenge. Så kan man glede seg over hverdagen og prøvingen igjen. Tror det er viktig :jepp :

Ja til søvnløse netter, så lenge det kommer av :sengekos : og :babysmokk :

Så kjekt med et nytt ansikt her inne! :vinke:

Ja, midt oppi alt det tragiske så er det kjekt å se at det er noen lysglimt også¨:)

Håper det fører til resultater ja :rodmer: Vi er mer enn klar begge to nå :sjenert: Er så koselig å se hvordan kjære oppfører seg rundt babyer og småbarn :hjerte: Tar gjerne noen søvnløse netter for å få min egen lille skjønning ;)

Ja, livet må jo gå videre, selv om vi aldri kommer til å glemme det som har skjedd.

Håper nettene med lite søvn fører til flere netter med lite søvn om noen måneder. ; )

Jepp... Håper det samme som deg ;)

Er veldig enig med Muffin her, håper også at de søvnløse nettene gir resultater :nigo:

Synes TuttaV beskrev det hele så fint, selvom ting fremdeles er trist så må hverdagen komme for en dag :klem:

Håper det jeg også! :) Må nesten få det til denne perioden hvis det skal bli noe av at vi kan være gravid samtidig :fnise:

Ja, det er nok viktig for alle å føle at hverdagen går sin gang etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg :) En litt slitsom uke på jobb. De to jeg vanligvis har som overordnede er på ferie, og da får jeg endel vanskelige telefonsamtaler :sjenert:

Hadde en kjempefin kveld med venner i går da :) Var så fint vær, så vi tok med oss brettspill ut i solen.

I dag skal vi i lunsj hos familie, så ut å grille med venner. I morgen blir det fjelltur med en venninne. Så mange fine planer for helgen :jepp:

Må prøve å få skrevet noen jobbsøknader innimellom alt også. Vurderer å avspasere neste fredag, sånn at vi kan dra på hytten hvis det er fint vær :)

Hadde vært kjekt om det kom noen skikkelige godværsdager nå. Er fortsatt kritthvit og har ikke badet én gang i sommer... Og jeg pleier å bade i begynnelsen av juni :sjenert: Men vi får nå litt sommer i Argentina når vi skal dit, så skal ikke klage ;)

Ha en fin helg, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg. :nigo:

Ja, helt nydelig :hjerte: Har så mange nydelige venner! :strix: Livet har vært herlig denne helgen...

--------------------------

Som sagt lunsj med familie i går: De hadde disket opp med rundstykker med all verdens pålegg, kyllingsalat, ost og kjeks, is, bær, kake osv... Mmmm! :spise: Det bar videre til grilling i parken med venner, vorspiel, by'n, nachspiel og nattmat... Kjempestemning! Etterpå gikk vi hjem, så vi la oss vel ikke før klokken var passert 05! Skulle tro vi var helt skutt i dag, men det ble frokost (hvis det kan kalles det kl 13 :fnise: ) i byen og en lang fjelltur. Middag ute i solen, fotballkamp og TV-spill :) For å overgå meg selv har jeg også fått tid til å skrive to jobbsøknader :fnise:

Så ja, den beste helgen på lenge, med så mange gode mennesker :hjerte:

Det er i allefall fordelen med ikke å være :gravid:, at man kan :skaal: og orker full guffe hele helgen ;)

Jeg tror i allefall ikke det er noen sjans denne mnd, siden jeg A) har hatt EL mens kjære var vekke, eller B) ikke hatt EL i det hele tatt, så vidt jeg kan skjønne ut fra temp osv...

Men har hatt en god del utflod de siste dagene da, noe som er uvanlig hvis mensen nærmer seg... Og den er sånn "gummiaktig"... Så det er litt nytt... Men har som sagt ikke noe tro på denne PP-en...

Natta, jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fantastisk helg! :jepp::hoppe: Visse goder har man når man ikke er gravid ja ;)

Godt å lese at du koser deg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en herlig helg :jepp: Greit å ha noen fordeler som ikke gravid også!

Det kan se mørkt ut for at vi går gravid samtidig ja, men håper allikevel at det klaffer for dere snart :klem:

Håper du får en fin uke, og at det kanskje blir bading/hyttetur i helgen som kommer!

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fantastisk helg! :jepp::hoppe: Visse goder har man når man ikke er gravid ja ;)

Godt å lese at du koser deg :)

:klem:

Ja, kjempebra helg :) Var med en venninne og spiste middag og shoppet litt etter jobb i dag, var i overraskende god form da, men nå begynner trøttheten å sige på :fnise:

Høres ut som en herlig helg :jepp: Greit å ha noen fordeler som ikke gravid også!

Det kan se mørkt ut for at vi går gravid samtidig ja, men håper allikevel at det klaffer for dere snart :klem:

Håper du får en fin uke, og at det kanskje blir bading/hyttetur i helgen som kommer!

Ja, må jo ha en trøstepremie når jeg ikke kan være :gravid:;)

Satser på det ja :) Har registrert meg på Fertility Friend, som mener jeg kan ha hatt EL på torsdag, selv om andre tegn var "inconsistant"...(jeg trodde jo selv jeg hadde EL for ca 2 uker siden pga EL-slim, men hvis det hadde stemt så hadde jeg jo skullet ha mensen nå) Hvis det stemmer så er det nok ikke gode sjanser, var ikke så mye :sengekos: mellom søndag i forrige uke og denne helgen... :sjenert: Men hvis det stemmer så er jeg om ikke annet tilbake i "gammel" og kjent syklus på ca 31 dager :)

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ofte frokost i ett-to-tida på søndag. ;)

Så bra du har hatt en så herlig helg! Det er skikkelig vitamininnsprøytning. :)

Håper syklusen din stabiliserer seg igjen. :Nikke: (Om det ikke skulle være en mageboer der.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi spiser ofte frokost i ett-to-tida på søndag. ;)

Så bra du har hatt en så herlig helg! Det er skikkelig vitamininnsprøytning. :)

Håper syklusen din stabiliserer seg igjen. :Nikke: (Om det ikke skulle være en mageboer der.)

Kan vel fort bli slutt på det om det kommer en min-Muffin snart ;)

Ja, det var herlig :) Følte jeg fikk overskudd av det egentlig, men merker at jeg fikk litt lite søvn, for jeg forsov meg i dag :sjenert:

Jeg håper det jeg også :) Selv om jeg selvfølgelig håper enda mer på mageboer ;) Men nå er det under 2 uker til GU da, så med mindre jeg skulle være :gravid: allerede får jeg i allefall noen svar snart :)

----

Familiebesøk i kveld, det var kjekt :) I morgen skal vi til et vennepar med baby :hjerte:

En venninne av meg har fått gutt nr 2 nå (ikke de vi skal til i morgen)... Skal se babyen snart, og lurer fælt på hva jeg skal kjøpe... De har stor familie og mange venner, + at de har hatt en guttebaby før, så de vasser nok i klær og utstyr... Allerede sist droppet jeg å kjøpe klær, kjøpte heller babysko og sangbok... Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Så hvis dere har gode ideer er det bare å skrike ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babybesøk :jepp: Synes alltid det er vanskelig å kjøpe ting selv jeg, men støtter oppom forslagene du allerede har brukt - som bøker og sko. Hva med å høre med de om det er noe spesielt de trenger eller ønsker seg?

Ellers er flere bøker alltid koselig, jeg liker godt de tjukke eventyrbøkene man får på bokhandelen (tilhører visst en serie). De holder i maaange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et litt fint/stilig sengetøy? Det er vel ikke det man pleier å ha et lass av og som er morsomst å handle inn...

Selv har jeg forelsket meg i dådyr og ekorn junior settet fra by Nord :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babybesøk :jepp: Synes alltid det er vanskelig å kjøpe ting selv jeg, men støtter oppom forslagene du allerede har brukt - som bøker og sko. Hva med å høre med de om det er noe spesielt de trenger eller ønsker seg?

Ellers er flere bøker alltid koselig, jeg liker godt de tjukke eventyrbøkene man får på bokhandelen (tilhører visst en serie). De holder i maaange år :)

Ja, han har vokst masse og er heeelt nydelig :hjerte: Smilte og lo masse og stod og hoppet på fanget mitt :) Kunne selvfølgelig spurt hva de ønsker seg, men typisk venninnen min å si at de ikke trenger noen gave osv :sjenert: Sko og sangbok er ikke så dumt, men ga det til broren, så greit å finne på noe nytt nå ;) Eventyrbok er selvfølgelig et alternativ :)

Hva med et litt fint/stilig sengetøy? Det er vel ikke det man pleier å ha et lass av og som er morsomst å handle inn...

Selv har jeg forelsket meg i dådyr og ekorn junior settet fra by Nord :hjerte:

Det var en god idé :) Skal se på det du foreslo, men nå kom jeg faktisk på at jeg sydde et selv til gutten til det venneparet vi var med i kveld. Er jo ikke vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traff faktisk på venninnen min som nettopp fikk baby tilfeldig i lunsjen i dag, og herregud så søt den nyfødte er! :rodmer: Gleder meg til å treffe de igjen :) Storebroren på to år var plutselg så stor!

Var jo også med et vennepar med en gutt på 7 mnd i dag, og han også er sååå søt :)

Holder på å dåne av babysyke nå, så får håpe det klaffer snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt babysyken din - det klaffer nok snart skal du se :klem:

Ha en super helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hjerte::klem:

:klemmer: litt tilbake på søte Tutta :) God helg, håper du koser deg!

Forstår godt babysyken din - det klaffer nok snart skal du se :klem:

Ha en super helg :)

Får håpe det :) Nå er det ikke lenge til GU i allefall, så om ikke det slår til denne syklusen så er jeg kanskje litt klokere etter det :)

God helg til deg også vennen! :klemmer:

------------------

Endelig helg igjen! :strix:

I kveld kommer broren til kjære på middag, så det er koselig :) I morgen skal vi i badeland og på vors, og filmkveld med venninner på søndag, så jammen nok planer denne helgen også :)

Har i et par år vært medlem i et politisk parti uten å være aktiv, men nå har jeg meldt meg som valgkampmedarbeider! Blir spennende, men har aldri vært på noe møte før, så håper de andre er greie og at de gir meg litt opplæring ;) (selv om jeg selvfølgelig har satt meg inn i programmet for lengst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med aktivt engasjement! Det viktigste er at man engasjerer seg syns jeg, uansett politisk overbevisning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med aktivt engasjement! Det viktigste er at man engasjerer seg syns jeg, uansett politisk overbevisning ;)

Ja, jeg har tenkt på det lenge, så nå er det på tide :) Ville helst dratt med meg noen jeg kjenner, men enten deler de ikke min overbevisning eller så er de litt trege av seg, så da får jeg dra alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en fin helg :) Var ute i går også, en av vennene våre flytter snart, så måtte ha en siste fest med han! Kjempekjekt, men rart at han flytter :sjenert: Flere av vennene våre som har flyttet i det siste, blir vel litt sånn når de fleste begynner å bli ferdig med studietiden, men litt trist likevel...

I dag laget jeg god frokost til guttene mine (besøk denne helgen også av kjæres forlover som er god venn av oss begge), deretter spilte vi TV-spill og nå skal jeg bake skillingsboller til oss :) I kveld får jeg besøk av jentene, så det blir kjekt :)

Håper dere andre har hatt en fin helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...