Shade Skrevet 25. november 2010 #181 Del Skrevet 25. november 2010 Du går liksom glipp av poenget lille venn. VOE er tusen ganger værre og grådigere enn fotballfrue. Lese skikkelig kansje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #182 Del Skrevet 25. november 2010 Synes vi skal la henne og denne saken være i fred. Jeg kan ikke tenke meg at det ikke er flere som gjør som henne på ett eller annet vis, men det er jo bare hun som blir dratt fram i lyset fordi hun er så populær. Skal man bare la alt av sånt gli unna da eller? Herremin, det må jo tas tak i.. Spiller INGEN rolle om andre gjør det, et sted må man begynne. Dessuten er ikke det at alle andre gjør det en unnskyldning.. Langt ifra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #183 Del Skrevet 25. november 2010 Du går liksom glipp av poenget lille venn. VOE er tusen ganger værre og grådigere enn fotballfrue. Lese skikkelig kansje? Snakk om å lese skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #184 Del Skrevet 25. november 2010 Snakk om å lese skikkelig. JEpp! Hvar vist litt vanskelig for hun. JAJA: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #185 Del Skrevet 25. november 2010 Aah, jeg blir direkte kvalm av henne. Vi må slutte å klikke inn på siden hennes folkens Hun blir jo bare større =/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 25. november 2010 #186 Del Skrevet 25. november 2010 Det som er så synd er at de ødelgger ryktet til alle bloggere Det er jo meget trist, for det er faktisk noen av oss som enda er ærlige.. Personlig leser jeg som regel blogger som ikke har noe reklame på siden. Det er som regel de som har bloggen fullproppet med reklame som er skumle! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antirosa Skrevet 25. november 2010 #187 Del Skrevet 25. november 2010 Herregud, for en gjeng med hjernedøde idioter rosablggerne er. Sutrer, skylder på andre og legger seg i fosterstilling og gråter. Hadde noen enda tatt kritikken alvorlig og ikke bare sutrert over at andre er like ille. Verre enn barnehagen, dette her. Forresten la jeg inn en saklig kommentar hos Kristina Andersen i går, men den ble tydeligvis ikke godkjent. Litt vanskelig å svare på, kanskje? (For en gjeng. ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #188 Del Skrevet 25. november 2010 Herregud, for en gjeng med hjernedøde idioter rosablggerne er. Sutrer, skylder på andre og legger seg i fosterstilling og gråter. Hadde noen enda tatt kritikken alvorlig og ikke bare sutrert over at andre er like ille. Verre enn barnehagen, dette her. Forresten la jeg inn en saklig kommentar hos Kristina Andersen i går, men den ble tydeligvis ikke godkjent. Litt vanskelig å svare på, kanskje? (For en gjeng. ) Signere den! Så og si ingenting av det negative blir godkjent. Jeg holder meg for god til å besøke slike søppel blogger heretter, når det finnes mange andre som er bra!! Braindead kalles det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #189 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor gidde å lese disse bloggene egentllig noe helt annet med skjønnhet/hudpleie blogger som yasi og hun heidi da disse fakktisk har peiling og vil hjelpe sine lesere.De andre er bare ute etter penger og status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasi Skrevet 25. november 2010 #190 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor gidde å lese disse bloggene egentllig noe helt annet med skjønnhet/hudpleie blogger som yasi og hun heidi da disse fakktisk har peiling og vil hjelpe sine lesere.De andre er bare ute etter penger og status. Oi, takk skal du ha =) Jeg syns også det er viktig å ikke dra alle under samme kam Dumt at noen bloggere skaper dårlig rykte og inntrykk av bloggere generelt =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #191 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor gidde å lese disse bloggene egentllig noe helt annet med skjønnhet/hudpleie blogger som yasi og hun heidi da disse fakktisk har peiling og vil hjelpe sine lesere.De andre er bare ute etter penger og status. Hvem Heidi? Jeg ble nysgjerrig, og søkte etter en blogg med det navnet, og alt jeg fant var denne. Huff, det er den verste bloggen jeg har forvillet meg inn i. Hva er adressen til den Heidi-bloggen du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #192 Del Skrevet 25. november 2010 Hvem Heidi? Jeg ble nysgjerrig, og søkte etter en blogg med det navnet, og alt jeg fant var denne. Huff, det er den verste bloggen jeg har forvillet meg inn i. Hva er adressen til den Heidi-bloggen du sikter til? Hahah hvertfall ikke den.Denne Heidi http://heidilarsen.blogg.no/ også er det en til http://www.hildechristina.com/om-meg.Og yasi har skrevet over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #193 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Oi, takk skal du ha =) Jeg syns også det er viktig å ikke dra alle under samme kam Dumt at noen bloggere skaper dårlig rykte og inntrykk av bloggere generelt =/ Jeg skjønner hvertfall at alle ikke er like.Disse fjortis rosa bloggere er verst.De har som regel ikke så mye smart å komme med annet enn å gi leserne spise problemer. Endret 25. november 2010 av muffin26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #194 Del Skrevet 25. november 2010 Hahah hvertfall ikke den.Denne Heidi http://heidilarsen.blogg.no/ også er det en til http://www.hildechristina.com/om-meg.Og yasi har skrevet over her. Takk for link! Ja, det ser ut til å være en mye bedre blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #195 Del Skrevet 25. november 2010 Hahah hvertfall ikke den.Denne Heidi http://heidilarsen.blogg.no/ også er det en til http://www.hildechristina.com/om-meg.Og yasi har skrevet over her. De du linker til holder også på med snikreklame i stor skala. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #196 Del Skrevet 25. november 2010 De du linker til holder også på med snikreklame i stor skala. Gjør de de ok min feil.Jeg har ikke lest dem så mye noen få ting.Har også spurt spørsmål under komentar feltet deres om Hvilken foundation jeg skulle velge i forhold til min hudtype,og jeg fikk gode svar.De tar seg tid til å svare leserne i hvertfall og har kunnskaper om ting de skriver om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 25. november 2010 #197 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg for min del (etter å ha lest kommentarene i Kristina Andersens blogg linket til over her) blir småskremt av hvor mange tenåringsjenter som synes dette er verdens mest urettferdige sak for tiden, og hva som skal til for å bli klassifisert som fantastisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2010 #198 Del Skrevet 25. november 2010 Gjør de de ok min feil.Jeg har ikke lest dem så mye noen få ting.Har også spurt spørsmål under komentar feltet deres om Hvilken foundation jeg skulle velge i forhold til min hudtype,og jeg fikk gode svar.De tar seg tid til å svare leserne i hvertfall og har kunnskaper om ting de skriver om.. Husker godt Hilde Christina fra velværeforumet her på kvinneguiden, hun ble helt rabiat hvis noen turde å forslå andre merker enn de hun har sponsoravtale med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 25. november 2010 #199 Del Skrevet 25. november 2010 Jeg for min del (etter å ha lest kommentarene i Kristina Andersens blogg linket til over her) blir småskremt av hvor mange tenåringsjenter som synes dette er verdens mest urettferdige sak for tiden, og hva som skal til for å bli klassifisert som fantastisk. De blir hjerne vasket av de andre som bare må støtte Caroline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2010 #200 Del Skrevet 25. november 2010 Hahah hvertfall ikke den.Denne Heidi http://heidilarsen.blogg.no/ også er det en til http://www.hildechristina.com/om-meg.Og yasi har skrevet over her. Bare for å informere.. Denne Hilde Christina er ikke noe bedre enn fotballfrue da hun tjener penger på sin blogg og i tillegg er frekk! Er aldri innom bloggen hennes pga. hennes kvasshet!! Hun nektet lenge for å tjene på bloggen, til hun nå nylig ble konfrontert og innrømmet det.. Var nettopp innom Yasi og Heidi.. Ingen reklame, virker som oppriktige bloggere så langt.. ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg