Lucky? Skrevet 4. april 2011 #161 Del Skrevet 4. april 2011 Så moro med jentetur til oslo Tog er nok det enkleste da ja, men mye styr med de bussene, de burde jo ha noe sete til lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. april 2011 #162 Del Skrevet 4. april 2011 Godt å lese at det foreløpig går bra med jenta i magen til venninnen din Kos med jentetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. april 2011 Forfatter #163 Del Skrevet 5. april 2011 Lucky? skrev (På 4.4.2011 den 19.04): Så moro med jentetur til oslo Tog er nok det enkleste da ja, men mye styr med de bussene, de burde jo ha noe sete til lillegutt Ja det er tungvindt med de bussene. Jeg leste på nettsida til ett busselskap at noen av bussene har barnesete for barn over 6 måneder, så det går vel akkurat da. Og så står det at de tar med barnevogn om det er plass, men det er jo ikke mulig å sjanse på at det er plass da?! Skal sjekke rutetidene igjen, men satser nok på toget tror jeg pusilus skrev (På 4.4.2011 den 19.11): Godt å lese at det foreløpig går bra med jenta i magen til venninnen din Kos med jentetur Gleder meg veldig til jentetur ja, og ekstra stas siden familien bor så langt unna :) I dag har vi kosa oss på babysvømming igjen. I tillegg har jeg gått en tur til byen for å hente en pakke på posten. Det regna litt da jeg begynte å gå, og økte på mer etterhvert, så jeg såg ut som en drukna kattunge da jeg kom hjem igjen Men det var godt å komme seg ut da, og så må jeg jo bruke de dyre støvlene og den dyre regnjakken jeg har spandert på meg i år Nå er det sløving ei stund, og så får vi rydde litt etterpå. Lillegutt sover godt i senga si, og det er deilig å ha litt tid for seg selv når han har lagt seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. april 2011 #164 Del Skrevet 5. april 2011 Så moro med babysvømming Er lillegutt glad i å bade? Klart støvler og regnjakke må brukes Deilig med litt voksentid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. april 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 6. april 2011 Lucky? skrev (På 5.4.2011 den 21.26): Så moro med babysvømming Er lillegutt glad i å bade? Klart støvler og regnjakke må brukes Deilig med litt voksentid Han er veldig glad i å bade ja, og jeg ser at han blir veldig glad bare når vi kommer inn i garderoben før vi kommer oss i bassenget Når vi bader så er han som regel bare veldig rolig og nyter det ser det ut som, og bare kikker rundt og slapper av. Andre unger blir kanskje litt mer hypre av spreller som bare det, mens min gutt er veldig avslappa I dag har jeg faktisk funnet fram en hagestol og satt ved inngangsdøra og satt der og leste litt i sola Herlig med skikkelig vår og bra temperatur endelig. Er fremdeles noen snøflekker igjen i hagen, men de forsvinner snart om det fortsetter å være så varmt og godt. 16-17 grader i dag I kveld skal jeg pakke til Oslotur og prøve å pakke smart. Det blir en utfordring merker jeg, siden jeg er vant til å ha et svært lass med hver gang jeg drar noe sted med lillegutt. Jeg har som mål å pakke både mine og hans ting i en nokså liten trillekoffert, og er spent på om det i det hele tatt er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2011 #166 Del Skrevet 10. april 2011 Håper det gikk bra med pakkingen og at dere koste dere i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. april 2011 #167 Del Skrevet 10. april 2011 Håpar du var flinkare med pakkinga enn eg var då me var på ferie nå nettopp. *nedlessa av koffertar* :gjeiper: Og at turen var vellykka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. april 2011 Forfatter #168 Del Skrevet 10. april 2011 pusilus skrev (På 10.4.2011 den 10.43): Håper det gikk bra med pakkingen og at dere koste dere i Oslo Pakkinga gikk over all forventning, og vi storkosa oss i Oslo dreia skrev (På 10.4.2011 den 17.09): Håpar du var flinkare med pakkinga enn eg var då me var på ferie nå nettopp. *nedlessa av koffertar* :gjeiper: Og at turen var velykka. Det er ikke akkurat enkelt å pakke med liten unge nei. Jeg klarte faktisk å pakke alt til meg og lillegutt i en liten trillekoffert som fikk plass under vogna + stelleveska. Men da jeg skulle hjem så hadde jeg handla en del, så da sleit jeg mer... Mor tok med bleier og et par andre småting for meg, og skal ha det med på hytta i påska, så da ordna det seg Vi kosa oss som sagt veldig i Oslo. Var ute og spiste, satt på Aker Brygge og spiste is, gikk på operaen, shoppa, bada i hotellbassenget, og ikke minst så spiste vi laaange gode hotellfrokoster Lillegutt var en fryd å reise på tog med også, og det var ingen problem å komme på toget med vogna heller. Han bare smilte og lo og kikka hele turen bort, og så hadde han ei stor drittbleie som jeg måtte skifte i setet pga at det ikke var plass på do. Så da fikk vi vel stanka ut hele togvogna... Tilbaketuren i dag sov han hele tida, så da fikk jeg lest i boka mi hele turen, og blei nesten ferdig med den. Nå skal jeg bare ordne med litt klesvask og smårydde litt til her før kjære skal lage smoothies til oss og det blir sofaen resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2011 #169 Del Skrevet 10. april 2011 Herlig tur Jeg elsker lange hotellfrokoster Kos at lillegutt synes det var artig med tog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. april 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 11. april 2011 pusilus skrev (På 10.4.2011 den 19.20): Herlig tur Jeg elsker lange hotellfrokoster Kos at lillegutt synes det var artig med tog Ja lange hotellfrokoster er herlig, og denne var ekstremt god med veldig mye godt utvalg Da var mandagen over også... Var på fysiotreninga, gikk en tur til byen, vaska 3 maskiner med klær, handla kalk til plenen (mannen har kalka i kveld) og litt mat og bleier, og ellers smårydda litt. Nå har jeg funnet fram druer og melon og skal bare slappe av resten av kvelden Jeg finner forresten bare flere og flere ting å legge til på to-do-lista mi for tida. Ser at vinduene er skikkelig skitne, noen sprosser som må limes, må pynte litt ute her, koste gårdsplassen for småstein, rake plenen for småstein etter måkinga i vinter, osv osv... Siden både jeg og kjære var borte i helga så fikk vi ikke gjort noe her ute, men det springer ikke fra oss... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 11. april 2011 #171 Del Skrevet 11. april 2011 Høres ut som en herlig helg du har hatt to-do lista mi er også lang om dagen synes jeg Skulle hatt noen flere timer i døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. april 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 12. april 2011 Lucky? skrev (På 11.4.2011 den 19.57): Høres ut som en herlig helg du har hatt to-do lista mi er også lang om dagen synes jeg Skulle hatt noen flere timer i døgnet Ja det burde absolutt vært flere timer i døgnet Men hadde det vært noen timer mer, så hadde jeg vel brukt de foran pcen, tven eller med å sove kjenner jeg meg rett Og så var det jo gladnyhet her inne i dag jo!! Pusilus er gravid :hoppe: Jeg var rett og slett nervøs for å gå inn og lese der i dag. Nå krysser jeg alt jeg kan for deg, pusilus!!! I dag regner det litt her, så jeg skal prøve å få oppdatert to-do-lista mi og har bestemt meg for å få gjort ett eller annet på lista hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. april 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg begynte å skrive en god del her tidligere, med lillegutt på fanget, og klåfingra som han er så trykka han på en knapp som lukka hele fana så alt forsvant... I formiddag rydda jeg masse papp og diverse i garasjen og fyllte opp hele bilen med ting som skal til søppeldynga mens lillegutt sov i vogna. Kjære er så treig med sånne ting ofte, så da tenkte jeg at jeg kunne like så greit gjøre det, så kan jeg ta en tur på dynga i morgen. Og så har vi akkurat vært på barseltreff etterpå som var veldig koselig I går starta vi forresten grillsesongen her hjemme Kjære grilla og så spiste vi inne da. Det var veldig godt med grillmat igjen. Og mens vi satt og spiste så kom jeg plutselig på at det var onsdag, og at jeg skulle i bokklubb bare litt over en time senere, og der skulle vi få servert komle! Så jeg spiste kjempemasse komle også jeg da og er nesten mett enda Hun som vi var hos hadde forresten et fantastisk fint hus. En gammel villa som var så flott at jeg ble nesten litt satt ut. Jeg har også lyst på sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. april 2011 #174 Del Skrevet 14. april 2011 Berre vent til han begynner å reisa seg ved bordet og trykker rundt på PC-en. Pjokken får iallfall fram dei merkeligaste ting på skjermen der han held på på PC-en. Mmmm, grillmat og komle. Ikkje akkurat nokon lett mat noko av det, så eg forstår godt om du blei mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. april 2011 #175 Del Skrevet 14. april 2011 Nå fikk jeg lyst til å grille Får se om ikke grillen kommer frem til helgen hvis det fine været fortsetter Komle har jeg faktisk aldri spist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. april 2011 Forfatter #176 Del Skrevet 15. april 2011 dreia skrev (På 14.4.2011 den 21.16): Berre vent til han begynner å reisa seg ved bordet og trykker rundt på PC-en. Pjokken får iallfall fram dei merkeligaste ting på skjermen der han held på på PC-en. Mmmm, grillmat og komle. Ikkje akkurat nokon lett mat noko av det, så eg forstår godt om du blei mett. Ja, kjære sa at det går nok snart over når jeg sa til han at lillegutt er så klåfingra. Og da svarte jeg at nei, det blir bare mye verre snart! Og den maten ja... Jeg presterte å forsyne meg to ganger både av grillmaten og av komla! :dåne: Så godt var det absolutt!! Hihi. Lucky? skrev (På 14.4.2011 den 21.24): Nå fikk jeg lyst til å grille Får se om ikke grillen kommer frem til helgen hvis det fine været fortsetter Komle har jeg faktisk aldri spist.... Nei komble er ikke så stort på denne kanten av landet, men jeg tror at det bare var ei som ikke hadde prøvt det før. I bokklubben så er vi ganske mange som ikke er herfra da... Da var det helg igjen, og kjære skal jobbe på mandag før det er helt ferie for han også. Det blir godt med ei uke sammen uten at han skal jobbe I dag var jeg faktisk på søppeldynga med et lass med søppel før kl 10, og etterpå stillte jeg meg i bilvask-kø, og det tok 45 minutter før jeg var ferdig der... Hver gang jeg har kjørt forbi så har det vært så lang kø i det siste, at jeg har ikke orka, men i dag hadde jeg bestemt meg på forhånd. Lillegutt syns det var skummelt på slutten da, for da bråka det masse. Og i ettermiddag har jeg tatt meg en tur til byen og bytta noen klær (dvs fikk tilgodelapp), og så var jeg på polet og storhandla følte jeg. Kjøpte en kartong med vin og to flasker, så jeg lessa barnevogna full med vin... Uff, jeg føler meg ikke akkurat som ei god mor når jeg drar med meg så mye vin ut fra polet med barnevogna, men kartongen med vin er en gave, så det meste er jo egentlig ikke til megselv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. april 2011 #177 Del Skrevet 15. april 2011 Så deilig med en hel uke ferie sammen Godt å bli kvitt litt søppel innimellom, alltid deilig med en skikkelig opprydning Gode mødre drikker vin! Men skjønner at du følte på det der du gikk Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. april 2011 Forfatter #178 Del Skrevet 15. april 2011 Gode mødre drikker vin ja! Det skal jeg huske på Ha ei super helg du også, Lucky Jeg må bare fortelle hva jeg gjorde når jeg skulle legge meg i går. Jeg klarte å kaste sokkene i do i stedet for i skittentøyskorga Ble helt paff av megselv, men sto der aleine og lo også, for det var jo ganske komisk I morgen er det meldt strålende sol og 16 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. april 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 16. april 2011 I natt ble jeg nesten litt skremt. Jeg drømte at jeg var gravid igjen allerede! Jeg hadde jo egentlig blitt glad om det hadde skjedd og vi hadde klart det på egenhånd, men med mine tette eggledere så er ikke akkurat sjansen for det så veldig stor Og ideelt sett så vil jeg veldig gjerne bli ferdig med en permisjon og amming og sånn før vi setter igang igjen Tidligere har jeg liksom tenkt at det hadde passa med 3 års mellomrom mellom unger sånn ca, men vi kommer nok ikke til å vente så lenge med nestemann, for jeg regner ikke med å få klaff på første forsøk en gang til - så flaks er det ikke mulig å ha Nydelig vær i dag, og vi har litt å ordne. Jeg har allerede pakka inn gave og laga kort til vi skal i overraskelses bursdagsfest kl 16. Lillegutt sover i vogna ute, jeg har akkurat fått opp kjære nå og han dro rett ned på butikken for å kjøpe egg å ha til frokosten, så må vi begge dusje, spise, vi må ut og handle litt småting, lillegutt må ha mat igjen, og så skal vi levere han hos svigers kl 14:30. Så det blir lite nyting og avslapping i finværet dessverre, og vi får ikke tid til å gå trilletur heller... Jaja, deilig med fint vær uansett da Og det er meldt knallvær hele uka neste uke, så jeg håper det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. april 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 18. april 2011 God påske jenter!! I morgen tidlig drar vi på hytta og skal være der for påsken, og nå har vi pakka masse og jeg er stuptrøtt og skal gå rett for å legge meg. Får dessverre ikke oppdatert meg i noen dagbøker før vi drar, så jeg får ta det igjen om ei ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå