Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor er jeg nesten alltid tett i nesen og hoster om morningen,men blir bedre ut over dagen?

Allergisk mot husstøvmidd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Allergisk mot husstøvmidd?

Har tengt tanken men burde jeg ikke vert tett hele dagen da hvis jeg er hjemme? Aner ikke hvordan allergier funker jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebraen er svart med hvite striper, de har nemlig svart hud. Bare se på mulen. :wink:

Hvordan vet du at mulen ikke bare har en annen farge? Har du barbert en sebra?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slowpoke

Sebraen er svart med hvite striper.

"Speaking of stripes, that brings us to the age-old question: What color is a zebra? If you research this answer, you'll quickly discover many conflicting perspectives. But Lisa Smith, Curator of Large Mammals at Zoo Atlanta, reports that the coat is "often described as black with white stripes." This makes sense since the pattern is a result of pigment activation (black) and inhibition (white). That means black is the actual color of the fur, and the white patches are simply the areas that lack pigmentation [source: Camazine]. To top it off, most zebras have dark skin beneath their fur [source: Smith]."

Kilde: HowStuffWorks

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Har tengt tanken men burde jeg ikke vert tett hele dagen da hvis jeg er hjemme? Aner ikke hvordan allergier funker jeg :sjenert:

Nei, de aller fleste husstøvmiddene i boligen din bor i senga di og da er det naturlig at du er mest plaget om morgenen og at det avtar etter du har stptt opp. Jeg har husstøvmiddallergi selv, og når jeg ligger borte våkner jeg ofte med sterke forkjølelsessymptomer (vondt i halsen, tett i nese og bihuler, hodepine) som forsvinner utover dagen. Jeg er medisinert nå da, så er ikke så ille i hverdagen :)

Få testet deg du :jepp:

Endret av MieH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å fremstå som vemmelig, skjønner jeg ikke hvorfor man må vaske hendene etter å ha tisset. Man tisser ikke på hendene sine, og man tørker seg jo med toalettpapir. Når hendene er tørre etter toalettbesøket, skjønner jeg ikke hvordan de kan være skitne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...