Gå til innhold

Hva er det mest UVANLIGE du har sett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

i hverdagen må det bli han mannen på oslo city som pleier å kle seg i kvinneklær.

Ubarbert og hår på leggene, parykk og sminke.

Han går lissom så femenint å slenger på håret.

Ser han noen ganger i året. Det synes jeg er uvanlig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg så noen gå med onepice..Og det på byen..Trodde det hadde rabla for fyren. Ikke det at jeg synes det ser særlig smarteste nå heller da.

Hahaha! Husker og første gangen jeg så en person i OnePiece. Jeg var på jobb, og det var rolig, så jeg og kollegaen min satt og skravla litt. Hun var forøvrig ikke på jobb da, bare innom en tur.Så kom det inn en fyr i begynnelsen av 20-åra, iført en knall ROSA OnePiece! Der måtte jeg holde meg alvorlig for å ekspedere, mens kollegaen min som ikkje da var på jobb satt og småflira lydløst ute av syne for fyren :skratte:

Ellers så kan man jo nevne dama som løp igjennom Oslo S med en oppslått paraply over hodet, som om det skulle ha regna inne.

Skrevet

Jeg og venninna mi så en gang en fyr med et AA-batteri i hvert øre. Sånn typ, på langs inni den ytre delen av øret. :lete:

Fantastisk!

Da hadde jeg virkelig begynt å lure på om han var batteridrevet :fnise:

Her jeg bor, har jeg flere ganger sett en mann som jogger med en liten hund av miniatyrrase under den ene armen. Stakkars lille hund, hadde den ikke trengt å få trimma seg litt selv?

Men det er vel streng tatt ikke det mest uvanlige jeg har sett, må tenke litt mer over saken.

Ellers husker jeg også at jeg som liten jente ble ganske overraska da jeg så punkere med blått hår og hanekam for første gang. Det skjedde under et besøk i Oslo på begynnelsen av 1980-tallet.

Skrevet

Så en gammel mann med en q-tips stikkende ut av øret på butikken en gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har sett noen rare ting oppgjennom årene, men det som har gjort mest inntrykk på meg var da jeg var i Trondheim på julebord i desember for mange år siden, og jeg så sola! I desember! :) Det er definitivt uvanlig for meg, her er sola borte fra oktober til februar. Julepynt med solskinn på! Wow! Hehe.

Endret av Spoven
  • Liker 4
Skrevet

Så en gammel mann med en q-tips stikkende ut av øret på butikken en gang.

Stakkars, han hadde vel glemt noe :fnise:

Dette er ikke noe jeg har direkte sett, men noe av det mest uvanlige jeg har hørt (kom på det når jeg leste innlegget over her)... Svigerinna mi hadde knekt en bomullspinne i øret og ikke fått med seg at halve dingsen satt fast langt inni øret. Hun ble plaget med vondt i øret noen dager etterpå og gikk til legen for å få medisin mot det hun trodde var en ørebetennelse. Jeg tror legen ble litt forfjamset når han fant ut at "ørebetennelsen" var en innkapslet halv bomullspinne. Svigerinna mi ble ikke noe mindre forfjamset, for hun hadde ikke fått med seg at bomullspinnen hadde knekt og at halve lå igjen inni øret...

Skrevet

Jeg så Gro Harlem Brundtland og mannen på IKEA en gang. Gikk forbi soveromsutstillingen, og der lå de i hver sin seng og pratet med hverandre. :lol:

• Liker 25
Skrevet

Var en episode i Sommarland i Bø (en slags badepark) for kanskje 15 år siden som var ganske surrealistisk. En godt voksen kvinne, normalt pen, men med litt heng her og der, hadde iført seg en slags monokini som bestod av to små hjerter som dekket brystvortene, et litt større hjerte som dekket de mer intime deler, og enda større hjerte bak - som ikke dekket stumpen, siden hun hadde dratt den litt inn i sprekken så det så mer ut som en string. Alle disse hjertene var festet med tynne snorer som var med på å forme en "mini-monokini", og fargen var blodrød. Jeg blir fortsatt helt satt ut av å tenke tilbake på det. Det dristigste man ellers så på den tiden var liksom badedrakter i krepp med litt høy skjæring.

Kanskje vanskelig å se for seg for dere som ikke har fått bildet etset fast til netthinnen, men tenk litt som denne, bare litt mer tekkelig nedentil, og litt mindre tekkelig oventil (med en godt voksen kvinne inni): http://img.alibaba.com/photo/297543132/Sexy-teddy-sexy-monokini.jpg

*traumatisert*

• Liker 3
Skrevet

Det mest uvanlige jeg har sett er en vill neshornbaby.

• Liker 1
Skrevet

Innholdet i en middels stor blomsterbutikk bakpå en moped i Ho Chi Minh City. Der var det også helt vanlig å ha babyer i høy barnestol som var tredd ned over bensintanken på mopeden. Far kjørte og mor og de andre barna satt bakpå med innkjøp for en måned og gjerne en ny dør eller lignende. Alle hadde hjelm på bortsett fra babyen.

• Liker 1
Skrevet

Var en episode i Sommarland i Bø (en slags badepark) for kanskje 15 år siden som var ganske surrealistisk. En godt voksen kvinne, normalt pen, men med litt heng her og der, hadde iført seg en slags monokini som bestod av to små hjerter som dekket brystvortene, et litt større hjerte som dekket de mer intime deler, og enda større hjerte bak - som ikke dekket stumpen, siden hun hadde dratt den litt inn i sprekken så det så mer ut som en string. Alle disse hjertene var festet med tynne snorer som var med på å forme en "mini-monokini", og fargen var blodrød. Jeg blir fortsatt helt satt ut av å tenke tilbake på det. Det dristigste man ellers så på den tiden var liksom badedrakter i krepp med litt høy skjæring.

Kanskje vanskelig å se for seg for dere som ikke har fått bildet etset fast til netthinnen, men tenk litt som denne, bare litt mer tekkelig nedentil, og litt mindre tekkelig oventil (med en godt voksen kvinne inni): http://img.alibaba.com/photo/297543132/Sexy-teddy-sexy-monokini.jpg

*traumatisert*

Mulig det er jeg som er gammeldags nå, men jeg tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg hadde sett noe sånt i Bø Sommerland selv nå 15 år etterpå, i disse moderne tider

Skrevet

Jeg så en fyr på Blindern i går, han gikk i shorts og t-skjorte. Det er definitivt ikke vanlig i den kulda her! Syke menneske. Det er det eneste jeg kommer på akkurat nå.

Skrevet

Innholdet i en middels stor blomsterbutikk bakpå en moped i Ho Chi Minh City. Der var det også helt vanlig å ha babyer i høy barnestol som var tredd ned over bensintanken på mopeden. Far kjørte og mor og de andre barna satt bakpå med innkjøp for en måned og gjerne en ny dør eller lignende. Alle hadde hjelm på bortsett fra babyen.

Ha, ha. Slik transporterer man familier i Thailand også.

Skrevet

Jeg så en fyr på Blindern i går, han gikk i shorts og t-skjorte. Det er definitivt ikke vanlig i den kulda her! Syke menneske. Det er det eneste jeg kommer på akkurat nå.

Her jeg bor ser jeg stadig en mann med addidasshorts, frakk og hatt. Dette går han i fra oktober til april. Da tar han på seg bukse.....

• Liker 1
Skrevet

Søstra mi er frisør og da jeg var på besøk hos henne kom det inn en gammel dame i bare stømpebukse.Hun hadde glemt å kle på seg stakars.

Skrevet

Det mest uvanlige jeg har sett var på en taxitur i Hurgada (egypt).

Vi satte oss inni taxien som var dekket med rød fløyel, dusker og sikkert ti speil. Tak og alt var dekket med dill. Så kommer vi til rundkjøringen og der har alle bilene rødt lys i en evighet. Pluttselig fikk alle bilene grønnt lys i en kortere periode, og i rundkjøringen var det fullt kaos! Så fikk alle bilene igjen en evighet med rødt lys. (utrolig teit og ikke minst uvanelig). På samme turen kom det også et esel med vog ridene i motsatt kjøreretning på hovedveien!! Folkene kjørte hvertfall i 80 km/t og der kommer det et esel traskende motsatt vei!

• Liker 1
Skrevet

En dame som sto ute i hagen sin, iført morgenkåpe, tøfler og paraply. Hun sto og vannet blomstene i pøsregn..

• Liker 2
Skrevet

En dame som sto ute i hagen sin, iført morgenkåpe, tøfler og paraply. Hun sto og vannet blomstene i pøsregn..

Sett for mye på Pippi du :fnise:

Skrevet

jeg og ei venninde satt i stua og prata en kveld.

pluttselig skvatt begge to skikkelig til, for vi såg et blått stort neonlys på himmelen so bevegte seg så fort vi såg det bare et sekkund.. det var som et sjerneskudd bare neonblått og stort.

vi har prata om det i ettertid og aner fremdeles ikke hva det kan være... når vi sier det til folk er det ingen som tror på oss

(jeg poster dette som anonym så ikke folk tror jeg er en smule crazy) hehe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...