Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Dragen sine poier består for øyeblikket av to avklipte strømpebukseben med en sjonglørball i hver, så det er ikke så skummelt akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, ikke noe mobbing av mine hjemmelagde poi'er! ^^,

Jeg tenkte jeg skulle slutte å slå meg selv før jeg tente på dem :P

Men (p)oi, så gøy det er!

Jeg hadde bursdag på mandag, hvilket var moro, og pappa er som kjent gal, og jeg fikk et hasselblad, type http://www.patricktaylor.com/uploads/dclassiccamera1.jpg, som vi har vært ute og lekt med idag. Pokker så moro og så DEILIG å kjenne at fotoinspirasjonen og energien er på vei tilbake!

Pix, du skal være med på et par ting jeg har lyst til å gjøre, snakker om det i morgen ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Aww, så bra at inspirasjonen er på vei tilbake :bolledeig::pasha:

Åssen går det ellers, bortsett fra poi og hasselblad? Hva driver du med? Hva er planen for høsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, så bra at inspirasjonen er på vei tilbake :bolledeig::pasha:

Åssen går det ellers, bortsett fra poi og hasselblad? Hva driver du med? Hva er planen for høsten?

Det går fint ellers ^^, Sett bort fra at jeg er mystisk kvalm idag :P

Plan nå er å søke til høsten på Swansea og Middlesex, mest lyst på Swansea kjenner jeg, etter ENDEL lesing på nett.

Driver med? "Velkommen til CD du snakker med.. " :P

Dette er når jeg ikke gjør ting for RiP :P Som vanlig. Eller Poier eller sånne ting :P Prøver å sove mer.

Fikk endelig litt tid med Pandaen igår, for vi ser hverandre skremmende lite til å bo sammen. Og vi skal bruke mer tid idag og i morgen før han stikker på TG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Haha, selvølgelig skal pandaen på TG.. Fantastisk opplegg. Jeg skulle ønske jeg kunne dra hjem til deg i påskeferien min. Hadde jeg vært maks rik hadde jeg lett gjort det.

:(

Bra med CD. Får du snakka noe særlig med han du pleier å dele sjokolade med når dere tenker på meg? (veit ikke helt hvordan jeg kan forkle ham under et dekknavn..) jeg savner ham masse :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det blir femte året hans på rad :P

Samme her, hadde jeg vært maks rik hadde jeg besøkt deg :3

Bra og bra, jeg er drittlei kjenner jeg, men det er mest av Proffice. Gud, jeg hater Proffice. Kommer til å si at om jeg ikke får fast ansettelse nå, slutter jeg. Også finner jeg noe annet.

Vi snakker litt sammen, ikke så mye, lenge siden vi har delt sjokolade, den bodde lenge i feil veske, så håper den fortsatt har det bra :P Han er en fin fyr, jeg liker ham bedre og bedre.

Vi kan kalle ham.. Bandycoot? (fordi han kaller meg bandicute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Okei, vi kaller ham Bandycoot. Du må kose på ham neste gang du ser ham, ok? :)

Edit: jeg trodde jeg var i dagboka mi, haha. :P

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake i internettverden!

Festen var helt sinnsyk. Vi brukte lang tid på å fikse hår og sminke og tulle først, da hang vi her, Pix + ektemann, nabohora, megselv og Sombrerojenta. så stakk jeg bort på S&B for å slepppe inn band, som skulle være overraskelse den kvelden, Rust, heter de, uten at det kanskje hjelper. Vi laga velkomst-øl (med små bånd på) og i det hele tatt. Jeg gidder ikke opp summere hvem som var der, men hun lille, hypre, blonde fra ungdoskolen var der (kevlar, den tar du!) og imponerte STORT med at hun nå jobber som våpenansvarlig for F16-fly i forsvaret. Hehe.

Ellers var det vel ca alle, untatt Kevlar (BUUU) og Fleddlock. Julface dukka ikke opp, så da må jeg prøve å skaffe kjolen din Kevlar, så pakka di er enda mer forsinka :C

Okei, men fest. Joda, vi dansa mye, drakk mer, blåste av konfetti som farga av når den ble våt, krangla om musikken, fikk sett konsert som var kjempemoro, så kom den er rar fyr som ingen viste hvem var som hadde sniki seg inn og prøvde seg på stand-up, helt til jeg kasta ham av scenen, brukte sånn, TI minutter på å forklare han at han helt sikkert var en ålreit fyr, men var på feil sted til feil tid. Herregud. Så vi holdt på til omtrent 3, da kaste vi de fleste ut, sopte all konfettien, rødda all panten (230,-) og gikk hjem. DEt var litt kjipt, for Lillesopp og Storesopp var der (tror du har fått med deg hjem det er, kevlar, du kjenner dem godt, men er litt usikker på om du har fått med deg at de kaller hverandre det)

og Storesopp var sjukt full og Lillesopp ville dra og de krangla, og jeg tror det endte med at hun sov over hos Hats, sammen med endel andre, tror jeg. Sombrero og ekteparet sov hos meg ^^,

Så var vi sjukt flinke og rødda dagen etter, og jeg dro på hytta.

Nå er jeg sulten og skal spise frokost.

Er forresten litt sur på Pandaen, han har vært på TG, så døgnrytmen er fucked, men han sa til meg igår når jeg gikk og la meg at han kom snart og når jeg sto opp halv ni idag satt han fortsatt oppe... Og på toppen av det hele hadde han heller ikke rydda ferdig kjøkkenet som han hadde lova.

Jeg er LEI av å føle at vi sover på skift.

Dustepanda! *klage litt så alt blir bedre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å snakke med deg og! Skal hilse fra Bandycoot, han hadde blitt glad når han så at vi hadde snakka masse sammen på tirsdag :3

--

Økonomi synes jeg er vanskelig. Ikke at vi sliter med å få det til å gå rundt, men vi har liksom.. akkurat.

Vel, nå har vi begge fått fastjobb i mai og juni, hvilket er veldig beroligene. Vi kan fortsette å bo her fram til høsten og slappe litt av med sånne ting. Da får også begge to 100% istedet for "75-100%" jobb, hvilket jo betyr mer penger :3

Så, jeg skal prøve å spare litt i sommer, til høsten.

Jeg blir sikrere og sikrere på at jeg skal dra til Wales.

Igår grua jeg meg for første gang, for jeg kommer til å savne Pandaen noe sykt. Herregud, det er noen måneder frem i tid, men likevel.. Hvis vi fortsatt er kjærster og har det like bra, hvordan takler vi at jeg flytter? Jeg tror han klarer seg, men jeg er den av oss som blir "avhengig" av å ha ham tilgjengelig, jeg er redd for hvordan jeg klarer meg. Skal prøve å vokse meg litt stor og sterk over sommeren også, da. Sånn at jeg kaaaanskje klarer et nytt land aleine til høsten. Skummelt? Og yes, men jeg ser på Kevlar, Maling, LilleS fra vgs, og alle de andre som studerer i utlandet, og de koser seg jo masse! Håper at jeg kan få til noe sånt ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ganger har jeg mest lyst til å dra til en hviss Panda med spade. Er det ikke MULIG å skaffe seg normal døgnrytme, forstå at jeg er småsur på ham og skjønner at jeg blir såra når han ikke engang spør HVORFOR jeg er sur, etter at han har brukt timer på å forstå at noe plager meg. GAAAAAH!

*dunke hodet i bordet*

Jeg veit at "menn" aldri "forstår", men for FUCKS sake, han er jo ikke dum?

Jada, jeg skal ta ting opp med ham, men da skal jeg være rolig. For hvis jeg er sur, er han sur, og når han er sur stenger han seg inne i seg selv og blir helt stille og ikke sier noe. Evt bare ja og nei.

Edit: Fyfaen det hjalp å skrive det ned!

--

Ellers hatt en sjukt fin tur med Pix idag <3

Og sett Thor på kino. Jeg likte den ikke noe særlig (med unntak av at jeg lo der man skal le), men tok meg selv i å sikle på Chris Hemsworth.

Endret av RødeDrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hatt en sjukt fin tur med Pix idag <3

...og på kjøpesenteret møtte Pix og jeg på MarianneE.

Fy faen den dama er perfekt asså!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og på kjøpesenteret møtte Pix og jeg på MarianneE.

Fy faen den dama er perfekt asså!

:hoho:

HAHA ^^, Joda, greit, det burde vel nevnes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...