Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!!! :hoppendeglad:

Gratulerer med ny jobb! :klem:

Gratulerer så mye :bolledeig:

Tusen takk :) Gir en helt annen trygghet ifht den prosessen vi er i nå med prøving, og forhåpentligvis flytting iløpet av året, så det er digg! :hoppe: Sjefen ble ganske lei seg for at jeg skal slutte faktisk, og håpet jeg ville søke igjen hos dem senere... Det er jo ikke det at jeg egentlig vil slutte hos dem, men så lenge de ikke kan garantere meg fast jobb når vikariatet er over (må lyses ut uansett hvor fornøyd de er med meg, så hvis det kommer noen med 10 års erfaring har jo ikke jeg så mye sjans :sjenert: ) så må jeg nesten hoppe på den muligheten jeg får. Når det er sagt så virker den nye jobben veldig spennende da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb! Så spennende :duskedame:

Åh, gratulerer så mye! :hoppendeglad:

Gratulerer så mye med ny jobb!! :hoppe::klem:

Så herlig!! Gratulerer så masse med ny jobb!! :strix:

Takk, takk, takk og takk :strix: Utrolig herlig ja! :bolledeig:

I kveld er mannen ute med noen kompiser og tar et par øl (han har jo bare noen få mnd igjen som student, og med en kone som forhåpentligvis snart er :gravid: så må han ta de mulighetene han har nå :fnise: ). Så jeg har fått ryddet og vasket litt, og hatt et lite besøk av en venninne. Koselig!

Men nå får jeg finne sengen, skal på dagstur med jobben i morgen, så da gjelder det å være opplagt! :)

Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en kone som snart er :gravid: bør vel kona selv passe på å gripe de mulighetene hun kan til noen øll også? :fnise:

God helg! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en kone som snart er :gravid: bør vel kona selv passe på å gripe de mulighetene hun kan til noen øll også? :fnise:

God helg! :skaal:

Jo, jeg burde vel det! :fnise: Sånn bortsett fra at jeg ikke liker øl da :sjenert: Men ble litt :vin: i helgen i allefall ;)

Enig med Androide :ler:

Gratulerer med ny jobb forresten :nigo:

Riktig god helg!

Hehe ;) Takk! :klemmer: Jeg hadde en strålende helg, håper den var fin for din del også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny jobb!! :hoppe:

Hihi, slik blir det hos oss i kveld :fnise:

Takk! :klemmer:

Hva da, at fruen tar seg et glass? :fnise:

Gratulerer så mye med ny jobb! :smilyblomst:

Tusen takk! :klem: Hvordan har du det om dagene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en kjempefin helg med et vennepar i Stavanger :) Besøkte en studievenninne av meg, og dette var første gangen mennene våre møttes, så jeg var litt spent, men de kom heldigvis kjempefint overens! :Nikke: Mye god mat og :vin: , var på rusletur i byen, oljemuseet ++, så det var kjempefint :)

I går var det styrketrening, blant annet med utfall med vekter over hodet, så kjenner det i rumpen og i armene i dag! :fnise:

I dag har vi vært på kino med venner og sett J. Edgar. Kjempebra film :) Et par av vennene mine synes den var bra, men litt langtekkelig. Jeg syntes den var kjempefin!

I morgen blir det trening igjen, og torsdag og fredag vennebesøk, så uken kommer vel til å gå fort som vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med legen igjen i dag. Kjære sine sædceller er visst få, men av god kvalitet :hoppe: Så det bør jo øke sjansen vår for å lykkes med ICSI!

Vi fikk tilsendt prøvesvarene også, og jeg så at noen av svarene mine var utenom referanseverdi, men han har jo sagt at alt så normalt ut, så kanskje det bare er fordi noen av verdiene ligger utenfor referanseverdi på visse tidspunkt i syklusen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at kvaliteten er god! Det burde være et pluss for prøvingen :jepp:

Fikk du oppgitt referanseverdine i brevet eller har du søkt dem opp på nettet? Forskjellige laboratorier opererer med litt forskjellige verdier, og hvis det bare er litt over/under så pleier man ofte å regne det som normalt. Og kanskje er det som du sier at det varierer litt i løpet av syklusen og hvordan kroppen ellers har det.

Ha en fin fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hormonene i kroppen er det store store variasjoner i tid i syklus og også når på døgnet de tas, så legen har nok sett på totalbildet - at din syklus følger de normale rytmene! For lab'en har jo bare standardiserte tall. Så det ville jeg ikke bekymret meg noe unødig for...

:duskedame: for god kvalitet på de sprinterne som er! Good news :jepp:

Håper du får en flott helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Det er bra at mannens kvalitet på de få svømmerne som er ser ut til å være god.

Jeg er imidlertid litt bekymret for LH-verdiene mine. De er bare hhv. 0,7 og 0,4 etter EL, mens referanseverdien er fra 1,1 til 11,6. Den er 1,4 og innenfor normalen på syklusdag 3 da. Så hvis den skal stige frem mot EL og så synke igjen så er det kanskje greit likevel? :klo: Men synes det er rart at legen ikke har sagt noe utover at prøvene mine er normale. Lurer på om jeg skal ringe han å høre...

(Selv om du sikkert har helt rett, Tutta! :klemmer: Men lett å bli litt bekymret.. )

--------------

I går hadde vi spillkveld med venner, og i dag har jeg vært i byen med en venninne. I kveld har det vært stille og rolig, jeg har sydd litt på symaskin og fått ryddet litt :)

I morgen blir det søndagsmiddag hos besteforeldrene mine, så det blir nok koselig.

Håper dere har en fin helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...