Gå til innhold

Honningdagboka


honning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så koselig med en ny baby! Savner de aller første dagene allerede, jeg!

De aller første dagene var herlige ja!!

Jeg møtte forresten på ei av sykepleierne som jobber på nyfødt intensiv for noen dager siden og snakka med henne. Jeg tenker ofte på de fantastiske menneskene som jobber der, og det var kjempekoselig å treffe på ei av de. Selv om jeg bare ville hjem når jeg låg på sykehuset, så hadde jeg det kjempebra der med bare nydelige mennesker som jobba der :)

I dag er det fysiotrening og ingen planer etterpå, så da får vi gå en tur i det fine været og se litt på VM tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg imponerer megselv og har satt meg ned og starta på bryllupsalbumet vårt :ler: Over 3 1/2 år siden vi gifta oss, så det er kanskje på tide? ;)

Jeg får fortsette litt til nå mens lillegutt sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg imponerer megselv og har satt meg ned og starta på bryllupsalbumet vårt :ler: Over 3 1/2 år siden vi gifta oss, så det er kanskje på tide? ;)

Jeg får fortsette litt til nå mens lillegutt sover...

:duskedame: Det var på tide, ja :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: Det var på tide, ja :duskedame:

Ja det var virkelig på tide :fnise:

Jeg fikk limt inn veldig mange bilder i dag. Prioriterer å lime inn i første omgang, så får jeg pynte og skrive litt mer etterpå heller. Albumet er så stort at jeg vurderer å lime inn bilder fra bryllupsreisa i samme album... Jeg får regne litt på sidene etterhvert ;)

Her har kjære sovet på sofaen hele kvelden og sover enda, og nå vil jeg gå og legge meg. Sosiale vi eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk vi akkurat melding fra et vennepar som fikk baby for en time siden. Jeg blir jo helt rørt jo :hjerte:

:hjerte:

Åh, så koselig med en ny baby! Savner de aller første dagene allerede, jeg!

De aller første dagene var herlige ja!!

... mens andre har prøvd å fortrenga dei første dagane. Eg har virkelig ikkje mange gode minner frå barsel, men gleder meg likevel til dei første dagane med ein eventuell nestemann. :tunge1:

Bryllupsalbum, ja. Det nærmar seg 3 år sidan bryllupet vårt, og eg har ikkje eingong sett gjennom alle bildene me fekk på CD frå andre. Album er eg ikkje i nærheten av å orka å tenka på eingong. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupsalbumet ja....skulle begynt på det jeg også :sjenert: Er jo ikke så lenge siden vi giftet oss da, men greit å prøve å bli ferdig med det etterhvert ;)

Så flott med fysiotrening da, får håpe det gir gode resultater :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

... mens andre har prøvd å fortrenga dei første dagane. Eg har virkelig ikkje mange gode minner frå barsel, men gleder meg likevel til dei første dagane med ein eventuell nestemann. :tunge1:

Bryllupsalbum, ja. Det nærmar seg 3 år sidan bryllupet vårt, og eg har ikkje eingong sett gjennom alle bildene me fekk på CD frå andre. Album er eg ikkje i nærheten av å orka å tenka på eingong. :fnise:

Uff nei, det er ikke alle som får en like fin opplevelse på barsel...

Nei det der med album er skikkelig tiltak merka jeg. Men når jeg først kom igang med det så har det gått veldig fort heldigvis (er ikke ferdig enda da...)

Bryllupsalbumet ja....skulle begynt på det jeg også :sjenert: Er jo ikke så lenge siden vi giftet oss da, men greit å prøve å bli ferdig med det etterhvert ;)

Så flott med fysiotrening da, får håpe det gir gode resultater :klemmer:

Det er lurt å få unnagjort sånne ting før det går for lang tid ja. Jeg har masse bilder fra de siste åra som jeg bør få inn i album - alt etter bryllupet, så da var det godt å få unnagjort bryllupsalbumet først, for det var mest tiltak :)

Håper også at fysiotreninga gir gode resultater. Krysser fingrene! ;)

Nå har jeg vært på koselig barseltreff, og vi satt og såg på damestafetten også :hoppe: Veldig morro med nok et gull!

Får rydde littegrann av bilde- og albumopplegget mitt på spisebordet nå så det er plass til å spise middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med å lime inn bilder i bryllupsalbumet!! :hoppe:

Jeg må fremdeles skrive en god del mer, og pynte mer også, men hadde trodd at selve innliminga av bilder kom til å ta dagevis. Veldig glad for å ha kommet så langt :nigo:

Tenkte å bestille sommerferie nå vi. Ser ut som at det blir Danmark sammen med en annen småbarnsfamilie, og det blir helt sikkert veldig koselig. Deilig bare å ha litt planer og komme seg vekk syns jeg, selv om Danmark ikke er så eksotisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Album er virkelig tiltak ja! :daane: Jeg hadde lovet meg selv å lage album fortløpende av Bolla, så jeg får håpe det skjer en gang i løpet av de neste tre årene :ler:

Danmark er jo kjempehyggelig da! Merker jeg higer etter litt andre og mer "trauste" ferier enn før jeg og.. :sjenert: Blir liksom ikke det samme med liten gutt på seilbåt med vennegjengen.. :roll:

Det ER dejlig å være norsk i danmark! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Album er virkelig tiltak ja! :daane: Jeg hadde lovet meg selv å lage album fortløpende av Bolla, så jeg får håpe det skjer en gang i løpet av de neste tre årene :ler:

Danmark er jo kjempehyggelig da! Merker jeg higer etter litt andre og mer "trauste" ferier enn før jeg og.. :sjenert: Blir liksom ikke det samme med liten gutt på seilbåt med vennegjengen.. :roll:

Det ER dejlig å være norsk i danmark! :)

Ja, jeg må også snart begynne på album av lillegutt. Vi har jo så sykt mye bilder av han at jeg kommer til å slite mer med det enn bryllupsalbumet jo :ler: Men kjære og jeg har bestemt oss for å bestille fotobok av han, og prøve å ha ei bok for hvert år, så jeg håper at vi klarer å være flinke til å faktisk gjøre det også. Og så tenkte jeg at det kan være en super julegave til besteforeldre samtidig ;)

Jeg merker at jeg gleder meg veldig til Danmark ja. Vi får bare innse at vi begynner å bli trauste småbarnsfamilier nå :nigo: I fjor hadde vi ingen planer, og jeg syntes at sommerferien vår var skikkelig kjedelig. Det var veldig surt at det var sånn siste året med bare oss to, og jeg surmula litt på grunn av det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en gang i året var kanskje overkommelig :jepp: Jeg hadde tenkt noe sånt som fire ganger i året men det blir jo fryktelig mange bøker etterhvert! :ler: og ja, det er en super julegave! Kusina mi er så flink til å lage kalender hvert år med bilde av barna. Og i år få Bolla være med! :nigo: Tror jeg skal lage noe sånt selv! :) Og så skal jeg få trykket opp en del bilder på lerret eller aluminium for å henge opp tenkte jeg. Det burde du gjøre med de fine bildene dine!!

Ja, jeg kjørte hardt på at vi skulle få en siste kjærsteferie sammen her.. Om 15-16 korte år får vi kanskje sjansen igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde fotobok fra bryllupet vårt, og det gjorde jeg så fort vi fikk bildene fra fotografen, ca fem uker etter bryllupet. Veldig glad for det nå, er så mye enklere å vise frem en bok enn å se alle bildene på pc. Vi fikk alle bildene ferdig redigert på en cd, samt et lite album med utvalgte bilder. Fotoboka falt veldig i smak som julegave hos foreldre og besteforeldre, så det blir garantert fotobok av M også. Veldig kjapt og enkelt, og topp resultat! Det jeg egentlig skulle si var hvor flink du har vært som har fått limt inn alle bildene! Og så deilig med ferie i Danmark, det er et strålende ferieland, spesielt med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja en gang i året var kanskje overkommelig :jepp: Jeg hadde tenkt noe sånt som fire ganger i året men det blir jo fryktelig mange bøker etterhvert! :ler: og ja, det er en super julegave! Kusina mi er så flink til å lage kalender hvert år med bilde av barna. Og i år få Bolla være med! :nigo: Tror jeg skal lage noe sånt selv! :) Og så skal jeg få trykket opp en del bilder på lerret eller aluminium for å henge opp tenkte jeg. Det burde du gjøre med de fine bildene dine!!

Ja, jeg kjørte hardt på at vi skulle få en siste kjærsteferie sammen her.. Om 15-16 korte år får vi kanskje sjansen igjen :fnise:

Veldig lurt å ordne fotobok 4 ganger i året, så slipper det å bli tusenvis av bilder å gå gjennom hver gang (føles hvertfall sånn). Jeg har aldri laga sånn fotobok før, og holder bare på å lime inn bilder i album, men nå tror jeg faktisk at jeg skal gå over til å bare lage fotobøker framover. Og jeg har også tenkt å få trykket opp bilder på lerret eller aluminium som deg. Det er så gøy å ha sånne bilder på veggene syns jeg.

Lurt å kjøre på å få en siste kjæresteferie sammen ;) Jeg har liksom bestemt så mye når det gjelder ferie tidligere, så kjære insisterte på at vi ikke skulle gjøre noe i fjor. Jeg prøvte meg ganske mange ganger, men nytta ikke å trumfe gjennom noe i fjor... Og dumme meg irriterer meg selvfølgelig over det enda :fnise: (Bare når jeg en skjelden gang tenker på det da. Hehe. Det er ikke så ofte, for jeg har fortrengt den ferien litt :nigo:)

Jeg lagde fotobok fra bryllupet vårt, og det gjorde jeg så fort vi fikk bildene fra fotografen, ca fem uker etter bryllupet. Veldig glad for det nå, er så mye enklere å vise frem en bok enn å se alle bildene på pc. Vi fikk alle bildene ferdig redigert på en cd, samt et lite album med utvalgte bilder. Fotoboka falt veldig i smak som julegave hos foreldre og besteforeldre, så det blir garantert fotobok av M også. Veldig kjapt og enkelt, og topp resultat! Det jeg egentlig skulle si var hvor flink du har vært som har fått limt inn alle bildene! Og så deilig med ferie i Danmark, det er et strålende ferieland, spesielt med barn.

Det er lurt å lage fotobok fra bryllupet med en gang! De blir utrolig fine også ja, så jeg gleder meg til å sette igang med et sånt prosjekt :) Vi fikk ikke bildene digitalt fra fotografen vår, og hun som tok bildene i bryllupsfesten fikk vi dessverre ikke bildene digitalt fra heller (tror hun hang litt etter når det gjaldt teknologi...), så det var ganske surt :( Dermed var jeg nødt til å lime inn alt. Det blir jo veldig fint da, men kjedelig å ikke ha bildene digitalt syns jeg.

Ja Danmark blir topp tror jeg. Vi skal bo på et feriesenter så det er en del ting å finne på, siden den andre familien har to barn som er litt større enn vår lillegutt, og må aktivisere ungene så mye som mulig :) Og så er det golf som mennene kan dra på, og spa som vi jenter kan teste ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå som jeg hadde bestemt meg for å lage fotobøker av bilder framover, så fant jeg 115 bilder jeg har fått framkalt fra bryllupsreisa. Så da får jeg vel lime inn de også da... :gjeiper:

Det var tiltak å begynne med merker jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er forhåpentligvis de siste bildene du noen gang limer inn :) Hvor gikk bryllupsreisen?

Ja det hjelper på å vite ;)

Vi var i Sør-Afrika og på Mauritius :hjerte: Åh, det er så fantastisk å se tilbake på de bildene. Lengter... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at albumet begynner å bli ferdig da :strix: Blir helt dårlig av å se bilder fra varme, eksotiske steder om dagen....kroppen lengter virkelig etter varme :sukk:

Deilig med Danmarksferie også da, vet om veldig mange som pleier å dra dit på sommeren og det er visst helt knall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at albumet begynner å bli ferdig da :strix: Blir helt dårlig av å se bilder fra varme, eksotiske steder om dagen....kroppen lengter virkelig etter varme :sukk:

Deilig med Danmarksferie også da, vet om veldig mange som pleier å dra dit på sommeren og det er visst helt knall :Nikke:

Ja, og nå har jeg begynt å lime inn bilder fra bryllupsreisa også :hoppe: Prøver å være litt effektiv her, og klarer det faktisk også :fnise: Ja jeg lengter veldig etter varme jeg også for tida. Håper vi er heldige med været i Danmark, så kan det bli veldig bra det ja :Nikke:

Jeg har en sånn tape-gun til å lime inn bildene i album med, og sliter veldig med den refillen jeg satte inn nå, så jeg bruker veldig mye ekstra tid på å sette tapen tilbake på plass igjen hele tida.. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk fiksa den der tape-gun'en og da gikk det mye kjappere. Og nå er jeg akkurat ferdig med å lime inn alle bildene fra bryllupsreisa også :nigo: Så nå blir det litt pynting og skriving samtidig med gullrekka ;)

God fredagskveld til de som stikker innom!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...