AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #161 Skrevet 4. juni 2015 Når jeg var i Thailand et par år tilbake, så jeg en hvit mann på ca. 60-70 år holde henner og kjærtegne en Thai-gutt som så ut som om han var 12-13 år gammel. Det var uten tvil det mest absurde jeg har sett. Får en dårlig smak i munnen bare av å omtale det. Anonymous poster hash: 841e9...0d8
Brimi Skrevet 4. juni 2015 #162 Skrevet 4. juni 2015 Og tenk at jeg skulle finne meg igjen, omtalt i akkurat det antrekket, 15 år senere. HahahaAnonymous poster hash: df0cd...cc6 Det er jo over 20 år siden det skjedde. Hun sa jo at det måtte ha vært mer enn 15 år siden + det er 5 år siden hun skrev innlegget. 1
Antlers Skrevet 4. juni 2015 #163 Skrevet 4. juni 2015 Det er jo over 20 år siden det skjedde. Hun sa jo at det måtte ha vært mer enn 15 år siden + det er 5 år siden hun skrev innlegget. Det begynner å bli en stund siden badedrakt i krepp var moderne, ja, så det er nok minst 20 år siden Ser den gamle linken ikke fungerer lenger, men det var omtrent som denne (bare at tøydelene var formet som hjerter), for de som er nysgjerrige: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32235437764_1/Details-about-EXOTIC-DANCER-STRIPPER-font-b-BODYZONE-b-font-LINGERIE-MICRO-MINI-MONOKINI-TEDDY-PLAID.jpg Det var antagelig meg du så der..... Jeg hadde en sånn monokini for mange år siden, og syntes jeg så veldig bra ut i den.....Også der på Sommarland i Bø. Huff, tenker jeg nå Anonymous poster hash: df0cd...cc6 Om det virkelig var deg, så har du i alle fall gjort et permanent inntrykk på meg, og sikkert alle andre som befant seg i Sommarland den dagen. Har ikke sett noe lignende, hverken før eller siden
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #164 Skrevet 4. juni 2015 Første som slo meg: To kortvokste / dverger / voksne mennesker under 120 cm med to jævlig lange ikke-kortvokste barn Anonymous poster hash: 5c6f2...805
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #165 Skrevet 5. juni 2015 -Australia, en gammel mann med rosa badedrakt og tutu, komplett med tiara på hodet. Kan være det var et stunt av noe slag, men han gikk bare og tuslet for seg selv. -Singapore, en mann med en misdannelse av noe slag, svulst eller noe. En utvekst fra hodet iallefall, som hang ned til kragebeinet ca. Det rare er at øret også var på denne utveksten, ganske langt nede, og han hadde ørepropper i og hørte (?) på musikk. Anonymous poster hash: 75751...e6d
Pawn Hearts Skrevet 5. juni 2015 #166 Skrevet 5. juni 2015 (endret) En gang i min barndom fanget vi en stor havnål http://no.wikipedia.org/wiki/Stor_havn%C3%A5l og hadde den i en bøtte med sjøvann for å studere denne besynderlige og ekstremt langsomtsvømmende fisken nærmere. Det viste seg å være en høygravid hann (alle ekte nålefisker har en spesiell yngelpleie der hannen har eggene i en sekk på magen til de klekkes), og vi ble vitne til fødselen. Til slutt hadde vi bøtta full av knøttsmå babyhavnåler. De fikk i det minste en trygg start på livet før vi slapp dem ut i den livsfarlige sjøen der jeg tipper de fleste av dem ble spist av andre fisker. Endret 5. juni 2015 av Pawn Hearts 3
nattsvermer Skrevet 5. juni 2015 #167 Skrevet 5. juni 2015 I løpet av et par uker har jeg sett to forskjellige mennesker på motoriserte etthjulssykler. De holder seg ikke fast i noe, men står på brett på hver side av et hjul på størrelse med mopedhjul. Merkelige greier. 1
Gjest Belle âme Skrevet 5. juni 2015 #168 Skrevet 5. juni 2015 Ei dame som satt og klina med skuldra til kjæresten sin. Ikkje snakk om småkyssing, men både slikking, småsuging og klining med skuldra hans 😂 lo litt inni meg.
Lutetium 71 Skrevet 5. juni 2015 #169 Skrevet 5. juni 2015 -Australia, en gammel mann med rosa badedrakt og tutu, komplett med tiara på hodet. Kan være det var et stunt av noe slag, men han gikk bare og tuslet for seg selv. -Singapore, en mann med en misdannelse av noe slag, svulst eller noe. En utvekst fra hodet iallefall, som hang ned til kragebeinet ca. Det rare er at øret også var på denne utveksten, ganske langt nede, og han hadde ørepropper i og hørte (?) på musikk. Anonymous poster hash: 75751...e6d Han må ha hatt verdens lengste øregang?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #171 Skrevet 5. juni 2015 Han må ha hatt verdens lengste øregang? Haha, ja. Derfor jeg tok spørsmålstegn i parantes, han kan ikke ha hørt særlig mye på det øret :/ Mulig det bare var for å oppbevare proppen et sted Anonymous poster hash: 75751...e6d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #172 Skrevet 5. juni 2015 Noen år siden og skulle gå til ei venninne, så ei som pulte et avlangt kubbelys(telys? Hæ?) oppå benken foran vinduet. Jeg var ikke gammel da, ble sikkert traumatisert, aldri glemt det synet siden den gsngAnonymous poster hash: 793c8...42a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #173 Skrevet 5. juni 2015 Noen år siden og skulle gå til ei venninne, så ei som pulte et avlangt kubbelys(telys? Hæ?) oppå benken foran vinduet. Jeg var ikke gammel da, ble sikkert traumatisert, aldri glemt det synet siden den gsngAnonymous poster hash: 793c8...42a Kan ha vært en fleshlight Anonymous poster hash: b6b57...7e6
Gjest imperio Skrevet 5. juni 2015 #174 Skrevet 5. juni 2015 Bodde ganske nære hjertet av Trondheim, altså ganske nær sentrum. En kveld så så jeg grevling, hørte ugler og morgningen etter så gikk jeg på en elg (!!!!) Elgen sto rett over ei bru, jeg ble så redd at jeg løp rett hjem og dro ikke på skolen den dagen Dagen etter så så jeg elgen (sikkert den samme) rett ved bussholdeplassen, i det bussen begynte å kjøre. Jeg hadde stått få meter unna elgen i sikkert flere minutter. Men noen busker og trær skjulte den, omg så ekkelt å tenke på. Jeg holdt på å tisse på meg av frykt på bussen :skratte:Turte ikke å ta bussen hjem igjen, så mamma hentet meg. Dagen etter der igjen så klarte søsteren min å gå på samme elgen, altså møtte den. Hun ble så redd at hun gjemte seg bak et tre og ringte pappa Etter det.. så så vi aldri elg igjen. Har bodd i det nabolaget i 20 år, og aldri sett verken grevling eller elg. Det er skog i nærheten, men allikevel, aldri sett elg eller spor etter elg så nært nabolaget. Pappa og mamma har heller ikke det. Elg er ikke "unormalt" for meg, for på hytta som er litt på landet, der ser vi elg, rådyr og slike dyr daglig. Men da sitter vi liksom i bil og får de litt på avstand, så da er det bare fascinerende og ikke skummelt. Men har aldri sett en i det nabolaget i bodde i før.
Hulderen Skrevet 5. juni 2015 #175 Skrevet 5. juni 2015 I Asia så jeg en tigger som tredde på seg vanskapte fingre før han begynte å tigge.
Gjest Christina146 Skrevet 6. juni 2015 #176 Skrevet 6. juni 2015 (endret) Dette er kanskje ikke det merkeligste, men kommer ikke på mer i farten; På vei til Nesttun med bybanen står det en kjempestor kanin et stykke bortenfor traseen. Fikk ganske store øyne en stund første gang jeg fikk øye på den ja. Lurer virkelig på hva denne kunsten skal formidle altså. Jeg kom hjem fra byn, bodde i åsane på den tiden, nært åsane senter. Plutselig ser jeg to hjort stirre på meg, jeg var ganske nærme. Vi stod å så på hverandre en god stund før de tuslet videre. Merkelige greier. Aldri sett hjort der siden. Redigert: Kom på en til! Satt på McDonald's i byn, og ser plutselig en person fly forbi vinduet på en sånn segwaylignende sak, bare at han ikke holdt seg fast i noe. Han bare stod rett opp og ned, og føk forbi oss. Både meg og kompisen ble litt forfjamset over dette, og diskuterte lenge etterpå hvordan han holdt balansen på den minihjul fremkostgreien sin! Endret 6. juni 2015 av Christina146
netpuppy Skrevet 6. juni 2015 #177 Skrevet 6. juni 2015 En gang jeg satt i et fly som nettopp hadde lettet fra Bangkok var flyet komt akkurat over skyene og var i sol, mens jeg kunne se ned på bakken som lå i mørke med lyn og torden. Å se ned på lyn og torden over en mørk bakke, mens jeg selv satt i sol er det mest fascinerende jeg noen gang har sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå