Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Oh, btw, hvordan vite at du har mensen?

Du griner så mye av ekstrem oppussing at du må hente kleenex. :grine:

.. Går og lager meg mat og ser litt mer tarantino jeg. *manne seg opp og flexe muskler* Jeg er tøff asså, jeg lover! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det! Håper det går bra med deg og den minste og eh, den største :fnise:

En stor :klem: til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Håper det går bra med deg og den minste og eh, den største :fnise:

En stor :klem: til dere også!

Det går bra, det kunne ha gått bedre - men vi har det egentlig veldig bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, det kunne ha gått bedre - men vi har det egentlig veldig bra. ;)

Det er godt å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg våkna idag og oppdaga at vi ikke har vann, ringte huseieren som lo og sa at han hadde glemt å si ifra at det holdt på en rørlegger i etasjen under, så vi burde ha vann om halvannen time. Også kommmer det en elektriker klokka to.

Ja, så da det det ikke så mye annet å gjøre enn å spise brødskiver og se på tv. Fåkke vaska noe klær heller :P Godt jeg fikk vaska sånn, alt av kjøkkengreier ferdig igår. :fnise:

Sånn ellers sliter jeg med å sovne om dagen. Her hadde jeg fått den fete søvnrytmen hvor jeg var trøtt klokka ti og det var helt ok å stå opp halv åtte. Men nå, herregud. Jeg sovner ikke før to og idag sov jeg til halv tolv. Ok, jeg skal ikke på jobb før tre, men jeg er usikker på om jeg reiser. Jeg bare.. feel like crap. :sukk:

Sliten i huet og vondt i magen og ææssj.. Vurderer seriøst sofaen idag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Du har krav på sofaen, så hvis du føler at du burde være i nærheten av den i dag har du lov til det :)

Trøtt som en strømpe jeg også. Nedtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, tror nok jeg må det gitt. Øsj, hele kroppen er så.. slapp og ekkel og jeg vil egentlig bare være aleine hele dagen, men neida, han jævla elektrikeren kommer.. Såeh, jeg får bare overleve.

Til hele kroppen min: Fuck off! Se til helvete å bli bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dagen hjemme. Jobb på mandag, enten jeg vil eller ikke.

Altså, nå har jeg liggi hjemme i noen dager og prøvd å klarne huet og kroppen som er litt drittsekk. Men, etter nå sånn, tre netter med helt på tryne søvn, må jeg ta meg sammen. Jeg tror ikke egentlig at å være sammen med en gamer med samme døgnrytme som majoriteten av befolkningen i korea hjelper på søvnrytmen min :fnise:

Men æsj, han er så bra at det er verdt det :rødme:

Sånn ellers er jeg litt mer skeptisk til det nadre forholdet i huset her, da en viss nordlenning halter ut av soverommet idag morges med forklaringen:

"Æ e så stiv og støl i ræva at det er helt sjukt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, jeg leste en gang en artikkel om "styrketrening man kan bake inn i sexlivet" og da var en av dem at mennene kan knipe igjen rompeballene ekstra hardt for hvert jukk.

Siiikkert det de har drivi med.

Eller naken-twister/kama sutra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashelia: INDEED!

Kevlar: Jeg vil virkelig ikke ha det bildet i hodet, ass.

ellers.

Manner meg opp til å ringe pappa og si at jeg ikke har vært på jobb. Han skjønner ikke det her med at man trenger litt tid innimellom ass. Han er sånn som gjør hvasomhelst uansett, og ikke skjønner hvorfor jeg feks ikke takler å gå på jobb. Han hadde en lang moralpreken for meg igår.

Men vi skal besøke mormor på sykhuset idag. Hun er kneoperert og sånn, skal på sånn.. rehabiliteringssak på nordagutu nå til uka, og vi fant ut at vi burde besøke. Det er forsåvidt helt greit :3

.. Jeg er bare litt lei av moralprekner fra familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener der... Jeg måtte ta et oppgjør med pappa, fordi han maste så sykt om at jeg måtte fortsette med utdanning og bla bla bla. Han er også den typen at uansett hvor kjipt han har det så bare biter han sammen tenna og ignorerer kjipheten og gjør det han skal. Han skjønte ikke hvorfor jeg måtte ta så lang pause fra studiene... Det var ikke en morsom samtale å ta, men en utrolig nødvendig en. Som jeg sa til ham; jeg er voksen, jeg styrer livet mitt selv nå. Om jeg driter meg ut, må jeg ta det på min egen kappe, og det vet jeg. Samtidig så er det ingen hast med noe som helst; jeg er ung og har ingen tidsfrist om at hvis jeg ikke er ferdig utdannet innen så og så mange år så er sjangsen borte :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

De voksne har jo rett til å være bekymra! Men det viktigste, som tar litt tid å forstå både for "barnet" og foreldren, er at "barnet" klarer seg selv, og må ta egne valg, gjøre egne feil, og at "barnet" ikke trenger foreldrenes aksept for å gjøre noe!

Så strengt tatt kan du bare be faren din om å være bekymra når du ikke er i nærheten. :P Det måtte jeg si til pappa i dag, han gikk rundt og uffa og puffa seg for at jeg skal reise, og han er sååå bekymra, det er jo plagsomt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt hva du mener der... Jeg måtte ta et oppgjør med pappa, fordi han maste så sykt om at jeg måtte fortsette med utdanning og bla bla bla. Han er også den typen at uansett hvor kjipt han har det så bare biter han sammen tenna og ignorerer kjipheten og gjør det han skal. Han skjønte ikke hvorfor jeg måtte ta så lang pause fra studiene... Det var ikke en morsom samtale å ta, men en utrolig nødvendig en. Som jeg sa til ham; jeg er voksen, jeg styrer livet mitt selv nå. Om jeg driter meg ut, må jeg ta det på min egen kappe, og det vet jeg. Samtidig så er det ingen hast med noe som helst; jeg er ung og har ingen tidsfrist om at hvis jeg ikke er ferdig utdannet innen så og så mange år så er sjangsen borte :roll:

Jupp, kjenner følelsen. Pappa pressa meg seriøst igjennom vgs, men det tror jeg er fordi han ikke fullførte selv, og ser hvor vanskelig det er for ham å søke på nye jobber idag. For selv om han kan mer enn de fleste jeg kjenner, har han ikke papirer på det, og da er han fucked.

Btw, han skal på 3. intervju på en jobb nå neste uke, det står igjen mellom ham og to til, jeg håper han får den jobben! Det betyr mye, mye mindre reising for ham.

De voksne har jo rett til å være bekymra! Men det viktigste, som tar litt tid å forstå både for "barnet" og foreldren, er at "barnet" klarer seg selv, og må ta egne valg, gjøre egne feil, og at "barnet" ikke trenger foreldrenes aksept for å gjøre noe!

Så strengt tatt kan du bare be faren din om å være bekymra når du ikke er i nærheten. :P Det måtte jeg si til pappa i dag, han gikk rundt og uffa og puffa seg for at jeg skal reise, og han er sååå bekymra, det er jo plagsomt for meg!

Jupp, jeg har lært meg å si ifra til ham. Mamma sier jeg det rett ut til, men det er lettere med henne, fordi hun bare spør om alt. "Hvordan gjør du det? Hva gjør du da? Hva sier de om det?" osv. Pappa bare.. moralprekner. "Det er forskjell på å være borte fra skole og jobb Stine". Gah. Menmen, jeg veit jo at han bare bryr seg.

Takk for fint innlegg i boka mi.

:hug:

Bare koselig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og Mr.Panda var på kino og så Tomme Tønner 2 igår, jeg savna litt mer story, men det var veldig mye morsomt også. Panda elska den :fnise:

Så skulle han hjem etterpå for å si hade til samboeren hans som skal jobbe i nord-norge i sånn, tre uker. Han bor sammen med en kompis, før noen reagerer.

Også er det vist Starcraft-verdensmesterskap eller noe i den duren der i Korea om dagen, så han skulle hjem og se på det også. Selv om han høres håpløs nerd ut, så sier jeg dere: Nerdegutter og gamere er de beste kjærestene, punktum. Det er de gangene jeg har vært sammen med nevnte art at jeg har blitt best passa på, satt mest pris på, følt meg tryggest, hatt det best og krangla minst :3

Men ja, etter filmen så traff vi på Hats og hans kompis Ø, som sto utenfor narvesen med verdens største pelsdott av ei bikkje. Sånn seriøst, den rekker meg til hofta og er på størrelse med en middels stor shetlandsponni. De skulle hjem og se film, så da Panda ville hjem, hang jeg meg på dem istedet. Noen andre venner av Ø dukka opp, som vel, påsto de hadde lappen, men hadde humoren til en gjennomsnittlig 9.klasse. Men vi så nå tre filmer, hvorpå alle klarte å sovne minst en gang (Jeg sovna sist, sånn, halv seks! Tro det eller ei) og jeg tusla hjem igjen engang rundt seks. Og så kom jeg hjem og sovna ikke før kvart på sju. Og BAM, våken igjen kvart over tolv. Wofreakinwhoo for søvn, ass.

Idag skulle egetlig jeg og Kevlar gå på skøyter, men verden er en stor tåkedott, så vi ser film istedet. :3

Kevlar: Glemte å nevne at Hats sa at om vi ville spille biljard/snooker e.l. med ham på Down Town, var vi veldig velkomne iløpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashelia: Vi får ta det endag det er fint vær :3

Kevlar: Haha, den er grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...