RødeDrage Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #61 Del Skrevet 18. januar 2011 Er IKKE laga for å stå tidlig opp. Omfg. *dra seg selv på jobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #62 Del Skrevet 24. januar 2011 Det var dette med å skrive skikkelig innlegg da.. Phu. Okei, oppsummering: Uhm, forrige uke, maks kos. Toppa seg på fredag med tidenes avskjedsfest for Kevlar. Herregud, vi holdt på å gå GJENNOM gulvet her. Det ble en ødelagt stol, en ødelagt hylle og bare ett knust glass. Leilgiheten lukter innrøyka ennå, men jobber med luft og røkelse. Jupp. Og ja, jeg vasker opp ennå.. Men All in all, sucsess indeed. Det beste var overraskelsen min til Kevlar. Jeg hadde fått en kompis av oss fra Ozlo, (hertetter FiskeFjes etter en gammel spøk) til å komme, hadde sladra til.. alle og vel, Kevlar begynte å grine. Whophey! Det var en super overraskelse! Lørdag brukte jeg sammen med en av de nye naboene under, som heretter blir "Hora" og "Den ødelagte homoen" da det har blitt deres nye kallenavn per sms. Typ, jeg sender meldinger med henne som "øy, di hore! Ta med deg den ødelagte homoen din og pell dere opp her for å forpeste lungene" eller lignende. Men det er vår sjargong og betyr at vi liker hverandre. Uansett, hang med Ashelia++, Kevlar, BJ før forkost, etter frokost o.l. Panta flasker med nabohora (dette blir bra når noen om tre måneder plustelig ramler over dagboka) og spiste på bergbys og rydda og vaska sjukt mye. Også DRo hun og Kevlar kom innom før jeg stakk til Mr.Panda for å sove sjukt mye, ser abnorme mengder Whos Line Is It Anyway og litt film. En nedoverting: min ekskjæreste som var sammen med ei jente jeg ike tåler trynet på og som jeg ble dritglad for at vi slo opp for og hadde det veldig mye bedre aleine, har klart å bli sammen med henne igjen. Det er sjukt, jeg KLARER ikke se at de kan ha det dritbra. Hun er.. så falsk og jævlig på så mange måter og brukte hele vidregående på å bevise det omigjen og omigjen. Arrrgh, personal vendetta. Anygays, jeg tror faktisk ikke dette er bra for ham, i det lange løp. Og det bugger meg. Men hey, hans liv, for all del. Okei, alt som må gjøres og alt som plager meg, fordi jeg bare må ha det ut et sted, og det ikke holder å prate med alle om det. 1. Samboern har plustelig bestemt seg for å flytte sammen med Nordlenningen. De har lova meg å ikke gjøre noe før vi har en løsning for meg, men jeg klarer ikke denne leiligheten aleine. Så har hun funnet en løsning for meg, som hun er dritgira på, som går ut på at jeg kan flytte sammen med ei fra jobben. Ja, hun er koselig men jeg kjenner henne ikke spess godt. Dessuten er hun gravid, jeg veit ikke hvordan det er å bo sammen med noen som er gravide. Ikke som jeg ikke kjenner særlig godt væffal. Jeg prøver å finne noen andre jeg kan bo med, men dette er en dyr leilgihet, og jeg trenger noen med fast jobb. Og nesten alle jeg kjenner med det bor a) allerede i en bra leilgihet/hybel eller b)hjemme hos mamma og pappa mens de går på skole. Hva FAEN gjør jeg? Nei, det er så langt uaktuelt å flytte fra Vintergatan, jeg ELSKER å bo her. Dette er HJEMME. Jeg er seriøst ikke klar, fysisk eller psykisk for å flytte en gang til, i alle fall ikke om jeg blir her bare et halvt år til. Om? Jupp. 2. Jeg har begynt å lure på om jeg klarer å søke meg inn på skole til høsten, eller om jeg skal bli hjemme. Jeg veit ikke. Gah! Jeg er ikke helt klar for å legge fra meg alt det fine jeg har her.. Jeg er ikke helt klar for å legge fra meg rockeklubben.. Samtidig, så er jeg så klar for komme meg videre. Men det er som Ashelia sa til meg på lørdag, jeg snakker ikke om det lenger med minre jg blir spurt, og når jeg snakker om utdannelsen min, så er jeg ikke så engasjert som jeg var. Hadde jeg ikke hatt mr. Panda, Vintergatan, FFU eller RIP, så hadde jeg dratt i høst. Men jeg klarer ikke gi slipp, kjennes det som. Men, dette er VELDIG på tenkestadiet. Jeg må bare.. tenke dette om igjen og om igjen. Væffal før jeg sier noe til mamma og pappa.... 3. Jobb er noe drit. Jeg er ansatt via et vikarbyrå i en bedrift. Normalt sett etter et halvt år får man beskjed om man blir fast ansatt eller ikke. Jeg fikk en måneds utsettelse på kontrakten, fordi de var usikre på meg. Hvorfor? Jeg jobber i kundeservice, og vi har et salgskrav. Hvilket betyr at 15% av samtalene jeg tar MÅ jeg selge på. Dette er noe DRIT. Jeg HATER mersalg mer enn alt i verden. Tenk, for et år siden viste jeg ikke hva det betydde engang, nå er det det eneste jeg tenker når jeg tenker "jobb". Okei, så klarer jeg meg.. To måneder på ei lønning. Hvilket betyr at jeg er spareguden littegrann. Men for fucks sake, jeg må jo ha jobb. Og det må helst være over 75%, minst. Også må jeg ha noen nye å bo med. og så må jeg vite hvor lenge jeg skal bo her. Jeg burde ha ANGST så langt opp i ræva at jeg spyr snart av det her, likevel klarer jeg å stenge det ute. Jeg veit liksom at det knekker snart. At jeg kryper til mamma og pappa og sier at "jeg klarer ikke dette, hjelp meg" selv om jeg ikke vil. Det var JEG som skulle klare meg selv, og jeg skal finne en løsning på minst to av de her, før jeg kryper til korset om den siste. Oisann, stoltheten var vist jævlig heftig nå. Og jo, det er på en måte jeg vet at jeg er stressa fra helvete. Jeg klarer ikke gjøre noe annet enn å sove sammen med Mr.Panda. For sammen med han klarer jeg å tømme huet, eller roe meg ned. Hvilket betyr at det er alt jeg gjør sammen med ham, noe som stresser meg mer, fordi jeg vil jo bruke masse energi på å gjøre morsomme ting med ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. januar 2011 #63 Del Skrevet 25. januar 2011 Var jeg deg ville jeg tenkt meg veldig godt om før jeg evt hadde flyttet sammen med en som er gravid. Det trenger ikke å bety stort, men det kan også bety alt. Og så kommer det jo an på hvor langt på vei hun er, om hun har tenkt å bli boende etter at barnet er blitt født o.s.v. Håper du finner en løsning på alle problemene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. januar 2011 #64 Del Skrevet 25. januar 2011 Du finner nok ut av det, søta tror det er smart som vi snakka om i går, om å søke på skole uansett, og så eventuelt utsette det ett år hvis du ikke har lyst Resten er ting som løser seg. Du skal uansett ikke bli kundeservicemedarbeider resten av livet, så om du mister jobben bør du fint klare å finne noe nytt. Og leiligheta, vel, i verste tilfelle får du sette ut annonse i avisa om at du ønsker noen å bo med. Og øh.. jeg ville kanskje sagt det var uaktuelt å bo med hun gravide, for det er ikke akkurat som at du lever en livstil som er passende for en gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #65 Del Skrevet 27. januar 2011 Aight, kort oppdatering: Jeg har bestemt meg for å ikk flytte sammen med hun gravide, men kanskje overtale Mr.Panda istedet. Han virka up for det, da vi sliter med å få være nok sammen på fritid. Så, vi tenkte at det får vi i alle fall om vi flytter sammen. Får bare håpe vi ikke går lei av hverandre da men hey, jeg er fortsatt like sosial, og han like usosial og gamer. Dessuten får han eget gaming-rom, rommet til Samboern, og det burde jo være bra nok? Andre ting, snakka med Proffice-kontakten min i tre kvarter igår, og kort oppsummert, ting føles litt lettere nå. Har et nytt møte med ham og sjefen min i morgen, for å se hva vi kan løse i forhold til det jeg sliter med på jobb. Goodfeeling. Også har jeg akkurat kjøpt billetter til Burlesque, som ffu skal se på fredag ^^, Og nå må jeg løpe, for jeg skal møte pappa og gomle frokost/lunsj. Og kanskje snakke om Samboern og flytteting, for det har jeg ikke gjort ennå. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 27. januar 2011 #66 Del Skrevet 27. januar 2011 Så bra at det virker som om ting ordner seg! Tror du og Mr. Panda fint kan bo sammen, særlig når dere har et ekstra "gamingrom" som gjør at dere slipper å sitte oppå hverandre hele tiden. Håper det går altså Og godt at ting kanskje ordner seg med jobben også. Alt ordner seg for snille piker luv u Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. januar 2011 #67 Del Skrevet 27. januar 2011 Dyktig at du tar tak i ting! Stolt av deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #68 Del Skrevet 28. januar 2011 Ashelia: Ja, jeg håper det kan fungere. Vi må bare få det fra tenke-stadiet og til gjøre-stadiet, forhåpentligvis ganske snart og. På tross av at han nekter å flytte inn før vi har skikkelig internett, da Jeg skal ha det møtet idag, jeg er veldig, veldig spent på hvordan dette skal gå. Problemet er at jeg selv ikke har noen løsninger, sånn egentlig. Jeg ANER ikke hva som kan gjøres. Så jeg håper noen andre har noen gode planer. løvu2 Kevlar: Takk! Jeg er litt stolt selv ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #69 Del Skrevet 29. januar 2011 Okei, så det er uoffisielt vedtatt at Mr.Panda flytter inn midlertidig. Men hysj , han hater at alt er "offisielt" sånn, vi vakke kjærester på facebook før etter sånn, fire måneder Han er rar. Uansett. Magen bestemte seg for å vrenge seg i natt og jeg orka ikke reise på jobb. Hadde så kramper i magen at jeg ikke klarte å rette ut kroppen. Så prøvde jeg å ringe jobben, men kom ikke gjennom, også ringte en kollega et par timer seinere for å høre hvor jeg var, hvorpå jeg fikk snakka med sjefen min, som HELT FORBANNA TYDELIG ikke trodde på meg. Så, nå manner jeg meg opp til å dusje og kle på meg og reise på Rockeklubben for å jobbe. Må rigge opp sjukt mye greier der nå etter opppussing. Også skal jeg si hadet til Kevlar idag, og fyfaen som jeg gruer meg. Okei, positiv energi: Fine ting som har skjedd siste uka: Hadde en sjukt fet pannekaketirsdag med ffu. Så fin film på kino igår med ffu. Fikk løst opp i flytte-drit, og Mr.Panda skal flytte inn med meg Fikk snakka med pappa om alt. Pappa fikk seg forresten ny jobb den uka her, og sa opp den gamle. Wohoo! Også fikk jeg løst opp i litt generelle ting. Jeg fikk snakka med Profficekontakten min også, det var digg. (selv om han aldri dukka opp til noe møte på fredag ) Og ja, genrelt en veldig opp og ned uke. Og ja! En felles venn av Kevlar og meg har alltid synes at jeg ligner på Crash Bandicoot, typ, spillfiguren. Så han kalte meg Bandicoot, men fant ut at det var koseligere med Bandicute, som er det søteste kallenavnet jeg har hørt på evigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. januar 2011 #70 Del Skrevet 29. januar 2011 Du er så fin du! Den fineste av alle! Gleder meg til vi ses igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #71 Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, etter mye og lang roting fant jeg ut at jeg hadde ei dagbok sjæl også, gitt. En uke uten Kevlar, det hakke slått inn sånn ordentlig, ennå. Vi snakker på skype sånn, nesten annenhver dag, heldigvis :3 Mr.Panda flytter inn i mars. Samboern hans skulle vist kanskje flytte til nord-norge i mars uansett, så det passa ganske greit :3 Jeg håper jeg har jobb i mars. Jeg fåkke tak i han jævla proffice-mannen min og har fått beskjed av alle om at han er en vismete idiot. Whoofreakinhoo. Jeg holder på å bli gal av at alt er rotete og skittent hele tiden, men har ikke energi til å klare å vaske eller rydde. Hver gang jeg ser rot blir jeg seriøst deppa. Gah. Tror jeg skal overtale drangedølingen til å rydde og vaske litt her. Det FØNKER ikke med kveldsvakter, ass. Siste gang jeg ikke søker vaktene mine sjøl. Også ja, vurderer å reise til ozlo neste uke på by:larm. Det hadde vært kos å.. komme seg litt vekk, og bare se konserter og sånn ^^, Og ellers? Har feber da. Dritkult, hva? Okei, dette ble et skikkelig klage innlegg, men det er liksom ikke før jeg begynner å skrive at jeg ser hvor mye det egentlig er. Det er liksom.. ingenting som er noe å prate om, bare sånn, ting som er plagsomt eller kjipt. Sorri, skal komme tilbake med noe lystigere seinere ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 8. februar 2011 #72 Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, profficeM er så slitsom Trist å høre at alt er så ustabilt nå! Hvis jeg hadde vært hjemme hadde jeg lett rydda hele leiligheten din, lissom. (rommet mitt er så lite at jeg ikke får ut ryddetrangen min.. seriøst, jeg kommer til å bli overlykkelig når jeg kommer hjem og kan rydde store overflater igjen!!) Dagens pepp: årdnærsæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 8. februar 2011 Okei, nok en deppe shit: Jeg har kort og godt hatt en sjukt slitsom dag, med feber og litt lengre arbeidsdag enn jeg er vandt med. På toppen av det hele, var ejg egentlig glad, fordi huseiern skal byttekjøleskapet som er ødelagt, så han skulle innom å ta noe mål og greier. Han har klart å rive i stykker den ene Nemi-plakaten min som hang der, og han har tatt med seg skapdørene, så den andre Nemi-plakaten min håper jeg overlever. Jeg er mildt sagt dritforbanna for at 1)Drangedølingen ikke redda begge eller 2)han kunne tatt de PENT av og lagt de igjen. Det bare drepte det lille jeg hadde igjen av godfølelse idag. Også er jeg drittlei av at ALT lukter røyk, så kommer til å innføre røykeforbud innendørs. Jeg orker ikke mer. Jeg skal egentlig på jobb klokka 9, men jeg orker ikke. Er sur og lei og får ikke sove. Så leser bok og klager på nett. Faen. Fikk ikke tak i Mr.Panda heller. Jeg er i underskudd på kjæreste. Gleder meg abnormt mye til han flytter inn. *klageklageklageklage* Så, jeg ligger i senga med en flaske vann, en boks smertestillende/febernedsettende, de tre beste kosedyra jeg veit om, bok og mac og kleenex. Får lønning i morgen, da. Det blir nok moro, har regna ut at jeg får ca 5 lapper mindre enn normalt, på grunn av lite jobbing i januar og alt for høy skattehelvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #74 Del Skrevet 8. februar 2011 Kevlar: Takk <3 Jeg savner deg. Jeg tror heldigvis bare jeg er skikkelig premenstruell og derfor klager over alt, som egentlig er ting jeg kan takle. Også litt feber på toppen. Gah. Men kjenner at det er ikke umulig at det blir fridag i morgen + at jeg har fri fredag og lørdag også, så det fikser seg :3 Delte forresten en sjokolade med Bandicoot idag, han savner deg han og :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 9. februar 2011 Ny avatar! Whophey! Jeg begynner å mistenke skumle ting som lungebetennelse. Angst. Ringe legen i morgen hvor jeg er dårlig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. februar 2011 #76 Del Skrevet 9. februar 2011 Du burde uansett bli sjekka for vitaminmangel eller andre ting som kan redusere immunforsvaret ditt. Man skal ikke være forkjøla og syk like ofte som du har vært i det siste! Ring legen uansett, pliis? :D Og, last ned en episode av Fringe så du har noe å se på når du er sjuk, tror du kommer til å like det! Og, kos deg på pannekakeonsdag! Ye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 9. februar 2011 HAHA, greit, jeg regner ikke med at jeg er frisk i morgen egentlig, så jeg ringer uansett. Jeg har jo ikke vært så sinnsykt sjuk, bare jevn snufsing og litt hosting sånn, hele tida, det jo kaldt ute! Jeg kjente meg veldig anti-hypokonder nå Laste ned, med nettet mitt? lønning idag, kanskje jeg skal unne meg en serie fra plata? Blei et par lapper mer enn frykta ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2011 #78 Del Skrevet 9. februar 2011 Så deilig med mer lønn enn antatt. Håper du blir frisk snart, er ikke noe godt å gå rundt og føle seg uggen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #79 Del Skrevet 10. februar 2011 Det håper jeg og! .. men det sekke helt sånn ut. Igår var Pixie +ektemann her og hjalp til med å vaske litt og rydde litt og henge mye og generelt sett få meg til å føle meg bedre :3 Ok, de dro ikke før.. halv tolv ish, men jeg klarte faen ikke sove før 3 uansett, takket vært hosting! :C Stikker til legen halv to, det er ikke vanlige legen min, menmen, ordner seg nok. Så lenge jeg får sjukemelding for typ, igår og kanskje idag, og noe seriøst kraftig hostesaft, så lever jeg bra en stund, ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 13. februar 2011 Ble sakte men sikkert bedre, helt til jeg bestemte meg for å jobbe på Rockeklubben igår. Nå kan jeg ikke svelge, har vondt i hele kroppen og hodet dunker. Jeg drakk ikke alkohol i det hele tatt, men kroppen var tydeligvis ikke klar for fysisk jobb. Frak. Sofadyr, hele dagen. Basta. *dø* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå