Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, ikke noe gøy når sånt skjer. :kose: Hvor tidlig fikk du det da? Og kom det bare sånn helt plutselig, eller kjente du at det var på vei?

Jeg var ca 10 uker på vei da det begynte. Kjente smerter nederst i ryggen og nedover låret hvis jeg hadde gått litt i løpet av dagen. Etter hvert begynte jeg å kjenne det i symfysen og bakover mot sitteknokene. Begynte å få problemer med å gå rundt uke 12. Da kunne det liksom plutselig hogge til mens jeg var ute og gikk, og så kom jeg meg ikke av flekken. En gang ble jeg stående midt i et fotgjengerfelt med ventende bilister som lurte på hva jeg holdt på med. :fnise:

Men jeg tror jeg var over halvveis i svangerskapet før jeg for alvor begynte å vagge og subbe for å komme meg fra A til B.

Så fint at du føler deg bedre! Når det gjelder tørr hud, så kan det kanskje også ha noe med det kalde været å gjøre? Jeg får i hvert fall veldig tørr hud nå om vinteren. Her i huset har vi begynt å snylte på akremen til babyen. Den er kjempegod mot tørr hud for oss voksne også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du slipper bekkentrøbbel Belle.

Her er det egentlig langt over sengetid, men jeg måtte innom her før jeg køyer for å takke for tips i boken din om Sons of Anarchy. :) Nå har jeg hatt en ukes maraton og sett sesong 1, 2 og 3, og ble nettopp ferdig. Genial serie! Mange takk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trøsteshopping er det alltid lov til! :nigo:

Trøsteshopping er lov :nigo:

Godt å vite. :fnise:

Jeg var ca 10 uker på vei da det begynte. Kjente smerter nederst i ryggen og nedover låret hvis jeg hadde gått litt i løpet av dagen. Etter hvert begynte jeg å kjenne det i symfysen og bakover mot sitteknokene. Begynte å få problemer med å gå rundt uke 12. Da kunne det liksom plutselig hogge til mens jeg var ute og gikk, og så kom jeg meg ikke av flekken. En gang ble jeg stående midt i et fotgjengerfelt med ventende bilister som lurte på hva jeg holdt på med. :fnise:

Men jeg tror jeg var over halvveis i svangerskapet før jeg for alvor begynte å vagge og subbe for å komme meg fra A til B.

Så fint at du føler deg bedre! Når det gjelder tørr hud, så kan det kanskje også ha noe med det kalde været å gjøre? Jeg får i hvert fall veldig tørr hud nå om vinteren. Her i huset har vi begynt å snylte på akremen til babyen. Den er kjempegod mot tørr hud for oss voksne også. :)

Æææh, det hørtes ikke noe gøy ut. :kose: Vi får håpe at det ikke blir et tema for meg. Selv om jeg er livredd hver gang jeg kjenner strålesmertene nedover rumpa/halebeinet og lårene. :sjenert:

Joda, vinteren gjør sitt for min knusktørre hud den, men det har aldri vært så ekstremt før. Merker det veldig godt i hodebunnen også, og det startet rundt den tiden jeg ble gravid.

A-krem bruker jeg til hendene. :Nikke: Den er kjempegod, men jeg er litt snurt fordi butikkdama lurte meg. Jeg spurte spesifikt etter en krem uten noe særlig vann (om enn noe som helst) og hun unngikk bare spørsmålet og sa at den fiiint kunne brukes som kuldekrem. :roll: Jeg kan være ute i 10-20 minus en hel dag i strekk skjønner du, og trenger noe skikkelig. Nå må jeg jo vente en stund etter at jeg har tatt den på... :lol:

Håper du slipper bekkentrøbbel Belle.

Her er det egentlig langt over sengetid, men jeg måtte innom her før jeg køyer for å takke for tips i boken din om Sons of Anarchy. :) Nå har jeg hatt en ukes maraton og sett sesong 1, 2 og 3, og ble nettopp ferdig. Genial serie! Mange takk! :jepp:

Æsj, ja, håper det.

Åh, den er så fantastisk. :rødme: Min favorittserie nr.2. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tørr som et flatbrød om jeg glemmer å smøre meg en dag :roll:

Håper det bare er lureri med bekkenet, jeg har hatt slike strålende smerter enkelte ganger de siste ukene og håper virkelig ikke det utvikler seg :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvilken er din favorittserie nr. 1 da? Lider av skikkelige abstinenser i dag...

Kjenner igjen det med tørr hud, jeg klør meg til blods om dagen. Særlig lårene er ille for min del, men nesten alle andre steder også. Graviditet og kulde er ikke godt for huden nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tørr som et flatbrød om jeg glemmer å smøre meg en dag :roll:

Håper det bare er lureri med bekkenet, jeg har hatt slike strålende smerter enkelte ganger de siste ukene og håper virkelig ikke det utvikler seg :pls:

Godt jeg ikke er alene om det. :fnise:

Ja, håper det jeg også. Får skikkelig (nesten) panikkangst hver gang jeg kjenner det. Kanskje litt vel hysterisk. :sjenert:

Og hvilken er din favorittserie nr. 1 da? Lider av skikkelige abstinenser i dag...

Kjenner igjen det med tørr hud, jeg klør meg til blods om dagen. Særlig lårene er ille for min del, men nesten alle andre steder også. Graviditet og kulde er ikke godt for huden nei.

Min favorittserie nr. 1 er How I Met Your Mother. :hjerte: På tredje har jeg Skins (MÅ SEES!!!!), fjerde Friday Night Lights, femte Supernatural osvosv. Kunne fortsatt i en evighet. :fnise: Jeg kan jo tipse om både Greek og Glory Daze dersom du liker litt humor, drama og college. De ligner litt på hverandre, bare at Glory Daze er lagt til 80-tallet :hoho: . Hvilke andre serier liker du da? Litt lettere å komme med anbefalinger da. :Nikke:

Æsj, nei. Lårene mine er også knusktørre. For ikke å snakke om leggene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Travelt på jobb om dagene. Heldigvis ser det ut til at trøttheten kanskje begynner å slippe taket. :hoppe: Jeg får ihvertfall ikke lenger lyst til å grine hver gang vekkerklokken ringer. :nigo: Kroppen henger med den også, så lenge jeg tar ting i mitt eget tempo og prøver å ikke stresse for mye. :jepp:

Nå har jeg bare 4 hele arbeidsdager igjen. :strix: Eller kanskje bare 3,5. Morgendagen er halv (det vil si en vanlig arbeidsdag for dere andre dødelige :fnise: ), og det er onsdagen også. Kanskje, dersom jeg får byttet fly, kan jeg reise hjem på tirsdags kveld. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å føle at engergien er på vei tilbake da :strix: Deilig nå i julen det da :) Ikke lenge igjen til juleferie nå, skal bli fantastisk deilig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Belle :strix:

Det merkes godt her også at ting blir greiere med en gang jeg roer tempoet et par hakk.

Snaaatr juleferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å føle at engergien er på vei tilbake da :strix: Deilig nå i julen det da :) Ikke lenge igjen til juleferie nå, skal bli fantastisk deilig :klemmer:

Det er helt fantastisk! :happy: Nå gleder jeg meg bare til en herlig jul, uten å være nødt til å sove minst 12 timer i døgnet. :sjenert: Får liksom litt mer ut av dagen da. :fnise:

Så herlig Belle :strix:

Det merkes godt her også at ting blir greiere med en gang jeg roer tempoet et par hakk.

Snaaatr juleferie :hoppe:

Så bra. Jeg har jo aldri vært noe særlig flink til å ta det med ro, men nå er jeg jo bare nødt. :jepp:

Jaaaa! :hoppe:

Så deilig at trøttheten har begynt å slippe taket. :Nikke:

Ikke mange dagene til ferie nå, jo! Herlig. :nigo:

Kjempedeilig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Jeg reiser hjem på tirsdag!! Det gikk helt fint å endre flybilletten, men det var visst fullt på de sene flyene, så nå reiser jeg fra Oslo klokken 7. Det betyr at jeg må reise herfra klokken 3. Det betyr halvish arbeidsdag. Det betyr at jeg til sammen kun har 2 arbeidsdager igjen. :happy:

Jeg har forresten fått en liten kul på magen. :rødme: Nå stikker magen ut når jeg ligger på ryggen også. :happy: Men det er visst bare jeg som ser det enda. :fnise: Skal prøve å få lagt ut et magebilde i juleferien. :jepp:

I dag skal jeg kjøpe resten av julegavene. Kjøpesenteret her i byen er ikke akkurat noe å skryte av, men jeg håper jeg finner noe. Til Lillemann (2,5 år) skal vi bare kjøpe klær. Da finner jeg alltid noe stilig. :fnise:

Ellers skal jeg koooose meg med håndball (må si jeg er litt nervøs for dagens kamp :redd: ) og sofakos. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten...jeg håper jeg får kjøpe dette - selv om selgeren egentlig ikke sender til Norge. Det skal opp på krekets soveromsvegg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en liten kul på magen :hjerte: Gleder meg til å se bilde :)

Kos deg med siste rest av julegaveshoppingen, skal nok bli godt å bli ferdig :Nikke:

Bare to arbeidsdager igjen, så deilig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med en liten kul på magen :hjerte: Gleder meg til å se bilde :)

Kos deg med siste rest av julegaveshoppingen, skal nok bli godt å bli ferdig :Nikke:

Bare to arbeidsdager igjen, så deilig :strix:

Det er dødsherlig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kos med kul på magen!! :rødme:

:hjerte:

Snart er du på vei hjem :strix:

Håper du får unnagjort de siste julegavene i dag :jepp:

Kul :rødme:

Å, herregud, ja. :nigo:

Jeg er nesten nødt til å få gjort det i dag, for jeg har jammen meg ikke tid når jeg kommer hjem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...