Gå til innhold

Hva er det mest UVANLIGE du har sett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig det er jeg som er gammeldags nå, men jeg tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg hadde sett noe sånt i Bø Sommerland selv nå 15 år etterpå, i disse moderne tider

Ja, det ville jeg også, men i dag er det tross alt mer vanlig med monokini eller minimal bikini, så kontrasten ville ikke blitt like stor. Må nok være enda lenger enn 15 år siden, når jeg tenker meg om, siden kreppbadedraktene var moderne når det skjedde.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så en fyr på Blindern i går, han gikk i shorts og t-skjorte. Det er definitivt ikke vanlig i den kulda her! Syke menneske. Det er det eneste jeg kommer på akkurat nå.

Ja, han er antakeligvis syk. På min hjemplass var det også en som ikke kunne ha klær på seg. Jeg var bare barn, så jeg fikk ikke med meg hvorfor, men han var varm nok uten klær.

En dame som sto ute i hagen sin, iført morgenkåpe, tøfler og paraply. Hun sto og vannet blomstene i pøsregn..

Pappa gjødslet i regnvær. Ikke iført morgenkåpe, men på sommeren kunne han nok finne på å ta på seg badebukse og gummistøvler :fnise:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

På badet til en one-night-stand fant jeg en pose med påskriften "10.000 akupunkturnåler" og masse reseptbelagt antibiotika og medisiner + steriliseringsting + smertestillende liggende på gulvet.

Deretter ville han ikke si hva han het eller hvor gammel han var - men han kunne informere om at han jobbet i en gullgruve på svalbard, hvor han brukte øks.

Og jeg er veldig glad for at det ikke ble pulings på ham, for han var skummel.

• Liker 1
Skrevet

den spiral-tingen på himmelen i Nord-Norge i fjor. var på vei til skolen, skjønte ingenting - trodde masse rart. måtte bare stoppe opp og se på helt til den ble borte.

• Liker 2
Skrevet

Landsmoderen Gro i et prøverom vis-a-vis... :goodbye:

Skrevet

En hengt person....

Nei, uff. Det må ha vært et ubehagelig syn.....

Skrevet

Var en eldre, pyntelig dame på bussen som hadde glemt å ta ut hårrullene sine bak. Jeg begynte å le en smule for meg selv, og tenkte jeg skulle gi beskjed. (måtte bare finne ut hvordan jeg skulle formulere meg først..). Så oppdaget hun det selv nå hun satt så pent og pyntelig å knep opp krøllene sine. Da snur hun seg til meg med det slemmeste og skumleste blikket.. =O det var sånn: fy deg som ikke har gitt beskjed til meg blikk. Oi... Men artig var det :P

Skrevet

En gang jeg var ute å gikk tur litt sent på kvelden var det plutselig hundrevis av levende frosker på hovedveien, tett i tett så langt jeg kunne se begge veier. Så vidt jeg kom meg hjem uten å trampe på noen. SÆRT! Noen år siden nå, men tenker på det av og til..

Gjest Eurodice
Skrevet

Søstra mi er frisør og da jeg var på besøk hos henne kom det inn en gammel dame i bare stømpebukse.Hun hadde glemt å kle på seg stakars.

Det var ikke tights hun hadde på seg, da? Jeg synes jenter/damer som går i tights ser upåkledd ut. Mange kunne med fordel se seg i speilet før de går ut blant folk :fnise: .

Unnskyld, nå sporet jeg av.

• Liker 1
Skrevet

Har sett en transe servere på en fin restaurant i Thailand mens hun/han koset med en teddybjørn hele tiden!!! Ja, det var litt rart.

Hvis Mo går til finalen i x-factor så blir nok det det aller rareste jeg har sett!

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Mest uvanlige jeg har sett i mitt liv kommer fra dyreverdenen.

Jeg har sett to bevere leke og kose seg i vannet, sett mår som ligger på ryggen med en fisk som fortsatt levde (!!), sett parring mellom elgku og elgokse.

Gjest Eurodice
Skrevet

Pappa gjødslet i regnvær. Ikke iført morgenkåpe, men på sommeren kunne han nok finne på å ta på seg badebukse og gummistøvler :fnise:

Gjødsling skal helst foretas i regnvær, så det var det ikke noe merkelig at faren din gjorde.

• Liker 3
Skrevet

vi var i et hus der det bodde en gammel dame som hadde stoppet ut kattene sine da de døde! det var skikkelig sprøtt altså!

Ellers har jeg vært tre meter unna en vill ulv i fullt dagslys hjemme på tunet her. Den gikk ikke unna før jeg ropte til den!

• Liker 2
Skrevet

et helikopter uten dører som landet utenfor døra mi, og der står det en mann med et svært kamera med stativer, tar bilde og helikopteret flyr igjen. alle trur jeg er gal når jeg forteller det.

• Liker 1
Gjest Calexica
Skrevet

Jeg har også sett Gro, på stranda. Ho fløt på en oppblåsbar krokodille ute i vannet.

Ellers har jeg sett en ung mann med glattbarbert skalle med en radioantenne tapet fast på hver side av hodet med Gaffateip. Jeg har bilde av det trorjeg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også sett Gro, på stranda. Ho fløt på en oppblåsbar krokodille ute i vannet.

Ellers har jeg sett en ung mann med glattbarbert skalle med en radioantenne tapet fast på hver side av hodet med Gaffateip. Jeg har bilde av det trorjeg.

:ler:

Skrevet

En tjukk sti med maur som gikk mellom badet og rommet mitt hjemme. rart!!! de skulle fra rommet mitt og inn på badet, helt sinnsykt!

Skrevet

Husker jeg var på Tusenfryd for non år sia.. Sto en mann forran meg i kø for ene karusellen.

Han hadde STORE overarmen (les meget muskuløs)

Der hadde han tattovert en STOR tattovering av en dame, ansiktet.

Så sto det ett navn under, som var klussa over... Upps! Hahaha

Skrevet

En gang var jeg på hyttetur med noen venninner, og vi bestemte oss for å ta båten kjempelangt for å se om vi kunne finne en dagligvarebutikk. Jeg og en annen ble sittende i båten mens hun siste gikk for å se etter butikken (hun var helt sikker på at det var en Joker der). Da hun kom tilbake (uten dagligvarer), så hun helt sjokka ut, og sa "Det er noen buddhister som loker rundt i skogen :klø: ". Vi trodde selvfølgelig ikke på det, og gikk for å se.. Tro det eller ei, det var sikkert ti buddhister med oransje "kapper" som gikk rundt i skogen (tilsynelatende uten mål og mening)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...