Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klissete Drage og Panda :hjerte: er det fineste som finnes ^^

Aww :hjerte:

Men seriøst, vi var nesten litt kvalmende. Rydda hele leigligheten, lagde pizza sammen (halvparten var veggis og den andre holdt på å tryne sammen under mengden kjøtt :fnise: ) også tente vi lys i hele stua og så film og spiste pizza og bare lå og kosa.

Tidligere i uka brukte vi SJUKT mye penger på SJUKT mye mat, deilig, og spennende og se hvor lenge vi klarer å leve på det. Målet vårt er å ikke bruke penger på mat frem til neste lønning, minus sånn, ferskvarer som ikke kan stå så lenge og sånn. Voksenlivet, wohoo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut av å bo alene har ødelagt kostholdet mitt i forhold til å passe vekta. Jeg vet jo at jeg har gått opp endel siden høsten, men det var først igår jeg fikk veid meg.

Og jeg la meg ned og begynte å grine.

Jeg ANTE ikke at vekt betydde så mye for meg! Greit, det har vært en litt tøff vinter med mye snopspising for å gjøre dagen litt bedre, men likevel. Auch.

Jeg veier nesten TI kilo mer enn jeg gjorde for.. 7-8mnd sider.

Det værste er, jeg ANER ikke om jeg klarer å få det ned igjen? Jeg har virkelig ikke troa på meg selv, fordi jeg har føkka opp så mange ganger, og tenkt "Nei, fuck it, dette går til helvete" og bare driti i å fulføre.

Tror jeg innfører godteripålørdager igjen, jeg.

Og mye, MYE mindre pasta.

Grete Roede, here I come!

Jupp, jeg skal begynne å veie mat igjen, aktivt. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel ya, +8kg her i gården... :sur::sukk: Du må huske at du har en totalt stillesittende jobb også, det også påvirker. Skal det være: fullkornspasta.

Misunner deg som greier å følge Grete Roede. Jeg greier ikke sånne ferdig-opplegg >.< Jeg vil bare BEGYNNE Å JOBBE, for så stillesittende liv som jeg har, så vil jeg tro at 12 timer på beina hver uke kommer til å hjelpe altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også innfører jeg herved "Dragen og Pixie sin trimdag": Med en gang det blir tørt ute (særlig i skogen) skal du og jeg ut og gå tur i skogen en gang i uka. BASTA BOM tenk. Ta med kamera, to fluer i en smekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg som greier å følge Grete Roede. Jeg greier ikke sånne ferdig-opplegg >.< Jeg vil bare BEGYNNE Å JOBBE, for så stillesittende liv som jeg har, så vil jeg tro at 12 timer på beina hver uke kommer til å hjelpe altså...

Jeg har greid det før, men det er "under tvang" fra en personlig kontakt under kurs som koster.. 1700?

Men, jeg skal prøve å gå tilbake til de samme prinsippene, veie mat, og føre inn så ofte jeg kan, fordi da har jeg kanskje en sjanse til å se om jeg klarer dette eller ikke. Men seriøst, mindre snop, med frukt!

Også innfører jeg herved "Dragen og Pixie sin trimdag": Med en gang det blir tørt ute (særlig i skogen) skal du og jeg ut og gå tur i skogen en gang i uka. BASTA BOM tenk. Ta med kamera, to fluer i en smekk.

Kan vi godt gjøre! Hvor skal vi gå? Men ja, vi gir det noen uker, tror jeg :P I mellomtiden skal i alle fall jeg prøve å svømme litt, men får se når det blir. Jeg det jeg hater mest med kvelstid er at jeg ikke kan svømme før jobb, tenk så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse fin skog på Vessia, og oppe på Flåtten. Veldig ålreite steder å gå tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herregud, jeg er håpløs på å oppdatere denne. Selv om Kevlar maste på meg på lørdag.

Eh, jeg skal komme tilbake til dagboka litt seinere, for jeghar fri idag men skal bruke hele dagen på å lage ferdig porteføljen min, slik at jeg kan møte forbredt til en workshop med to skoler jeg vil gå på, på søndag. DRITtidlig på søndag, velogmerke.

Jeg føler meg skikkelig kjip, for alle vennene mine er sånn "Ååå, skal vi henge på onsdag!? Da passer det skikkelig bra for meg" så jeg har nå sagt at jeg ikke kan henge til uvanlig mange føler jeg, men det kjipeste er å si nei til Pix, fordi jeg vet med meg sjøl at om jeg skal klare å jobbe idag, så MÅ jeg være aleine :C

Føkk bokstaver.

Jeg har så sjukt dårlig samvittighet!

Men, nå skrur jeg av internett, og begynner å jobbe. Snakkes i kveld eller noe!

(Og ja, Pappa sendte akkurat melding og ville ha meg bort for å fikse sykkelen min og spise middag idag.. Erre mulig!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Har trua på deg Lykke til på workshoppen :) Heftig opplegg.

Og den vekttingen kan du fint klare, har trua på mer aktivitet. Dere burde begynne å.. spille en lagidrett eller noe. Haha. Ser det for meg.

:P

Kos kos kos kos kos kos til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk <3 Jeg er dritnervøs for at jeg ikke kommer til å få noen positive tilbakemeldinger i det hele tatt. :/

HAHA, lagsport? Begynner med å sykle til jobb jeg :P

Du ser for deg meg og Pix begynner å spille fotball eller innebandy eller noe? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Hei, innebandy er jo litt fett da. Men ja, kan ikke akkurat se for meg deg og Pix løpe rundt svette i fotballhallen nede ved svømmehallen, nei.. Hahahah.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, døgnet trenger flere timer. Hvordan i faen skal jeg få til alt sammen på en gang!? SLUTTE å si ja til ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To lange vaiere, ball i hver ende, som man gjerne setter fyr på, som man driver og slenger litt rundtomkring. Sånn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...