Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor dere sitter på KG en lørdagskveld?

For min del er jeg på tur i seng, men MÅTTE bare, og har blitt hengende her siden, med en pils på si.

Du har egentlig svart for meg!

(Dessuten er jeg nok avhengig, men tør ikke ta det opp med fastlegen) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skummelt me MÅ BARE, tydeligvis et kjent fenomen.

Jeg lurer på hvorfor så mange menn ikke treffer doen når de pisser...er det latskap, eller ser de det bare ikke? Kanskje de burde sitte på knær med snabben over kanten? Synes det er svært merkelig. Spesielt fulle menn som tisser utfor do. De burde jo lære seg å sitte når de er full da? Før eller senere ligger de jo vanligvis oppi sin egen urin og tar seg en blund...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg sitter alltid når han er full.. Han har nok lært det the hard way..

Har sett et skilt i forbindelse med jobb på en do: tiss i doen, den er mindre enn du tror.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt me MÅ BARE, tydeligvis et kjent fenomen.

Jeg lurer på hvorfor så mange menn ikke treffer doen når de pisser...er det latskap, eller ser de det bare ikke? Kanskje de burde sitte på knær med snabben over kanten? Synes det er svært merkelig. Spesielt fulle menn som tisser utfor do. De burde jo lære seg å sitte når de er full da? Før eller senere ligger de jo vanligvis oppi sin egen urin og tar seg en blund...

Øh.. hÆ? :overrasket:

Hva er det for slags menn du har kontakt med? Det høres ut som griser på utebeite!

Det er ikke alltid så enkelt å treffe 100% faktisk. Det hadde vært greit nok om stråla gikk beint fram, alltid, men det er ofte den ikke gjør det pga foldene i forhuden (jepp, det er noen bakdeler med forhud). Når du setter igang, kan det godt være stråla går ut i 45º vinkel, og ikke tilnærmet 90º som du håpet på. Dermed må du desperat prøve å kompansere ved å vri tissetassen like mye i motsatt retning. Som ett naturens under, vil man ofte oppleve at stråla da plutselig vrir seg andre vei igjen.

Å tisse er ikke enkelt. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh.. hÆ? :overrasket:

Hva er det for slags menn du har kontakt med? Det høres ut som griser på utebeite!

Det er ikke alltid så enkelt å treffe 100% faktisk. Det hadde vært greit nok om stråla gikk beint fram, alltid, men det er ofte den ikke gjør det pga foldene i forhuden (jepp, det er noen bakdeler med forhud). Når du setter igang, kan det godt være stråla går ut i 45º vinkel, og ikke tilnærmet 90º som du håpet på. Dermed må du desperat prøve å kompansere ved å vri tissetassen like mye i motsatt retning. Som ett naturens under, vil man ofte oppleve at stråla da plutselig vrir seg andre vei igjen.

Å tisse er ikke enkelt. :tristbla:

Joda, det har skjedd, fulle menn på fest, som til slutt sover i sine egne "uhell" rundt doskåla. Men skjønner jo at det er hardt arbeid og sånn, men det rare er jo at de så sjeldent vasker opp etter seg. Om jeg hadde hadd uhell utenfor doskåla, så ville jeg jo fjernet det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er nesten alle eldre damer kortklipte?

Man får vel tynnere hår med alderen? Og jo tynnere håret er jo styggere er det med langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man drøyme om songar ein aldri har høyrd før? Eg veit eg drøymde om ei låt i natt, men kan ikkje hugse å ha hørt den tidlegare. Hugsar heller ikkje korleis den gjekk no i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hvorfor kommer det ikke naturlig for mange av oss å ikke sløse med fulle/halvfulle produkter?

Legger merke til at den siste dorullen alltid varer mye lengre enn de øvrige, at den siste resten av håndsåpa alltid varer leenge, og at jeg allikevel har like rene hender og underliv som da jeg brukte masse papir og masse såpe.

Funderer også på hvor lenge jeg hadde brukt på å bruke opp seks doruller om keg brukte dem like sparsommelig som den siste rullen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer det ikke naturlig for mange av oss å ikke sløse med fulle/halvfulle produkter?

Legger merke til at den siste dorullen alltid varer mye lengre enn de øvrige, at den siste resten av håndsåpa alltid varer leenge, og at jeg allikevel har like rene hender og underliv som da jeg brukte masse papir og masse såpe.

Funderer også på hvor lenge jeg hadde brukt på å bruke opp seks doruller om keg brukte dem like sparsommelig som den siste rullen.

Kan du ikke prøve? :fnise: Du gjemmer de andre dorullene hos naboen, slik at du er nødt til å gå å hente den hver gang den gamle går tom, da venter du såklart helt til siste sekund og strekker den gamle så langt du kan.

Og husk rapport, er dødsspent, hi-hi...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvorfor en del gamle damer har helt flate romper. Det ser ikke ut som de henger, de er bare flate som en planke. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor en del gamle damer har helt flate romper. Det ser ikke ut som de henger, de er bare flate som en planke. :klo:

Det har jeg også lurt på! Det er som om musklene bare forsvinner henn og fettet plasserer seg på andre steder. Kanskje fordi de sitter så mye? Fett og muskler presses ut på andre siden :fnise: Og om det er tilfellet, betyr det at jeg som sover på magen vil få pupper på ryggen til slutt?

Men jeg lurer på hvorfor noen mennesker må stoppe på plasser hvor det ikke passer seg å stoppe, slik som innenfor dører på handlesenter, ved enden av rulletrappen, rett ved overgangsfeltet. Er det en feilkobling i hjernen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare dra forhuden tilbake, og pisse som en skarpskytter? :sprettert:

Da har stråla en tendens til å treffe veggen bak do, om jeg ikke tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er jeg nesten alltid tett i nesen og hoster om morningen,men blir bedre ut over dagen?

Slik har jeg det og :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg nesten alltid tett i nesen og hoster om morningen,men blir bedre ut over dagen?

Jeg har nyseanfall hver morgen og hvis jeg drikker rødvin.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...