Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor kaldt det er ute nå, og hvor lang tid det tar for meg å gå opp på butikken. Jeg lurer også på om jeg skal ha på meg lue eller ikke. Jeg ser skalla ut med lue.. Hmm..

Loffen gir seg nok blanke faen i hva slags hodeform du har. Det er tannstillinga di som bekymrer den...

Frossenloffen, mener jeg - innen du kommer deg hjem... Det tar deg omtrent tre firedeler av tiden å gå til butikken, som å gå fra den.

Husk å kjøpe lakris!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er poenget med å reklamere for Smurfehits på TV3 ved midnatt?? Er vel kanskje ikke rette målgruppe som ser på TV da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva står ilupilu for?

Ser klissete kjærestepar skriver det til hverandre av og til.

"Ilupilu vettu <3"

Har for meg at ILU står for I love u, men pilu?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med snorking? Hvorfor kan en person puste helt normalt, men så snart han sovner begynner han å lage høye, merkelige lyder? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det virkelig er sånn man ser i amerikanske serier at biler kan kjøre uten registreringsskilt uten at de blir tatt. Dette gjelder spesielt "the bad guys".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor de jeg bor med tror vi kommer til å bruke 15 min ekstra på å gå til universitetet på eksamensdagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man opererer ut f.eks en nyre blir det et tomrom der den var. Putter man noe inn der? Blir det et søkk der nyren en gang var? Eller ommøblerer de andre organene seg så man bare blir litt mindre volum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er de som bor nærmest jobb og skole alltid de som kommer senest?

Fordi vi vet at det tar så kort tid å komme seg dit at vi ikke trenger å stresse. Vi rekker fint å sette oss ned med en kopp kaffe eller sjekke mailen, for vi kan jo løpe bort på 5 minutter (tror vi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi vi vet at det tar så kort tid å komme seg dit at vi ikke trenger å stresse. Vi rekker fint å sette oss ned med en kopp kaffe eller sjekke mailen, for vi kan jo løpe bort på 5 minutter (tror vi).

Ja, og fordi vi ikke trenger å planlegge, for eksempel i forhold til busstider. Dersom du vet du må ta bussen på et gitt tidspunkt er det vanskeligere å komme for sent enn dersom du tenker "jeg kan jo bare gå litt fort".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man opererer ut f.eks en nyre blir det et tomrom der den var. Putter man noe inn der? Blir det et søkk der nyren en gang var? Eller ommøblerer de andre organene seg så man bare blir litt mindre volum?

Jeg trodde jeg hadde tomrom etter nyra da jeg var liten, men nå tror jeg vel egentlig mer på teorien om at de andre organene ommøblerer seg litt og tomrommet blir fylt opp av noe annet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på om det virkelig er sånn man ser i amerikanske serier at biler kan kjøre uten registreringsskilt uten at de blir tatt. Dette gjelder spesielt "the bad guys".

The bad guys pleier aldri låse bilene sine heller. Kanskje de satser på at kamerafolkene passer på bilen dems?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange gutter på facebook som skriver at de skal bli pappa?

Det kan jo ikke være tilfeldig at alle plutselig skal bli pappa og skriver det samme..

Tror guttene har et slags tåpelig kjedebrev jeg!

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at en ikke skal låne bort sminken til andre. Spesielt ting som brukes på øyet.

Lurer derfor på om Jan Thomas, makeup artister osv bruker engangsmacara osv eller om det blir kastet eller brukt om igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser nyttårsaften ut fra rommet? Ser man blinkingen fra eksploderende raketter?

Unnskyld for at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt. Men hahahha, har gått inn på tråden her 3 ganger før det gikk opp for meg at du mente verdensrommet og ikke et soverom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...