Havtorn Skrevet 15. desember 2010 #101 Skrevet 15. desember 2010 Tja tja! - Har også sett et eller annet lysfenomen. Det var nesten som et stjerneskudd, bare at det var kanskje 20 meter unna meg. Svært var det også. Jeg ble pissredd, aner fremdeles ikke hva det kan ha vært for noe, det falt liksom på en rar måte.. godt at vi er flere gærninger her inne som har sett det da - En mann som har overlevd en forkjølelse - Ei ku som bedekker en hest (festlig syn, tror hesten hadde det ganske gøy hver gang kua ble slengt på rygg) - En mann som trente et eller annen form for karate i timesvis i en park midt i en metropol - Flerfarget nordlys! VAKKERT! Ble stående og glo, skulle gå hjem, men gikk jo nærmest i grøfta fordi jeg kikket sånn opp! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #102 Skrevet 15. desember 2010 En mann på 18 og 19 trikken som går med disco-klær eller hippie-klær, og han har et heftig stort krøllehode, omtrent som Kalle-Klovn altså. Så gikk han frem og tilbake i trikken og byttet seter hele tiden.
Gjest Hikken Skrevet 15. desember 2010 #103 Skrevet 15. desember 2010 Så en mannlig gother som gikk tur med en liten rosa gris i bånd 2
Skravlebøtta Skrevet 15. desember 2010 #104 Skrevet 15. desember 2010 jeg har sett pappa svømme i kjelleren, forde han ikke kunne nå bunnen under en flom..... 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #105 Skrevet 15. desember 2010 Jeg var i Portugal for noen år siden, og så en mann som gikk rundt med et sykkelratt. Han holdt det akkurat som man sykler, og hadde to svære sidespeil, så han slapp å snu seg
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #106 Skrevet 15. desember 2010 Millioner på millioner av stær som fløy i formasjoner på himmelen over meg. Aldri sett makan før.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #107 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har sett ei jente drikke fra en melkekartong (1 liter) i sentrum
Gjest Doh Skrevet 29. april 2011 #108 Skrevet 29. april 2011 Så pandafødselen i Dyreparken i Kristiansand i fjor Noe mer uvanlig enn det kommer jeg aldri til å se 1
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2011 #109 Skrevet 29. april 2011 Jeg vokste opp i en kjempeliten bygd på vestlandet, med kanskje 200 innbyggere. En dag var jeg og venninnen min ute og gikk, på vei til butikken eller noe. Vi kom til et slags kryss, og vi skulle til venstre. Så oss til høyre, og da så vi en SJEIK lenger nede i veien. Sånn skikkelig typisk sjeik du ser på film, helt hvit med hodeplagg og hele pakka. Lurer på det den dag i dag hva dette var for noe. Er nesten bare voksne der, og det er ikke så veldig sannsynlig at de ville ha kledd seg ut som en sjeik og vandret langs veien midt i "arbeidstiden" Det var heller ikke karneval den dagen. Heldigvis så venninnen min det samme! Deler av den saudiarabiske kongefamilie synes deler av vestlandet er helt topp, og er der på jevnlig basis... Men de lyser nok litt opp i sjeikdraktene sine ja... En sikh?
Xaphan Skrevet 29. april 2011 #110 Skrevet 29. april 2011 Åh, i Oslo for en helg så jeg SYKT mange folk som gikk i turbaner i alle mulige farger! Hva var greia med det?
FrøkenJosefine Skrevet 29. april 2011 #111 Skrevet 29. april 2011 Jeg så en mann med aliminiumshatt, morgenkåpe og tøfler som snurret rundt og rundt og rundt og rundt i Oslo en gang... vi snakker Karl Johan! det var det mest surrealistiske jeg noensinne har sett! 1
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2011 #113 Skrevet 29. april 2011 Åh, i Oslo for en helg så jeg SYKT mange folk som gikk i turbaner i alle mulige farger! Hva var greia med det? Sikher igjen kanskje? Det er et sikhmiljø i Oslo, det står mer om det her blandt annet. Jeg skal ha eksamen om blandt annet sikhisme på mandag og på tirsdagen som var kom det en hel gjeng innom butikken min, 6 godt voksne par. Enda morsomere, han ene spurte meg "do you know what we are?" på gebrokkent engelsk og når jeg kunne svare "yes, your a Sikh! I can tell by the turban and the kara" gliste han bredt og sa noe til de andre på det jeg antar er punjabi før de alle lo. Ble en koslig samtale det Men det rareste jeg har sett må være fra Istanbul, der vi kommer gående i en gate i fattigstrøket og ser at ene vinduet er kledd med stålbarer, litt som man forestiller seg fengelsvinduer i tegnefilmer, og der inne sitter det en unge med bena hengende ut mellom to barer og holder fast i de andre. Vi stoppet og nistirret, så ut som en unge i bur! Tok litt tid før vi oppdaget at han satt i et vindu 1
Gjest Applecore Skrevet 29. april 2011 #114 Skrevet 29. april 2011 Åh, i Oslo for en helg så jeg SYKT mange folk som gikk i turbaner i alle mulige farger! Hva var greia med det? Turbandagen! Ble invitert til eventen på facebook, aner egentlig ikke hva det var for noe, men tror det var noe sånt "støtt sikhene"-opplegg eller noe :gjeiper:
Gjest Normalfordeling Skrevet 29. april 2011 #115 Skrevet 29. april 2011 Sett et hus her i landet som var malt i veldig mange ulike farger og mønstre. Mener at litt var i ruter. Har bilde av huset.
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2011 #116 Skrevet 29. april 2011 Da jeg jobbet på et lekerom fikk jeg engang besøk av to albinobarn, en av foreldrene var også albino. jeg har sett 2 albinoafrikanere albinonegere ville jeg tok sagt før det ble "forbudt"
Passive Skrevet 29. april 2011 #117 Skrevet 29. april 2011 Jeg også har sett en albino. I dag faktisk. Var en veldig pen jente.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #118 Skrevet 29. april 2011 Jeg møtte kong Olav på fjellet, da jeg var på fjelltur med familien for mange år siden. lettet med fly 23.50 på nyårsaften fra en storby. det var veldig rart og fint og være over fyrverkeriet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #119 Skrevet 29. april 2011 Jeg så en fyr på Blindern i går, han gikk i shorts og t-skjorte. Det er definitivt ikke vanlig i den kulda her! Syke menneske. Det er det eneste jeg kommer på akkurat nå. Tror jeg kjenner han. Da han omsider fikk på seg bukser i vinter ble han syk...
Anglofil Skrevet 29. april 2011 #120 Skrevet 29. april 2011 * Den gang jeg tok bussen ned til sørlandet og jeg tittet tilfeldig ut av vinduet og det sto massevis av lamaer i åkeren. Veldig snodig. * En dag jeg gikk bortover til Saga kino fra Nationalteateret stasjon hang det plutselig massevis av pærer og epler i trærne midt på vinteren. De var tydeligvis i plastikk, men det så også litt rart ut. * Tightsmannen. Blir alltid satt ut når jeg ser ham på gata. * Den gang vi var på sydentur og traff på naboen som lå i solsenga ved siden av oss. Det var litt merkelig. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå