Gå til innhold

Honningdagboka


honning

Anbefalte innlegg

Så effektiv du har vært de siste dagene da! Flinke Honning!

Høres ut som en deilig fredagskveld! Ha ei flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så effektiv du har vært de siste dagene da! Flinke Honning!

Høres ut som en deilig fredagskveld! Ha ei flott helg! :klem:

Takk ;) Det er skjelden jeg er så effektiv som jeg har vært de siste dagene :fnise:

Ha ei flott helg du også, Missiw! :klem:

Nå er albumet så og si ferdig tror jeg! Åh, jeg er så glad. Dette har jeg tenkt på så alt for lenge, og det var så utrolig tiltak å begynne på, så det var deilig å jobbe mye med det noen dager etter hverandre nå og bare bli ferdig med det kjapt. Og så passa det perfekt med antall sider så jeg fikk både bryllupsbildene og bryllupsreisa inn i samme album :hoppe:

Nå har akkurat lillegutt fått påfyll av mat, så da tror jeg at jeg skal legge meg også, så jeg får sove ei stund før han skal opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med album :strix: , men også tiltak å komme i gang :sjenert: Jeg har en pause i albumlagingen min nå, måtte rydde bort alt da jeg fikk besøk av ei venninne og sønnen på rett over året ;)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med album :strix: , men også tiltak å komme i gang :sjenert: Jeg har en pause i albumlagingen min nå, måtte rydde bort alt da jeg fikk besøk av ei venninne og sønnen på rett over året ;)

God helg :klem:

Hehe, det er lurt å rydde bort når du får besøk av en liten gutt som er litt overalt kanskje ;) Ja det er veldig tiltak å komme igang, og jeg merker at det er mest pga at det tar så mye plass og er så mye ting å finne fram for min del hvertfall. Burde egentlig hatt et eget hobbyrom til å sitte med sånne ting ;)

God helg til deg også, pusilus :klem:

Og i dag har jeg også limt inn bilder fra utdrikningslaget, så nå tror jeg faktisk at jeg er ferdig med å lime inn alt av bilder som jeg har liggende. Jeg tror bare at jeg skal lage en album som skal brukes til julekort, takkekort og lignende, for der fungerer ikke fotobøker, og så er det veldig greit å samle det et sted.

Nå er det 3-mila. HEIA NORGE!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk 3-mil! :strix:

Men noe som ikke er like positivt... Jeg fant akkurat ei ca 10 cm tykk bunke med bilder fra det neste året etter bryllupet vårt som jeg hadde framkalt og ikke satt i album enda :kjefte:

Så nå må jeg ut og handle album og komme igang med å lime inn masse bilder igjen. Æsj, kjenner at jeg blei litt sur :sjenert:

Vel, jeg begynner ikke på det nå hvertfall. Og i morgen drar jeg hjem til mine hjemtrakter og blir ei ukes tid, så da får jeg ha en pause i album-prosjektet mitt uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har lillegutt sovet nesten 5 timer i strekk (noe han skjelden gjør), og kjære og jeg har kosa oss med biff, sett film og så har jeg pakka til å kjøre langtur i morgen. Det har vært en veldig fin kveld :)

Så nå er det nok en del dager til jeg er innom her igjen tipper jeg. Får komme meg i seng nå, gi lillegutt litt mat og forhåpentligvis få ei god natts søvn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig at bryllupsalbumet er ferdig da :strix: Irriterende å finne bilder når man tror man er ferdig... :kjefte: Jeg har også planer om å få kjøpt meg et album til julekort og takkekort og slikt...er bare det å få gjort det :sjenert:

Kos dere på tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at bryllupsalbumet er ferdig da :strix: Irriterende å finne bilder når man tror man er ferdig... :kjefte: Jeg har også planer om å få kjøpt meg et album til julekort og takkekort og slikt...er bare det å få gjort det :sjenert:

Kos dere på tur :klemmer:

Ja det tar lang tid å få sånne ting gjort. Jeg har laga meg et to-do-dokument på pcen og bestemt meg å få gjort en del ting nå når jeg har permisjon, og ikke bare ha planer om det... Veldig irriterende med de bildene jeg fant ja... Uff.. Har kjøpt ny album til de nå, så det er vel bare å sette igang snart :fnise:

Kos deg hjemme :klemmer:

Takk for det, Blåmor :klemmer:

Jeg kosa meg masse!

Ja nå er jeg hjemme igjen etter ei lita uke hos foreldrene mine. Hadde en jentekveld med noen venninner, møtte på ei annen venninne et par dager, og ellers bare vært med familien. Og så har jeg fått shoppa enda mer klær til megselv :dåne: For en gangs skyld syns jeg at det er kjempemye fint i butikkene, og har bare lyst å handle masse mer. Jeg fikk kjøpt meg ilse jacobsen støvler, en jakke/kåpe til å ha i vår/sommer, en fin-topp, en genser og en tynn jakke (til å ha inne) :nigo:

Kom tilbake igjen på lørdag, og da var det rett i jentefest på kvelden. Det var utrolig gøy! Og det er faktisk første gang mannen min passer lillegutt så mange timer, så det var på tide ;) Og da fikk han først erstatning på kvelden før han sovna, og så en gang til på natta og sov til morgenen etter, så nå har jeg nesten litt lyst å gå helt over til erstatning på nettene.. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg sto opp i natt :sjenert:

I kveld skal vi på besøk til noen som fikk baby for et par uker siden, så jeg har baka krydderkake å ha med i sengemat :) Nå skal jeg prøve å få tid til å lage et kort også om jeg får tid før lillegutt våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med shopping :strix: Har også lyst på Ilse Jacobsen støvler :sjenert:

Koselig med så mye jenteskravlings også da, herlig :)

De sier jo at barna sover bedre med erstatning, så skjønner godt at noen velger det ;)

Kos dere på babybesøk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med shopping :strix: Har også lyst på Ilse Jacobsen støvler :sjenert:

Koselig med så mye jenteskravlings også da, herlig :)

De sier jo at barna sover bedre med erstatning, så skjønner godt at noen velger det ;)

Kos dere på babybesøk :klemmer:

Jeg har lenge tenkt på sånne Ilse Jacobsen støvler også, og de er jo veldig dyre, men jeg fant ut at jeg kunne unne meg det siden jeg går så mye turer for tida. Så da fant jeg en unnskyldning for å kjøpe.. :fnise:

Det var veldig koselig med babybesøk i går, og det var en helt nydelig liten gutt :rodmer: Plutselig ble vår lillegutt kjempestor i forhold, og det var veldig morsomt å se.

I dag har jeg faktisk laga middag til lillegutt og frøset ned i porsjoner, så jeg er spent på hvordan han liker maten jeg har laga. Jeg kokte ekstra poteter, gulrøtter og blomkål til middagen i går, så jeg kjørte det gjennom en blender sammen med litt MME nå i dag. Han har smaka på potetstappe tidligere, og det syntes han var kjempegodt hvertfall, så jeg tror at han kommer til å like det :)

Nå ligger han ute og sover, så jeg har funnet med en kopp te og sjokolade som jeg koser meg med midt på dagen en tirsdag... Må jo kose meg når jeg går hjemme ;) Tror jeg skal sette meg ned og strikke litt også så lenge det varer, så får jeg prøve å få tid til en dagbokrunde senere i dag om jeg rekker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med to do-lister da! :tommelsmil: Jeg syntes permisjonen gikk så altfor fort!

Viktig å kose seg! :sjokolade: Selv om det er midt på dagen!

Et godt, gammelt triks med MME før natta. Skjønner godt at du har lyst å slippe å amme mange ganger i løpet av natta. Det er jo bare såååå godt å sove natta igjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med to do-lister da! :tommelsmil: Jeg syntes permisjonen gikk så altfor fort!

Viktig å kose seg! :sjokolade: Selv om det er midt på dagen!

Et godt, gammelt triks med MME før natta. Skjønner godt at du har lyst å slippe å amme mange ganger i løpet av natta. Det er jo bare såååå godt å sove natta igjennom!

Jeg er en liste-person, så jeg må ha litt to-do-lister rundt omkring :fnise:

Ja, jeg syns det er helt rart at lillegutt er 6 måneder i neste uke allerede. Permisjonen går utrolig fort!

MME før natta hjelper litt, men de siste dagene har han spist lite det måltidet og skal ha mat igjen etter 2-3 timer igjen... Men han er forkjøla og det er mulig at han ikke er helt i form (har sutra mer enn normalt), så jeg håper at det tar seg opp igjen snart :)

Da var det snart helg igjen, og vi drar mest sannsynlig på besøk til noen venner i helga. Vi har ikke handla reiseseng til lillegutt enda, men han kan fint sove i vognbagen et par netter. Nå har jeg lagt han til å forhåpentligvis sove litt, så jeg får begynne å pakke litt snart. Merker at det er ganske mye mer styr å pakke nå som det ikke bare er oss to å tenke på, og med flasker, MME, middagsglass, vitaminer og sånne ting i tillegg til klær, gulpekluter, bleier... Jeg forstår godt at det ser ut som at småbarnsfamilier ser ut som at de har med flyttelass hver gang de skal ut på noe, for nå er vi der selv :ler:

Jeg får kanskje komme igang med pakkinga med en gang. Vi skal en tur til byen sammen med ei venninne og babyen om et par timer også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin helg og kos dere på besøk :) Blir fort et helt flyttelass når det er så mye man må ha med seg ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg og kos dere på besøk :) Blir fort et helt flyttelass når det er så mye man må ha med seg ja ;)

Takk, helga var veldig fin :klem:

God helg og kos dere på besøk :klem:

Det var veldig koselig på besøk :Nikke:

Ja vi hadde som sagt ei veldig fin helg. Vi er 3 vennepar som har vært sammen i helga og kosa oss. Fredagskvelden var det jentekveld mens gutta var hos de vi ikke overnatta hos, og lørdagen var vi en tur i byen i det fine været og så laga gutta sushi som vi hadde på kvelden med litt vin til. Koselig :)

I kveld har jeg lagt lillegutt på eget rom for første gang. Jeg er klar for å ha han på eget rom, og lurer på hvordan det kommer til å gå. Han spiser fremdeles alt for ofte på nettene, og spesielt siste uka har han tulla mye syns jeg. Har gitt han erstatning på kveldene i et par uker nå, mens de siste kveldene har han spist for lite, og dermed ofte utover natta. Han skal liksom ikke spise så mye på nettene lenger, så nå forsøker jeg å ha han på eget rom for å se om det hjelper. Er veldig spent ;) Jeg tror at han klør i munnen også og har begynt med tenner på gang snart, og det fører vel også til at det blir litt mer klaging enn vanlig tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en herlig helg :strix:

Spennende med lillegutt på eget rom da, håper det går veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg :strix:

Spennende med lillegutt på eget rom da, håper det går veldig bra :)

Ja da var natta over, og jeg håpte at det skulle ha gått bedre ;)

Selve det å ha lillegutt på eget rom gikk veldig bra. Jeg syns ikke at det er ille å flytte han inn på eget rom i det hele tatt, sånn for min del. Og lillegutt er egentlig heller ikke vanskelig i å venne seg til nye steder virker det som. Han har styra veldig de siste nettene med å legge seg uansett, så jeg holdt på lenge for å få han til å sove i går da, men så kom det ei drittbleie etter ei stund, så da var det ikke så rart at han var urolig.

Men natta blei travel. Han spiste ca 18:30-19-tida, sovna ca 19:45, våkna første gangen kl 22, så igjen omtrent hver eller annenhver time hele natta tror jeg. Det er mye oftere enn det pleier å være, så jeg syns ikke det var logisk i det hele tatt. Tror jeg skal legge inn et innlegg i forumet og be om råd... Men jeg skal på 6-måneders kontroll på onsdag uansett, og da skal jeg spørre om dette. Slitsomt!! Men jeg har troa på at vi skal få det til å fungere snart... Har ikke mista håpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trist kveld... Ei venninne av meg skulle hatt tvillinger i sommer, og forrige uke var de på kontroll og fant ut at en av tvillingene tok til seg all næringen til den andre tvillingen, og de dro utenlands for å operere i dag. Og tidligere i kveld kom meldingen om at hjertet hadde sluttet å slå på den ene tvillingen... De vet ikke hvordan det står til med den andre tvillingen enda, og kan kanskje finne det ut om et par uker. Håper virkelig at den har det bra. Stakkar, det må være utrolig tøft for de. Jeg er så lei meg på deres vegne :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...