Gå til innhold

Trenger jeg HTC eller iPhone?

imeria

Anbefalte innlegg

Nå fikk jeg fjerna monopolspillet. Takk Appremover var jo bare helt genial

Den fungerer veldig fint! Spesielt om man gjerne vil gjøre en rydderunde og fjerne flere på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner jeg virkelig å få dreisen på mobilen! Ringetone og alarmklokke er byttet ut med sanger, og har lagt til flere apps, morsomt! :)

Men lurer på enda en ting jeg da :P Er det en funksjon eller en apps man kan laste ned så man kan skrive notater? Synes det er så greit med en liten notatliste i hjørnet så jeg kan skrive ned f.eks handleliste o.l ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å få dreisen på mobilen! Ringetone og alarmklokke er byttet ut med sanger, og har lagt til flere apps, morsomt! :)

Men lurer på enda en ting jeg da :P Er det en funksjon eller en apps man kan laste ned så man kan skrive notater? Synes det er så greit med en liten notatliste i hjørnet så jeg kan skrive ned f.eks handleliste o.l ;)

Jeg bruker en som heter Quick Note! Den har en widget som er fin å ha på en av skjermene :) I tillegg så har du noe som heter "OI Shopping list" som funker fint som handleliste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg simpelten elsker min iPhone4, og jeg er så overfladisk at jeg kjøpte den fordi jeg elsker Apple (sverger til Mac og Ipod), på grunn av lekkert design.

Tror for øvrig begge telefonene funker like fint, og at jeg hadde greid med like bra med en HTC.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt iPhone siden august/september og jeg er innmari fornøyd. Kommer nok aldri til å gå tilbake til noe annet merke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg simpelten elsker min iPhone4, og jeg er så overfladisk at jeg kjøpte den fordi jeg elsker Apple (sverger til Mac og Ipod), på grunn av lekkert design.

Tror for øvrig begge telefonene funker like fint, og at jeg hadde greid med like bra med en HTC.

EEElsker htcen min. Nydelig design på den også. Ikke den svarte da men jeg har den hvite og den er så fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg bruker en som heter Quick Note! Den har en widget som er fin å ha på en av skjermene :) I tillegg så har du noe som heter "OI Shopping list" som funker fint som handleliste :)

Er det sånt som du må laste ned fra markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Er det sånt som du må laste ned fra markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt iPhone siden august/september og jeg er innmari fornøyd. Kommer nok aldri til å gå tilbake til noe annet merke..

Det er ditt tap om du "aldri" vil velge noe annet, men jeg tar jo det utsagnet med en spade salt :tongue:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ditt tap om du "aldri" vil velge noe annet, men jeg tar jo det utsagnet med en spade salt :tongue:

Forsåvidt enig, men er man fornøyd med det ene eller andre kan det være like lett å holde seg der...

Det går jo en annen liten tråd her om en stakkar som prøver å finne ut av sin HTC hd...frister lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt både nokia, sony ericsson og samsung så jeg vil nok si at jeg har prøvd de kjente merkene på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt både nokia, sony ericsson og samsung så jeg vil nok si at jeg har prøvd de kjente merkene på telefon.

Da er det interessant at du ikke nevner HTC eller LG, jeg vil si at begge produsentene parkerer Nokia og SE.

En annen ting er at det er veldig dumt å dømme produsenter basert på hva de har levert for flere år siden. Enkelte har fått det for seg at "Samsung er dårlig" fordi telefonen de hadde for fem år siden var det.

Det er ingen grunn til å være lojal mot en produsent og hevde at man aldri skal ha noe annet. Ting snur fort.

Endret av L. Kennedy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det interessant at du ikke nevner HTC eller LG, jeg vil si at begge produsentene parkerer Nokia og SE.

En annen ting er at det er veldig dumt å dømme produsenter basert på hva de har levert for flere år siden. Enkelte har fått det for seg at "Samsung er dårlig" fordi telefonen de hadde for fem år siden var det.

Det er ingen grunn til å være lojal mot en produsent og hevde at man aldri skal ha noe annet. Ting snur fort.

Hadde sikkert ikke hatt noen problemer med HTC men jeg er apple frelst. Men greia med HTC er at jeg ikke har hatt noen behov for å ha det heller og heller ikke LG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sikkert ikke hatt noen problemer med HTC men jeg er apple frelst. Men greia med HTC er at jeg ikke har hatt noen behov for å ha det heller og heller ikke LG.

Men "greia" med apple mener du bruker? Eller kjøper du den bare forde det er såååååå kult azza å ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Gidder ikke scrolle bakover om det er greit så jeg spør igjen hvordan jeg kan velge en sang fra musikklista mi som ringetone og alarmsignal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gidder ikke scrolle bakover om det er greit så jeg spør igjen hvordan jeg kan velge en sang fra musikklista mi som ringetone og alarmsignal

Hvordan du legger til alarmlyd er jeg ikke sikker (mulig du må inn på minnekortet via kabel til pc og kopiere over låta i en relevant mappe). Når du vil ha den som ringetone, så trykker du på meny når du er inne på låta eller hører på den, da skal det komme opp noe sånt som "sett som ringetone" e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etter hvert fått tatt noen skjermbilder av min HTC Desire, bare for å vise at det er mange mulige oppsett.

Bilde 1 viser mine tre hovedskjermer, jeg trengte ikke flere. Er fem ikoner nederst, men fire av de er usynlige (bommer ALDRI). Har de slik: telefon - nettleser - alle apps (klosse-ikonet) - wifi - lyd. Får opp klokke/alarm ved å trykke på dato. Ninetysix er batteriet.

Bilde 2 viser at jeg kan dra inn nye ikoner nederst. Jeg har tre rekker med ikoner.

Bilde 3 viser hva jeg får opp ved å trykke på været. Jeg kan scrolle nedover og får opp flere dager.

post-40665-0-67356500-1295810735_thumb.p

post-40665-0-81762400-1295810747_thumb.p

post-40665-0-91125900-1295810754_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...