Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Du vet at sykemelding ikke bare betyr at du er fritatt fra ordinær jobb, med lønn - men at det også betyr at du er for syk til å jobbe? ;)

Litt knotete formulert, men. Og gjort er gjort. Nå får du skjerpe deg, og ligge pal på soffaen et par timer. Eller et par dager.

*hytte med neven og kalle seg mamman din*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på Kevlarsjäl her ja. *pakke dynen rundt lille dragen*

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pffft, Kevlar, du burde kjenne Dragen godt nok til at hun kunne ligget for døden og fortsatt gått på Rockeklubben for å jobbe :roll: :tounge:

Stemmer i med resten av koret: BLI PÅ SOFAEN! Ellers kommer jeg og sitter OPPÅ deg i morra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevlar, Nótt og Pix:

Ekke noen vits å flytte hjemmefra når man har TRE mammaer på KG, vett :P

Men slapp av, jeg er sofadyret over alle sofadyr idag. Det vanskeligste jeg gjør er å hente youghurt fra kjøleskapet og bytte dvd, liksom. Også spiller jeg litt Fable da. Herregud, jeg er SÅ hekta. "Nei, jeg kan ikke fortsette, ejg har fem miniquests til før jeg kan fortsette!" And so on..

Og Pix har rett, jeg hadde gått på jobb på rockeklubben om jeg hadde mista begge beina igår.

Nå har jeg Rockeklubb-pause på et par uker da, spørsmålet er om jeg klarer By:larm ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble i senga til to idag. Har ikke stemme, så fikk ikke ringt jobb, men Panda sa ifra for meg, og lova å forklare at jeg ikke ringte fordi jeg ikke kan snakke.

Stemmen er litt bedre nå, jeg kan gjøre meg forstått, ved å hviske stort sett.

Ble i senga til 2 idag. Hater når jeg gjør det, men orka ikke stå opp. Noen dager er bedre i senga.

Skal fyre dritmye, sånn at det er supervarmt her, og bare drikke te hele dagen, ass. Også kanskje en tur på plata for å skaffe mer Weeds. (.. episk setning. Det betyr platekompaniet for 3. sesong av tv-serien weeds.. )

Kanskje jeg skal kjøpe masse vitaminbjørner og sånn også? Fordi jeg er dårlig på å ta vitaminene mine. Så bjørner er kanskje bedre. Også sånne omega3fisker? Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stikker til by:larm i morgen. Fy faen, det skal bli godt å.. gjøre noe helt annet noen dager.

Jeg er bare sjukt sliten og lei og trenger noe som kobler av. Helt.

Det skjer noe skummelt med ryggen og beina mine atm.

Jeg har skitvondt i korsryggen.

Det verker i låra mine og dunker i leggene. Det stråler smerte i hoftene og jeg aner ikke hvorfor jeg har så vondt?

Jeg tok smertestillende, men det hjelper faen ikke.

Btw. Vaskemaskinen min er psyko. Den rister hele huset akkurat nå.

Også ville den ikke vaske klærne mine, bare.. tørke dem, fordi den er delvis tørketrommel også. Gjør det den bifil?

Jeg skal se mer Weeds, ha mer vondt i beina og i brystet (bronkitt mothafucka!) og så skrive pakkeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den super-perfekte planen min dævva akkurat.

Skulle kræsje hos Fiskefjes, men endte med at han trodde det var neste uke jeg kom, og faren hans kommer på besøk denne helga. Så jeg kan henge der fram ti fredag, og så må jeg bo et annet sted. Og alle andre vennene mine bor uttafor ozlo, jeg hadde tenkt å klare å bo litt sentralt, så jeg fikk emd meg de seineste konsertene også..

Faen.

Jeg finner på noe, men hvem faen vet hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig ut som feber-smerter synes jeg da. Jeg hadde det sånn når jeg hadde kyssesyken; jævlig vondt i korsryggen, hoftene og låra, og uansett hvordan jeg satt eller lå blei det ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt feber-smerter før. Og jeg hakke feber heller :P

Men, makes sense, utifra hva du sier.

Og det har nesten gitt seg nå :3

Det håper jeg og :3

.. Men akkurat nå stresser jeg mest for helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne fått være her, men siden vesla fortsatt er forkjøla og hele helgen er booket til bursdagsfeiring ser det dårlig ut for det. Beklager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden, jeg ville ikke plage dere uansett, nå som vesla er sjuk. Litt følger jeg med ;)

Jeg finner meg en løsning, jeg er bare litt usikker på hva det blir :P

I værste fall tar jeg siste buss/tog hjem på fredag kveld. Eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle faste lesere (Kjære forsamling.. ) :

Jeg stikker til hovedstaden et par dager for å få med meg By:Larm :3

Overnattingsproblemene løste seg og jeg er hjemme igjen søndag.

.. Så slipper dere å savne meg så innmari og lure på hvor jeg er, mener jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg hakke hatt tid denne uka til å fått skrevet noe ned, men jeg kommer til å skrive en lang avhandling snart. :3

Kort oppsummert: Bylarm var knallfett!

Jeg sov to netter på feltseng hos Fiskefjes og samboer, O, en natt på sofaen til M og B og siste natta i senga til O, fordi han var i dubai og synes synd på meg om jeg måtte sove i feltseng når jeg kunne sove i senga hans :3

Jeg så alt i alt 19 band, ramser opp de jeg husker:

22, FORZA, Honningbarna, Wolves like us, Djerv, Ulver, Mari Boine, Norma Sass, Lukestar, Kakkmaddafakka, Ziggi (eller noe, var jævlig).. +++ Fikk ikke sett Susanne Sundfør, for det var fult da jeg kom dit, tjue min før.

Alle banda du liker spelte på 20/21/22/23/24-års-steder, eller kræsja med viktige ting for meg, så fikk ikke sett noe sørlig av det..

Du skal få hele historien via Skype, eller når jeg har tid til å skrive. ^^,

.. Ellers har jeg tatt på meg vaktlisteansvar i RiP og det er HELVETE PÅ JORD. GAH! Hvor mange giddalause mennesker finnes det!? *klage, banne, steike, rope*

.. Nå skal jeg få noen til å jobbe på RiP på lørdag.. Frak. *ringerunde*

Endret av RødeDrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg heter RødeDrage og jeg bor i verdens mest rotete leiglighet som gjør meg sprø, sammen med en veldig koselig fyr som går på jobb akkurat når jeg er ferdig på jobb og jobber til jeg legger meg, sitter opp hele natta og sover når jeg er på jobb. Jeg burde ha gått til kiropraktor nå i et halvt år, men er for surrete til å få det til, men nå har jeg så vondt at jeg ringer i løpet av dagen.

Jeg har glemt å lese av strøm hele uka.

Jeg er tidenes dårligste på økonomi. Ikke så ille at jeg må på "Luksusfellen" men jeg lærer av å se på det.. ><

Jeg spiser ikke nok fordi jeg ikke rekker å tenke så langt som at "mat, det er jo kult da" og når jeg først eter, sånn, to-tre ganger om dagen, så er det usunt og jævlig, eller sunt og skitdyrt.

Også har jeg dårlig samvittighet fordi jeg ikke snakker oftere med folk jeg automatisk traff hver dag før på feks skolen, selv om jeg ikke trenger det, for jeg hører ikke noe mer fra dem, så det går jo opp i opp.

Nå har jeg brukt lang tid på å skrive et inlegg om det meste som plager meg om dagen, ikke for å sutre, men for å få det litt ut, rett og slett.

Og hva resulterer det i? Jeg ha ti minutter mindre på meg på å gjøre meg klar til jobb.. ><

Verdensmester i å være seint ute, men kommer aldri for seint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er ærlig, den skal du ha!:ler:

Haha, takk! :fnise:

Gla i deg, pelle :) Skype snart. snartsnartsnart.

Jeg savner deg! Ser etter deg hver gang jeg er online! Men okei, skal prøve å stå opp sjukt tidlig i morgen istedet for å bare si hei rett før jobb, så kan jeg spise frokost med deg eller noe ^^,

Ellers? Klarte å lese av strøm da væffal :fnise:

Hakke lyst å si det, men jeg er småsjuk igjen.

Hadde feber på jobb, men nå erre bare nesa som er tett. Skal lære meg å få i meg c-vitaminer, ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...