Kjetil S. Skrevet 29. april 2011 #121 Skrevet 29. april 2011 jeg så meg selv i speilet her en dag... ;-)))
la Flaca Skrevet 29. april 2011 #122 Skrevet 29. april 2011 Første gang jeg så noen gå med onepice..Og det på byen..Trodde det hadde rabla for fyren. Ikke det at jeg synes det ser særlig smarteste nå heller da. Første gang jeg så en onepiece på et voksent menneske trodde jeg fyren var hovedpersonen på utdrikkingslag, at han liksom hadde sparkebukse og skulle forestille baby. Pleier aldri å gi respons på sånne teite utdrikkingsgreier, men syntes han så så håpløs ut at han fortjente litt kred. Så jeg lo åpenlyst til han, pekte og kommenterte "fiiin du var dah HEHEHE". Tenkte faktisk ikke no særlig over at verken fyren eller kompisene smilte og lo med, men det demrer litt nå ja. 11
Gjest uAnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #123 Skrevet 29. april 2011 Har også sett et eller annet lysfenomen. Det var nesten som et stjerneskudd, bare at det var kanskje 20 meter unna meg. Svært var det også. Jeg ble pissredd, aner fremdeles ikke hva det kan ha vært for noe, det falt liksom på en rar måte.. godt at vi er flere gærninger her inne som har sett det da Det er kulelyn, mystery solved:D Det er forøvrig det mest uvanlige jeg har sett også, i tillegg til sånn svært lys på himmelen, ikke komet men... astroide? Var som er kjempe stjerneskudd og lyste opp hele himmelen:)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #124 Skrevet 29. april 2011 En bekjent av meg som hadde skutt seg i hodet med hagle! R.I.P. Langt fra noe vakkert syn, og rimelig uvanlig.
nettvenninnen Skrevet 29. april 2011 #125 Skrevet 29. april 2011 Det rareste jeg har sett er ei indisk jente på seks år som led av en ekstremt sjelden form for kortvoksthet. Hun var så lita at hun kunne sitte i hånden min. Og moren min som elsket å strikke pleide å strikke dukkeklær til henne, for det var det eneste som passet.
Gjest boblebrus Skrevet 29. april 2011 #126 Skrevet 29. april 2011 Så en mann i fullt gorillakostyme på bussholdeplassen en gang. Var riktignok allhelgensaften, men han valgte å spasere, og ta bussen, iført denne lodne drakta med maske og det hele. I tillegg skremte han meg så jeg skvatt, han merket at jeg skvatt og synes det var gøy, så han skremte meg igjen I tillegg har jeg sett kjæresten til broren til en venninne i diverse meget uvanlige halloweenkostymer (en litt eksentrisk homofil fyr, men veldig hyggelig kar!)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #127 Skrevet 30. april 2011 For mange år siden på ferie i Danmark besøkte vi en strand - som var full av marihøner. Det var en langgrunn sandstrand hvor hele stranden var rød med svarte prikker. Det må ha vært millionvis med marihøner, de fløyt i sjøen også. Jeg kommer aldri til å glemme det synet.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #128 Skrevet 19. mai 2011 Naboen min utkledd som pingvin på en vanlig ukedag. Håper det var karneval han skulle på, eller noe..
Explosive Skrevet 19. mai 2011 #129 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Satt på nattoget her om dagen, og på en eller annen stasjon et sted stoppa toget, og sto ei stund. Jeg satt ved vinduet og kikka ut. Kanskje 100 meter unna var det et kontorbygg(?) med stoore vinduer. Hva jeg så: Først så jeg et par hoder som stikker opp, det så ut som de satt på et eller annet. Hver sin stol, en pult eller noe sånt. Det så ut som det var to menn. De sitter sånn en stund, men i blant dukker de ned etter tur. Etter ei stund reiser den ene mannen seg opp og kler av seg alt. Ja han er naken og jeg ser "utstyret" hans såvidt. Og så står han der ei stund, før han går tilbake der han satt. Og så kom et annet tog og "parkerte" midt i veien. Edit: Det er vel ikke noen som kjenner seg igjen her? :D Endret 19. mai 2011 av Explosive 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #130 Skrevet 19. mai 2011 Snowballing er ganske rart, ja. Takk for det synet. En gang for noen år siden ble jeg sittende ved siden av dronning Yvonne på toget til Nordstrand. Han hadde leppestift på, gnidd godt ut i skjegget på ene siden, men ellers ingen feminine trekk. Han sa han bodde alene i slottet sitt på Nordstrand, og ville gjerne ha selskap. Jeg takket pent nei til å bli med ham hjem, men lurer innimellom på hvordan det gikk med ham.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #132 Skrevet 19. mai 2011 String-Emil er ganske uvanlig. Denne siden sprer virus.
K.B.E Skrevet 19. mai 2011 #133 Skrevet 19. mai 2011 En strand i Brasil der den var helt full av mennesker. En bølge på en strand i Frankrike som gikk over alle vi som hadde lagt oss nederst, og både vi og håndklene ble våte.
Mynona Skrevet 19. mai 2011 #134 Skrevet 19. mai 2011 En mann med sydlansk utseende som solet seg rett utenfor rådhuset i Oslo i rushen med rød skinn-stringtruse. Og den stringtrusa var litt for liten, så det var fullt innsyn fra siden. Da holdt jeg på å snuble for jeg ble meeeget satt ut!
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #135 Skrevet 19. mai 2011 Når jeg var mindre så husker jeg at når vi var på bilferie på østlandet så kjørte vi mange ganger forbi et sånt gammelt 1950-aktig hus der hele grunnmuren og deler av ytteveggene hadde grafittitegninger på seg. Ikke bare stygg, meningsløs tagging, me masse fargerik grafitti. Husker det lå litt opp fra hovedveien i enden av en stor mark. Kanskje noen som har sett det selv? Og en gang vi var på ferie i Finland så jeg en kjempehøy og litt kraftig jente. Jeg er ganske høy selv og har vel aldri før følt meg så lav! Hun må ha vært over 2 meter, og hadde i tillegg på seg høyhælte støvletter. Så ut som en skikkelig viking! :fnis:
Calypso Skrevet 19. mai 2011 #136 Skrevet 19. mai 2011 Så Frodo som ventet på toget en gang... gåturen til Mordor ble vel for lang. 2
Tesss Skrevet 3. juni 2015 #137 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Bumper denne gamle tråden jeg.. Endret 3. juni 2015 av Tesss
Gjest The damned Skrevet 3. juni 2015 #138 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Feil. Endret 3. juni 2015 av The damned
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #139 Skrevet 3. juni 2015 Det mest spesielle jeg har opplevd skjedde for mange år siden i russefeiringen. Vi satt en gjeng ved en bålplass og koste oss med pils og grilling. Plutselig kommer de to elefanter ut fra skogen. Vi ble skeptiske og begynte å gå, litt lenger ned i skogen møtte vi en kamel. Jeg hadde begynt å bli ganske full å greide og snuble opp i tidenes bæsj (elefantbæsj?!). Det som hadde skjedd var at et circus hadde blitt avskiltet, de hadde fått disponere en mark til dyrene som etterhvert stakk av.Anonymous poster hash: 25702...a3e 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå