Gå til innhold

En eneste lang tankerekke


RødeDrage

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det seriøst noen som ligner på meg? Det skal pokkermeg godt gjøres!

---

Ble sendt hjem fra jobb idag av ledern min. Jeg så vist rimelig pjusk ut, så jeg fikk beskjed om at såfort jeg begynte å misstenke at formen gikk utover jobben skulle jeg si ifra, også ble jeg sendt hjem.

Teamlederen min for tida er egentlig dritgrei. Også er det så jævlig morsomt at jeg kjenner typ, ti jenter som har hatt sex med lillebroren hans. Som forøvrig er jævlig kjip :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en generell drittdag. En sånn dag som du våkner, ligger i senga og tenker "dette blir en bra dag!" også står du opp og ALT er bare driit.

Ble sendt tidlig hjem fra jobb fordi jeg var for slapp og sjuk til at det ikke gikk utover jobben. Altså, jeg er ikke sjuk-sjuk, men jeg har vondt i hele kroppen og veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Det har skjedd to kjempefine ting idag, da.

To timer og åtte min på skype med Kevlar, noe som var veldig etterlengta!

Også, Pixie, dukka prinsessekjoler opp i posten idag!

For dere utenforstående:

Jeg fyller år i april, og Pixie og jeg bestemte oss for at vi skal ha SKIKKELIG prinsessebursdag! Jupp, vi snakker rosa cupcakes og store kjoler og alt som skal til ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gleder meg. Har egentlig aldri vært noen sånn, skikkelig prinsesse-jente, men hey, jeg har et nært forhold til alle disney-prinsessene, og vel, det er litt bare på faen også ^^,

Litt sånn, jeg tror ikke jeg får muligheten igjen med det første ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅH DU MÅ TA MED I MORGEN!!!!!!!

Og det er jo bare episk ironisk å ha prinsessebursdag på 20-årsdagen din ^^ Jeg har store planer om Spice Girls-jentefest på 25årsdagen min, hoho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! Fritt for å være hun.. med joggesko, så slipper jeg å gå i høye hæler hele kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble som nevnt sent hjem fra jobb idag. Snakka lenge med Pandaen om det nå, og han tror at det at jeg er sliten og har vondt i hele kroppen er psykisk.

Jeg begynner å lure på om han har rett.

Jeg har jo tenkt i de banene, og så tenkt "nei, jeg har det jo fint". Men når han sa det, så fikk det meg til å tenke meg om.

Jeg veit jo at jeg stresser mye og det har skjedd veldig mye de siste to månedene. Og mye av det er større, tyngre ting.

Jeg trodde det skulle gå bra at Kevlar dro, men innser, jo lenger tid det tar, at jeg savner henne fryktelig.

Jeg stresser mye på jobb, jeg er redd for å ikke bli fast ansatt, kjenner jeg.

Jeg spiser helt feil og føler meg feit og ekkel i forhold til hvor sykt bar jeg følte meg og var i sommer.

Også stresser jeg med skolesøking. Jeg skulle ringe gamle læreren min rundt 15. januar. Hakke ringt ennå.

Hakke ferdig NOENTING til å søke noe sted.

Har bytta samboer, og det stresser meg veldig. Hater huseieren min, for jeg føler at han maser så mye, på meg, fordi jeg er kontaktpersonen i denne leiligheten. Han er jo verdens snilleste, men han er så myndig at jeg er litt redd for ham.

Angrer på at jeg tok på meg vaktlisteansvaret i rockeklubben, men jeg gjorde det jo fordi jeg VET at ingen andre vil gjøre det.

Første skritt til et lykkeligere liv: En renere, penere og mer organisert leilighet. Jeg holder helt alvorlig på å bli gal her inne, samtidig orker jeg ikke gå ut.

Pandaen har lova meg at vi skal klare å rydde hele huset på søndag, han er gal, men jeg elsker det.

Apropos Pandaen, jeg blir bortskjemt på snillhet. Sånn som nå, han tok den siste muffinsen fra onsdag, smørte på sjukt mye frosting og gav meg, fordi han trodde det ville gjøre alt litt bedre.

Okei, han rydder ikke, han er supergamer, fullstendig uromantisk og han eier ikke klesstil, med unntak av noen kule tskjorter, men jeg har aldri blitt behandla så bra noensinne. Selv om jeg ikke akkurat lærer å stå på egne bein av det. :P Men det er greit det, nå, i alle fall.

Jeg gleder meg til sommern. Alt blir bedre når det er sommer :3

Og ja, dette begynner virkelig å bli en dagbok-dagbok.

Men det er litt deilig å dele problemer med noen jeg stoler på.

Sorry at jeg ikke klarer å skrive sånn "dette har jeg gjort idag" men det har jeg aldri vært flink til.

Helt til slutt, morsom historie apropos dagbøker. Ei i rockeklubben min har skrevet dagbok hver eneste dag siden 1985. Det har jo blitt en mani til slutt, men ja, hver eneste dag. Det er sjukt. Og hun har alle sammen i ei hylle. Jeg håper vi kan gi dem ut eller noe engang, og jeg har veldig lyst til å lese om alle opplevelsene hennes, helt ærlig, fordi hun er den kuleste dama jeg veit om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Litt for kjørt i hodet nå til å skrive masse oppmuntrende ting og gode råd, så vi kan snakke om det i morgen i stedet :klemmer: Men én ting vil jeg si: IKKE stress med skolesøking. Det er ingen som ser ned på deg om du ikke begynner å studere nå til høsten. Skolen går ingen steder, og det er viktigere at du føler deg 100% klar for det, enn at du er ferdig ett år tidligere. Okey? *kosemose*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Aww, dragen min :klemmer: jeg savner deg såå mye, og skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med de tingene du trenger hjelp til..

Angående skolesøking, trenger du jo strengt tatt ikke gjøre mer enn å bruke den portfolioen du allerede har (dvs bare vel ut de beste bildene dine, og ikke rediger dem på nytt eller noe, bare bruk det du har) og skrive en kjapp "jeg vil gå på skolen deres fordi"-tekst. Du klarer det :) Det er MYE bedre å søke nå, og eventuelt få avslag, enn å søke neste år, og få avslag da.. Og hvis du får plassen (noe jeg tror!) kan du utsette det ett år eller to uten problemer..

Men jeg tror ikke det er en god ide å ikke søke.. Tror du blir like stressa av å ikke søke som av å søke, for å være ærlig, for tankene svirrer jo rundt der allikevel. Hvis du skjønner?

Og ang klesstilen til pandaen, så synes jeg helt ærlig han har den beste klesstilen av dine ekser. Kamobuksegutten.. brrr... metalgutten i metalbandhoodiene.. brrr..

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skolesøking er faktisk noe av det som stresser meg minst.

Det som stresser meg, er kombinasjonen av skole/jobb. For nå har jeg jobb ut mai, det hadde vært greit det, hadde jeg hatt skolen klar, men det har jeg ikke, og da stresser jeg med jobben.

Har forresten ikke noen form for portefølje i det hele tatt.

Det jeg har jobba så mye med nå i januar var å plukke bildene. Jeg klarte å plukke ca seks bilder, også glemte jeg resten :P

Kevlar:

Jeg synes alorlig talt at kamobuksegutten hadde best klesstil, UTENOM kamobuksene.

Problemet mitt med Pandaen, er at han gir fullstedig faen i hvordan han ser ut, mens jeg bryr meg, også blir han sur når jeg sier noe som i det hele tatt er relatert til uteseende. Feks at jeg savner mohawken hans. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, hjemme fra jobb idag og. Har nesten litt dårlig samvittighet, for jeg føler meg sånn, passe om morgenen, men veit at etter typ, to timer på jobb så er jeg kake og må resie igjen.

Og lederen min hadde hørt på et opptak av en av samtalene mine fra mandag, hvor jeg hadde feber og han sa at det var ikke den beste samtalen han hadde hørt, men forsto meg, fordi jeg ikke var i form. Gah.

Jeg reiser uansett til Pixie idag for å spille bretspill, fordi jeg trenger å komme meg vekk fra helveteskaoset. Skal sette alt jeg finner i oppvaskmaskinen og dusje først, og leite fram reine klær, og kanskje, kanskje sette på en kelsvask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fo real, jeg har bare gjort voksenting idag.

Sovet alt for lenge og stått opp for seint, og så bare rydda og vaska, sovet litt mer på sofaen ved en feiltagelse, og rydda mer.

Pandaen var flink og tok hele kjøkkenet og ENDELIG begynner ting å se ut som om noen bor her, ikke sloss her.

Jeg kjenner at kroppen DØR, men at hodet har det finere når alt annet blir finere.

Lukestar spilte på rockeklubben igår, og OMFG jeg elsker dem så hardthardthardt. Besteste bandfolka som finnes.

I tilegg ble det et hardcore nach til sju, sammen med band, K som er en god gammel kompis av meg og lillebroren til lydmannen, og nabohora, som jeg dro med meg. Vi drakk sjukt mye øl og Captain Morgan som vi fikk med fra klubben og MANN det var gøy. K sov på sofaen her hos meg, og jeg var oppe sånn 11 og skravla med ham, da var jeg MAKS redusert, ass. Så jeg gikk og la meg igjen og sov til typ 2, og da var formen fin. Også ja, ryddevaska resten av dagen. *Flexe muskler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klokka er halv elleve, jeg må løpe på jobb, men først:

Jeg står opp for seint, vi er tomme for melk så jeg kanke spise favorittfrokostblandinga, lager havregrøt som blir .. lim egentlig, men spiser det, glemmer å lage te og må hive i meg alt for varm te på alt for kort tid. Okei, resten av dagen blir bedre, punktum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoisann, lenge siden sist!

Har det skjedd mye gøy sien sist?

Hmm.. Onsdag var Pix og jeg innom alle bruktsjappene i byen, og jeg fant småting og hun fant store ting :3

Også på toorsdag.. var jeg hos knekkolog og ryggen min har det bedre nå :3

Også på fredag var det frivillig-fest i Rockeklubben. Fordi alle som jobber der jobber frivillig pleier vi å arrangere en skikkelig superfest to ganger i året som takk for hjelpen. Med fri bar. Og det går som det går, altså.

Temaet var slibrig og uten å gå i detaljer kan jeg si det var morsomt. Vi hadde vel en god ti-timers fyll som endte i mye dansing, mye øl, mye sigg og at alle var tagga ned med sprittusjer. Det var kos. Kompis K med piercing i leppa hadde skrevet "RødeDrage(sensur, jadda) er det fineste som finnes" på armen min, og huska det ikke dagen etterpå.

Bra fest.

Nå kome n nydusja panda ut fra badet og vi skal lage hjemmelaga pizza. På me tøflene og være klissete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...