Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Jeg føler at det er på tide å opprette en dagbok her. Både fordi jeg trenger en dagbok, men også fordi jeg tror det kan hjelpe meg å bli mer aktiv på forumet, og det har jeg lyst til, det er lenge siden jeg hadde et forum!

Hverdagen min består stort sett av jobb, soving, venner og andre livsnødvendige ting. Favoritthobby er foto og lysteknikk, men jeg er også en skap-gamer.

Jeg bor sammen med ei veninne (heretter Samboer'n), er kjæreste med Mr. Panda og spiser pannekaker hver onsdag sammen med de beste av de beste, Kevlarsjäl og Ashelia+ektemann.

Vi kan begynne med idag. Jeg er sjuk, sånn, jeg føler at jeg har feber og burde bli hjemme, men kjenner også at to paracet og en stor kopp te gjør mye. Prøver å prate høyt for å sjekke stemmen min med jevne mellomrom, hehe.

Sånn ellers hadde jeg og Mr. Panda spise-ute-helg i helga, uten å mene det. Det nærmeste vi var å lage mat sjøl var ved å steke ferdigpizza på fredag kveld. Det var veldig kos.

Også dro han hjem for å nerde, så jeg dro til mamma for å låne internett som kan laste ned og prøve bunad og så spiste vi også ute og jeg dro hjem. Hjemme (dvs, utenfor døra) oppdaga jeg at nøklene mine lå igjen hos mamma, ringte mamma, som kom med nøklene tjue min seinere. I mellomtiden var jeg MEGET glad for mac med masse batteritid og trådløst nett :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, gratulerer med splitter ny dagbok. :goodbye: Titter innom litt, jeg. Foto synes jeg selv er veldig interessant, vi kjøpte oss et speilreflekskamera for vel et år siden. Men det har ikke kommet så mye lenger enn nybegynner-stadiet enda. Gøy er det likevel. Og skap-gamer... hva slags spill da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! koselig av deg det ^^,

Speilreflekt er kjempemoro, jeg fikk mitt første da jeg var.. fjorten-femten, så en fire-fem år har jeg holdt på, men proff er jeg ikke :P

Hva slags kamera har dere?

Jeg spiller alt mulig rart, alt fra Ratchet and Clank til Final Fantasy til WOW :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Nikon D3000. Hehe, spiller litt forskjellig, jeg også. Hva spiller du nå for tiden? Har du noen DeviantArt-side hvor du kan legge ut bildene du har tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et D300 :3 Spiller ikke noe akkurat nå, er på vei til å ta opp WOW igjen :P

Legger aldri ut bildene mine, så jeg har ikke noen DAside eller lignende, men jobber litt med saken, sier ifra såfort det blir noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmedag med feber. Hurra.

En stor bunke guilty pleasures og te og klementiner og sjokolade.

En annen ting idag, mamma ringte meg og vi snakka om marsvinet mitt, Pogo. Han har en kjempeklump på sida som dyrlegen sa at ikke var farlig for et halvt år siden, men nå har den vokst kjempemye og mamma sier at han ikke er helt i slag. Han bor hjemme og mamma fordi jeg ikke får lov å ha ham hos meg.

Han er fire og et halvt, og jeg er sinnsykt glad i den lille pelsklumpen. Men jeg er faktisk redd for at han må avlives, og redd for at det er det som er best for ham. Lille pogo..

Planen var at han skulle bli med mamma da hun flytter til sunmøre i januar, men jeg tror kanskje ikke kan klarer en tolv timers biltur.. Uff, jeg griner jeg, selv om jeg kjenner at det er "greit" å avlive ham, fordi jeg vet at det er det beste. Så kan han løpe rundt i marsvinhimmelen og gomle løvetann for alltid :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmedag med feber. Hurra.

En stor bunke guilty pleasures og te og klementiner og sjokolade.

Beste kuren mot forkjølelse og lignende svineri. :)

En annen ting idag, mamma ringte meg og vi snakka om marsvinet mitt, Pogo. Han har en kjempeklump på sida som dyrlegen sa at ikke var farlig for et halvt år siden, men nå har den vokst kjempemye og mamma sier at han ikke er helt i slag. Han bor hjemme og mamma fordi jeg ikke får lov å ha ham hos meg.

Han er fire og et halvt, og jeg er sinnsykt glad i den lille pelsklumpen. Men jeg er faktisk redd for at han må avlives, og redd for at det er det som er best for ham. Lille pogo..

Planen var at han skulle bli med mamma da hun flytter til sunmøre i januar, men jeg tror kanskje ikke kan klarer en tolv timers biltur.. Uff, jeg griner jeg, selv om jeg kjenner at det er "greit" å avlive ham, fordi jeg vet at det er det beste. Så kan han løpe rundt i marsvinhimmelen og gomle løvetann for alltid :3

Slikt er så trist. Man blir jo så glad i dyrene man har også. Men flott at du klarer å se hva som er best for Pogo, hvis det er den veien det går. En :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kuren mot forkjølelse og lignende svineri. :)

Slikt er så trist. Man blir jo så glad i dyrene man har også. Men flott at du klarer å se hva som er best for Pogo, hvis det er den veien det går. En :klem: fra meg.

Jupp, det er det. Har du en guilt pleasure? Min er Glee.

Ja, jeg veit, man blir overraskende glad i sånne små pelsballer. Men han er fire og et halvt, det er en bra alder for marsvin :3

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok flere guilty pleasures, spill er èn av dem. ;) Nå må jeg bare bli ferdig med det jeg holder på med i dag (skriver masteoppgave) og få sendt det til veileder, slik at jeg kan slappe av og pleie meg selv etterpå. Har blitt syk. :syk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you, jeg er på egenmeldinga om dagen.

Jeg skulle egentlig kjøpe cataclysm igår, men ble opphengt av at jeg traff noen jeg kjente og glemte det.

Hva skriver du masteroppgave om?

---

Dagbok

Marsvinet blir ikke noe bedre og jeg blir ikke noe bedre.

Nå må jeg manne meg opp til å ringe proffice som jeg er ansatt gjennom for å si ifra til de også at jeg er sjukt. Gah.

Også får jeg mensen på toppen. *synes synd på seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar master i religion, så jeg skriver oppgave om tarotkortbrukere og deres holdninger til religiøs symbolikk vs estetikk ved valg av kort. Kort fortalt. ;)

Uff, ikke gøy med slike dager. Alt blir bare feil. Du kan sikkert kjøpe Cataclysm på nett, muligens fra WoW-nettsiden, laste det ned direkte og sitte og spille med litt synes-synd-på-meg-selv-snop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk :3 Si hei til vesla fra meg! Jeg hører rykter om at hun vokser som bare det?

Hun vokser som ugress. :fnise: Nå er det nok ikke så lenge før hun slipper seg når hun går rundt ting. SÅ stor har hun altså blitt. :dåne:

Vi måtte avlive Pogo idag. Stakkars lille marsvinet mitt..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellå Kevlar!

Aight, så, lang uke som ble betraktelig bedre av en viss mr.Panda på torsdag og fredag morgen og de besteste av de beste på fredagen :3

Så, lørdag gjorde jeg ca ingenting før seks :3 Tusla på downtown for å få inspirasjon til bursdagsgave til Ashelia, endte med å skaffe cataclysm for så å finne ut av det mobile bredbåndet mitt er så hardcore overkjørt i forhold til hva det tåler, så det klarer ikke åpne launcheren engang ><

Tusla ned på Rockeklubben for å jobbe under kveldens konsert som var superutsolgt og litt til og endte strengt tatt bare med å jobbe ræva av meg hele kvelden. Fra halv sju til typ halv fire.. Lyd, lys, døra, baren, rydding og ja, alt annet.

Men, et langt, koselig og ekstremt rolig nasch hjalp litt på humøret, så ja, jeg har sovet fem timer i natt..

Nå må jeg få ræva i gir og hive meg i dusjen fordi jeg skal spise middag hos mormor og morfar og pynte pepperkakehjerter. Jeg skal henge hjertene i vinduene for å snikinføre litt mer jul i hjemme, bare for å irritere Samboeren min som ikke er så gira på jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...