Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, det blir gjerne sånn med mine dagbøker. Jeg glemmer dem fullstendig. Dere veit begge hvordan bdb'en min går.

Atm sitter jeg rimelig fornøyd med å ha gått inn i et nytt år, mens jeg ser Dagfinn Lyngbøs Evolusjon sammen med Nordlenningen.

i morgen skal jeg vaske hos mamma og få med meg enda mere ting hjem. Også skal jeg besøke Mr. Panda hos hans kompis P, som har besøk av shitmye folk som de kjenner fra lenge siden, som Panda alltid mener at jeg må møte, så hey, nå får jeg endelig møtt dem. Blir fint :3

Okei, lover å bli flinkere! Lover!

"Du, det der med cheezedoodles har jeg faenmeg tenkt på sjæl ass" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shitman. jeg har lagt til meg den dustevanen å våkne ti, for så å ikke stå opp før ett. Enten ligger jeg bare å drar meg, ellers blir jeg sittende og snoke rundt på nett, i senga. På den annen side, om jeg hadde stått opp, hadde jeg fortsatt bare snoka rundt på nett.

Blir nok bedre å begynne å jobbe dagtid, ass. For det herre kveldstid-døgnrytme-skiten er bare drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops. Posta to ganger.

btw, nettleser min har lagt seg til en utrolig irriterende bug. Jeg kanke se hva som står der hvor det normalt sett står url, jeg kan heller ikke skirve der og trykke enter. Må SØKE opp alt på google.

Endret av RødeDrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Merkelig bug! Gjør som ashelia sier!

Mmmm, jeg har en skikkelig lat søndag med internett og Tom McRae og katt ved siden av meg. Koz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha lat søndag! Men om en halvtimes tid er det ut av pysjen og igang med å jobbejobbejobbe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashelia: Nei, jeg har ikke det, for atte jeg har endel tabs oppe som jeg er redd for ikke å finne igjen, og det plager meg litt :/ Men restarte maskina skal jeg definitvt!

Kevlar: I belive that is good!

MariannE: Veldig hyggelig, men jeg er ikke heeelt sikker på hvem du er? :forvirret:

Ellers: Vaska hjemme fordi mamma flytter i morgen, det er bittelitt trist :c

Også har jeg besøkt mr. Panda og hans kompis p, det var kos. Vi så masse film og spiste sjokolade og idetheletatt :3

Mr. Panda, som normalt sett er ganske "distansert" (i mangel av et bedre ord) er skikkelig kosete om dagen, og det er skikkelig digg.

Han er sånn at han aldri utrykker følelser omtrent, uansett hva det gjelder. Men nå den siste uka har han vært helt sjukt kjærestete, og jeg elsker det. Yayy ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette med å skrive her ofte da .. :fnise:

Uansett, jeg har begynt å jobbe dagtid, det er digg.

Igår var Hats og Kevlar på besøk, det var superkos. Også tror jeg Hats kleina litt da Samboeren og Nordlenningen kom, for selv om de er venner, veit jeg at han synes det er kleint. Det er superlenge siden vi har hengt sammen, så det var fint å ta igjen litt. Lagde maks fet mat, tortellini + Ricottasaus og sopp stekt i salt, pepepr og basilikum, bare fordi det var det første som datt inn i huet på meg. But yeah, sucsess. Hats stjal sopp mens jeg laga mat, og vi så Resovoir Dogs med Kevlar, for hun kom seint også hørte på HipHop hele kvelden.

Idag skal jeg først hente snøskuffe hos huseiern som bor rett nedafor meg, også skal jeg sjekke ut leiligeten som to fete folk fra jobben flytter inn i. Nå heter de bare I og D. I er suuperkul og bor altså sammen med D, som er suuuperhomo men også ganske kul. Så, I kommer innom idag også skal jeg stæsje noen hagemøbler over vintern for henne og vi skal se hvordan det ser ut hos henne :3

Også kommer Mr. Panda, endelig! Jeg er seriøst på kjæreste-underksudd. Også får jeg julegaven min av han idag, for den kom ikke før onsdag, så da får han sine av meg :3 Jeg gleder meg! Også skal vi på kino i kveld, vi skulle egentlig se Tomme Tønner som plakaten sier at kom igår, men kinoen sier at kommer neste fredag, så da blir det The Tourist istedet, så kan vi sikle begge to :3

I will now. eh, legge mer ved i ovnen.

Btw, fotokrativitet suger og ekke viktig i det hele tatt. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

KOS dere på kino! Og jeg er skikkeligspent på hva kjærstemannen har klart å gi deg i julegave! Spennans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kino var dritkos! Ganske bra film, faktisk. Veldig fint plot.

Jeg fikk ett mnidiana! WOHOOO! Det er helt SJUKT lite! Men torr jeg må skaffe en blitz til det. Prøver en rull nå med 400asafilm, så vi får se :3 Men serøst, det er ca dobbelt så stort som en siggpakke. DRITSØTT! Mr.Panda var fornøyd med julegaven sin også :3

Haha, det var kos :3 Hats kommer av to ting, han bruker hatt og han signerer med det til tider :3

Nå sitter kjernen (meg+Mr.Panda+Samboer+Nordlenning) i Vintergatan og spiller Soul Calibur mot hverandr epå tur, dødsgøy!

Ellers var jeg og Mr.Panda og spiste på Friise, det var kos, og så sjukt digg mat! Liker meg der :3 Også lagde vi Creme Brulèe, ikke fra bånn, men pose fra freia som var veldig god. Note to self: skaffe noe annet enn lighter å brenne sukker med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukedag idag. Whophey.

Denne uka har det skjedd mye rart.

Jeg fikk vite at jeg kun fikk en måneds utsettelse istedet for fast kontrakt på jobben min. Det plager meg, kjenner jeg. Dvs, at jeg er garantert jobb ut februar, men etter det vet jeg ikke hva som skjer. Det er jævlig skummelt.

Jeg hadde en skikkelig peptalk med pappa på mandag, om hvordan vi skulle få igang alle søke-på-skole-greine mine. Og jeg har begynt, såvidt.

Mormor ble operert på mandag, har ikke snakka med henne ennå. Veldig dårlig samvittighet. Men jeg har bare orka familien ennå, denne uka.. Ringer henne idag.

Så hadde jeg er lang samtale med Mr.Panda om at vi bruker kjempelite tid sammen og det plager meg, så vi ble enige om å bli flinkere på å gjøre sammen ting vi gjør aleine. I tilegg fortalte jeg ahm om alt som plager meg, absolutt alt, og han fikk meg til å innse endel ting som jeg tror gjør itng litt lettere for meg. Faen, han er en bra fyr.

Btw, elsker at han passer så godt sammen med meg, Ashelia+ektemann og Kevlar. Vi hadde det skikkelig fint igår på pannekakeonsdag.

Nå skal jeg spise seriøse mengder sjokolade og se på Death Proof og dope meg seriøst ned på paracet og synes synd på meg selv mens jeg har mensen. :C

Btw, jeg går på downstown kun kless i stor hettegenser og baggy bukser, det lyser at jeg ikke har dusja eller gjort noe annet enn å stå opp. Så kjøper jeg sjukt mye sjokolade, paracet og tamponger. Det kunne likegjerne stått "hellå, jeg har mensen" men sprittusj i panna mi. Fikk bebreidende blikk fra dama i kassa. Det var litt moro :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aww, god bedring lille venn! Kom Mr. Panda seg trygt hjem i går?

Selv om jeg synes det er litt trist at du ikke kan snakke med oss om ting som plager deg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han ble her i natt, ble litt kaos igår, så han reiste idag tidlig.

Jeg har en sperre på det fordi jeg tenker at dere har så mye å tenke på sjøl om dagen, og derfor vil jeg ikke plage noen med mine problemer. Det resulterer i at jeg øser alt ut innimmellom på feks mr.Panda. Og det funker veldig fint. Men det kan egentlig være hvemsomhelst som får høre det. Det er tilfeldig fra gang til gang.

På generell basis hater jeg å la folk høre om problemene mine, fordi jeg har en.. greie på at jeg skal klare å løse alt selv, sjøl om jeg vet at det ikke helt går. Men jeg har alltid vært sånn. :/

Så, for all del! Ikke tenk på at jeg ikke sier noe til dere, det er ikke fordi det er noe galt med dere! Herregud, jeg elsker dere, og det veit dere! Poenget er vel egentlig ikke at jeg ikke sier noe til dere, jeg sier ikke noe til noen før jeg virkelig trenger å få det ut.

Jeg trang bare en skikkelig utblåsning, og nå er ting bedre. Kanskje med unntak av jobb-situasjonen, som jo er litt.. ustabil om dagen. Men det fikser seg! Hvis ikke, såeh, fikser det seg også! Poisitiv energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Positiv energi!

Jeg er her for deg, vettø! Si ifra hvis det er noe, jeg er snart ferdig med australiaforberedelsene mine og har egentlig mye fritid!

Bli frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, i massevis!

Jeg sier ifra hvis jeg trenger noe! Men som nevnt i inlegget over her: Jeg er litt dårlig på å skjønne når jeg egentlig trenger å snakke med noen :P

Det er bra!

Jobber med saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...