Gå til innhold

Hva er det mest UVANLIGE du har sett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så et barn med progeria for noen år siden. Synes det var rimelig spesielt å se noen med den sykdommen i levende live, hadde nettopp sett en dokumentar om det og måtte virkelig holde meg i skinnet for ikke å stirre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg jobbet på et lekerom fikk jeg engang besøk av to albinobarn, en av foreldrene var også albino.

Skrevet

En mann som syklet på enhjulsykkel på en vanlig vei og en annen mann som hadde to tunger.

Skrevet

Hva var problemet med å google snowballing egentlig?

Nå snakka jeg om bildegoogling. Da får man saker rett opp i fleisen på en helt annen måte enn om man bare googler. Jeg ante ikke hva snowballing var da jeg bildegoogla, og fikk da se litt ymse jeg fint hadde vert foruten. Hadde jeg visst på forhånd hva det var, så hadde det kanskje ikke vert så ille, men dog...

Skrevet

Nå snakka jeg om bildegoogling. Da får man saker rett opp i fleisen på en helt annen måte enn om man bare googler. Jeg ante ikke hva snowballing var da jeg bildegoogla, og fikk da se litt ymse jeg fint hadde vert foruten. Hadde jeg visst på forhånd hva det var, så hadde det kanskje ikke vert så ille, men dog...

Det er sånt man har denne siden til: http://www.urbandictionary.com/

;)

Så slipper man ubehagelige overraskelser.

Skrevet

Jeg og mente bildegoogling. Jeg måtte jo prøve det etter at du nevnte det, og skjønner at du reagerte på scat-bildene, men jeg syns bare ikke snowballing-resultatene var ekle sammenlignet ;p

Gjest Hard Ride
Skrevet

Da jeg var liten var det en fremmed mann på et turiststed som viste meg øye-hulen sin. Han gikk med falsk øye, og da han viste hullet hvor øyet pleide å være var det ganske sjokkerende for en liten gutt å stirre inn i noe som så ut som en liten grotte som gikk inn i skallen hans.

Skrevet

En gang jeg og en venninne satt i leiligheten til onkelen min, sier venninna mi plutselig at "du har en flekk på deg", så var det sånn rød lasersikteflekk, flytta meg rundt også forsvant den til slutt.

En mann som bodde i nabolaget der jeg bodde før som konsekvent gikk med rød skidress.

En junkie med en svær vannpistol på ryggen i en kiosk.

En transe som dansa med en levende lys på hodet.

En transe på to meter i sykepleierdrakt gående ute i en storby kl fem på natta.

De jeg kom på.

Skrevet

En gang jeg var ute å fløy så jeg ned på regnbuen - og den var helt rund.

Ikke for å ødelegge, men...

Egentlig er regnbuen en hel, rund sirkel. Når lyset brytes i en regndråpe, oppstår det nemlig en sirkel med hele lysets fargespektrum. Men sirkelens sentrum vil alltid ligge et stykke under horisonten, og derfor kan vi aldri se mer enn en del av sirkelen. Sirkelens sentrum ligger nemlig på siktelinjen mellom iakttakeren og solen. Og fordi solen aldri er synlig under horisonten, får vi aldri se hele sirkelen av regnbuen heller. Derfor er det enten om kvelden eller om morgenen, når solen står lavt, at vi ser mest mulig av sirkelen. På denne tiden kan vi se en halvsirkel. Hvis vi befinner oss høyt over havflaten, for eksempel på et høyt fjell eller i et fly, er det imidlertid gode sjanser for å få se en hel ”regnsirkel”.

• Liker 1
Skrevet

To nakne menn innsmurt med rekesalat som hadde brytekamp. :fnise:

Det var ikke voldsomt lækkert.

Skrevet

En utstilling av hudløse, døde kropper og indre organer.

Alle kroppene hadde for øvrig fått beholde rumpehullet sitt, inkludert rumpehår. Mmm så godt.

Skrevet

En gang jeg var ute å gikk tur litt sent på kvelden var det plutselig hundrevis av levende frosker på hovedveien, tett i tett så langt jeg kunne se begge veier. Så vidt jeg kom meg hjem uten å trampe på noen. SÆRT! Noen år siden nå, men tenker på det av og til..

Det har jeg også sett.

Det var i Danmark for noen år siden, hadde regnet tidligere på dagen, og på kvelden var det fullt av frosker, drøyt når jeg tenker tilbake egentlig, for det var veldig mange av de.

Skrevet

En utstilling av hudløse, døde kropper og indre organer.

Alle kroppene hadde for øvrig fått beholde rumpehullet sitt, inkludert rumpehår. Mmm så godt.

Hæ, i hvilken anledning var dette ? Det var virkelig...snodig. Hvis det var ekte kropper.

Skrevet

Noe av det særeste jeg har sett var på en restaurant. En eldre dame (typisk bestemor - god og rund, store pupper, skikkelig koselig smil), men hun hadde bart! Og ikke bare litt ekstra hår - hun hadde frisèrt den slik at den ble en skikkelig trønderbart, med tuppene oppover!

Noen som husker det morsomme bildet som man fikk på mail(typisk "fredags morro" - mailen ) med han fyren som hadde "hands-free" ved å feste mobiltelefonen til hodet med gummistrikk? Jeg så en i Amsterdam som stod og snakket i mobilen han hadde festet til hodet med gummistrikk! Jeg måtte forte meg forbi så jeg kunne le :fnise:

Skrevet

Det er sånt man har denne siden til: http://www.urbandictionary.com/

;)

Så slipper man ubehagelige overraskelser.

Brukte den nettsiden til å søke på hva snowballing er fordi jeg ikke turte å bildegoogle som Fru Beist sa. OMG! Jeg er så sinnssyk glad for den nett siden AB! Tenk om jeg hadde bildegoogla dette altså.

Skrevet

Jeg så sønnen min danse med og kysse en spekkhogger. Vi var i en stor dyrepark der de hadde et sinnsykt spekkhoggershow. Sønnen min som da var tre ble bedt om å komme frem. Der sto han og spekkhoggeren med nare glass mellom seg, og spekkhoggeren herma etter alt sønnen min gjorde. Tilslutt gikk begge to bort til glasset og kyssa. Gjett om tårene spruta da?

Har også sett en alkoholiker snyte seg i tøyveska til venninna mi. Det var mer ekkelt, men alikevel uvanlig :ler:

• Liker 3
Skrevet

Jeg så sønnen min danse med og kysse en spekkhogger. Vi var i en stor dyrepark der de hadde et sinnsykt spekkhoggershow. Sønnen min som da var tre ble bedt om å komme frem. Der sto han og spekkhoggeren med nare glass mellom seg, og spekkhoggeren herma etter alt sønnen min gjorde. Tilslutt gikk begge to bort til glasset og kyssa. Gjett om tårene spruta da?

Herlig :rødme:

Har også sett en alkoholiker snyte seg i tøyveska til venninna mi. Det var mer ekkelt, men alikevel uvanlig :ler:

Æsj! DA hadde jeg kikka litt tror jeg.

Skrevet

Hæ, i hvilken anledning var dette ? Det var virkelig...snodig. Hvis det var ekte kropper.

Det var ekte kropper, ja :jepp:

Kroppene kommer fra Kina, hvor staten overtar kroppene til avdøde som ikke har familie eller noen som vil ha kroppen deres når de dør.

Det er en utstilling som heter Bodies: The Exhibition. Tror den er i flere byer i USA og muligens noen i Europa. Det er noen google-bilder av den her.

Skrevet

En morgen, midt i rushtiden på en ukedag, så jeg en jente i 20-årene som gjorde yoga midt på plattformen på Nationaltheatret t-banestasjon :lol:

Hun så helt normal ut, så jeg kunne liksom ikke skjønne hvorfor i all verden hun gjorde yoga der. Det var i alle fall ingen forestilling. Kanskje det var skjult kamera eller noe sånt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...