Khaosick Skrevet 3. juni 2015 #141 Skrevet 3. juni 2015 Jeg og min fetter lekesloss når vi var yngre og det kunne til tider gå rimelig hardt for seg. Så husker jeg at han hadde irritert meg en god stund så jeg fikk nok. Jeg grep fatt i det første og beste jeg fikk tak i, altså en nyåpnet melkekartong og heiv etter han. Melkekartongen fløy tvers over rommet og landet på benken rett opp og ned, uten at en en eneste skvett hadde blitt sølt. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan dette er mulig, men litt tøft var det jo Det snakkes fortsatt om det i familien og jeg må innrømme at hele hendelsen gjorde meg en smule kry! 5
Gjest Evans Skrevet 3. juni 2015 #142 Skrevet 3. juni 2015 Noe av det mest uvanlige jeg har sett handler om kuer. Flere kilometer med kuer. Det var kuer så langt øye kunne se, og vi kjørte og kjørte. Kuer, kuer, kuer. Det var utorlig rart. Jeg så hvor reinbuen endte - og den endte midt i ei ku!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #143 Skrevet 3. juni 2015 Jeg og mannen min gikk kveldstur for noen år siden. På jordet var det noen paller som stod stablet, og oppå pallen (som var som et lite podium) stod det en sau og hoppet. Rundt podiet løp resten av sauene i ring. Når de så meg og min mann så stoppet de og lot som ingenting... Anonymous poster hash: a9e8a...889 17
Lutetium 71 Skrevet 3. juni 2015 #144 Skrevet 3. juni 2015 Det er kulelyn, mystery solved:D Det er forøvrig det mest uvanlige jeg har sett også, i tillegg til sånn svært lys på himmelen, ikke komet men... astroide? Var som er kjempe stjerneskudd og lyste opp hele himmelen:) Ut ifra beskrivelsen din, kan det ha vært et sk. "Iridium Flare". De er ganske lyssterke om man befinner seg på rett plass til rett tid. Det er vel også noe av det mer uvanlige jeg har sett på stjernehimmelen (utenom venuspassasjen for et par år siden og delvise solformørkelser).
Gjest Honeypuff_1992 Skrevet 3. juni 2015 #146 Skrevet 3. juni 2015 (endret) En "superhelt"parade som plutselig dukket opp midt i gågaten i byen. På lyse dagen. Den kom som ut fra intet, og det hadde ingen sammenheng med noenting. Der gikk både batman, superman, flash, spiderman osv gikk. Midt inni paraden blant alle superheltene gikk skippern. Endret 3. juni 2015 av Honeypuff_1992 2
PatrickBateman_ Skrevet 3. juni 2015 #147 Skrevet 3. juni 2015 Så en gammel mann som jogget langs fortauet i bokser og fjellsko
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #148 Skrevet 3. juni 2015 Jeg var på ferie i Grimstad for rundt 8 år siden og skulle shoppe. På denne tiden var Idol det store, og jeg var, som alle venninnene mine, forelsket i Alejandro Fuentes. Hvem tror dere sto bak kassa på Vero Moda? Alejandro Fuentes! Tror aldri jeg har fått så store øyne før... Anonymous poster hash: 3da0a...78e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #149 Skrevet 3. juni 2015 Jeg så en gang ei dame som har så lang flette at den gikk ned til bakken. Håret daska liksom nedi bakken for hvert skritt hun tok. Og det var en flette, tenk deg hvor langt det er uten flette. Og hvordan får hun vasket det?? Hjelpes Anonymous poster hash: ab73a...5a9
lisske Skrevet 4. juni 2015 #150 Skrevet 4. juni 2015 Ble rimelig paff den føste jula i huset vårt. Vi har en nabo som har veldig mye nips, også i vinduskarmene. Så da han skulle sette opp advent-staker skrudde han dem like gjerne fast vertikalt i karmen og opp ned, for å slippe og flytte på nipsene som står i selve vinduskarmen. Mange som går forbi som nesten snubler da de ikke får øynene med seg 2
Cowboy Lotte Skrevet 4. juni 2015 #151 Skrevet 4. juni 2015 He-he lå med en mann også fant jeg ut at han hadde TO peniser! Ble svært sjokkert å syntes synd på ham, da kondompakker blir brukt dobbelt så fort...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #152 Skrevet 4. juni 2015 Noe av det mest uvanlige jeg har sett handler om kuer. Flere kilometer med kuer. Det var kuer så langt øye kunne se, og vi kjørte og kjørte. Kuer, kuer, kuer. Det var utorlig rart. Jeg så hvor reinbuen endte - og den endte midt i ei ku! Reinbuen=reinsdyrpikk på en rein som tar en ku bakfra...? Anonymous poster hash: 9a203...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #153 Skrevet 4. juni 2015 Det var ekte kropper, ja http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/jupp2.gif Kroppene kommer fra Kina, hvor staten overtar kroppene til avdøde som ikke har familie eller noen som vil ha kroppen deres når de dør. Det er en utstilling som heter Bodies: The Exhibition. Tror den er i flere byer i USA og muligens noen i Europa. Det er noen google-bilder av den her. Jeg var på Body Worlds i Amsterdam nylig. Kroppene der var fra mennesker som hadde donert kroppen sin til formålet. Utrolig fascinerende utstilling. Anonymous poster hash: 805b0...849
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #154 Skrevet 4. juni 2015 En mann og en kvinne som lå på et teppe på en scene og pulte, mens mannen spøkte med oss som så på.Anonymous poster hash: 805b0...849
Gjest Bossa Nova Skrevet 4. juni 2015 #155 Skrevet 4. juni 2015 Jeg og mannen min gikk kveldstur for noen år siden. På jordet var det noen paller som stod stablet, og oppå pallen (som var som et lite podium) stod det en sau og hoppet. Rundt podiet løp resten av sauene i ring. Når de så meg og min mann så stoppet de og lot som ingenting... Anonymous poster hash: a9e8a...889 Haha, så søtt.
Gjest Uhumskheter Skrevet 4. juni 2015 #156 Skrevet 4. juni 2015 Det er kulelyn, mystery solved:D Det er forøvrig det mest uvanlige jeg har sett også, i tillegg til sånn svært lys på himmelen, ikke komet men... astroide? Var som er kjempe stjerneskudd og lyste opp hele himmelen:) Nei for pokker, skulle inn i tråden og skrive om astroiden. Men ser her at det har jeg allerede gjort. Så dette er fortsatt det mest uvanlige jeg har sett. Ikke mye spennende som har skjedd siden 2011... nedtur.
Hulderen Skrevet 4. juni 2015 #157 Skrevet 4. juni 2015 He-he lå med en mann også fant jeg ut at han hadde TO peniser! Ble svært sjokkert å syntes synd på ham, da kondompakker blir brukt dobbelt så fort... Hvorfor må han ha kondom på begge? Du bruker vel bare en om gangen?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #158 Skrevet 4. juni 2015 Var en episode i Sommarland i Bø (en slags badepark) for kanskje 15 år siden som var ganske surrealistisk. En godt voksen kvinne, normalt pen, men med litt heng her og der, hadde iført seg en slags monokini som bestod av to små hjerter som dekket brystvortene, et litt større hjerte som dekket de mer intime deler, og enda større hjerte bak - som ikke dekket stumpen, siden hun hadde dratt den litt inn i sprekken så det så mer ut som en string. Alle disse hjertene var festet med tynne snorer som var med på å forme en "mini-monokini", og fargen var blodrød. Jeg blir fortsatt helt satt ut av å tenke tilbake på det. Det dristigste man ellers så på den tiden var liksom badedrakter i krepp med litt høy skjæring. Kanskje vanskelig å se for seg for dere som ikke har fått bildet etset fast til netthinnen, men tenk litt som denne, bare litt mer tekkelig nedentil, og litt mindre tekkelig oventil (med en godt voksen kvinne inni): http://img.alibaba.com/photo/297543132/Sexy-teddy-sexy-monokini.jpg *traumatisert* Det var antagelig meg du så der..... Jeg hadde en sånn monokini for mange år siden, og syntes jeg så veldig bra ut i den.....Også der på Sommarland i Bø. Huff, tenker jeg nå Anonymous poster hash: df0cd...cc6 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #159 Skrevet 4. juni 2015 Og tenk at jeg skulle finne meg igjen, omtalt i akkurat det antrekket, 15 år senere. Hahaha Anonymous poster hash: df0cd...cc6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2015 #160 Skrevet 4. juni 2015 Det var antagelig meg du så der..... Jeg hadde en sånn monokini for mange år siden, og syntes jeg så veldig bra ut i den.....Også der på Sommarland i Bø. Huff, tenker jeg nå Anonymous poster hash: df0cd...cc6 Dette er det mest uvanlige jeg har sett. Anonymous poster hash: 9a203...2d2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå