Gå til innhold

Mens man venter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff da, stakkar deg og venstre eggstokken :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars :( Men yey for 12 egg! :hoppe: Jeg krysser fingre og tær for gode nyheter i morgen :)

Skrevet (endret)

Formen er mye bedre i dag, nå går jeg bare og venter på at klokken skal bli 14:30, for da kan jeg ringe og sjekke resultatet :)

Krysser fingre og tær her

Endret av Nique
Skrevet

9 egg befruktet :danse::rodmer::strix:

Klar for innsett i morgen

Skrevet

Woohooo Supert :hoppe:

Grattis.

Skrevet

Ett perfekt egg inn, etter mye krongling, og 5 perfekte på frys. Å gud bedre. . . .

Skrevet

Gratulerer :hoppe: Lykke til!

Det er som regel mye krongling for å få inn her også

Skrevet

10 dager til med ruging... På onsdag tenkte jeg skråsikkert at 12 dager, det skulle gå så fort. Mens nå føles det som om hver dag er en uke. :sukk:

Skrevet

Jeg kan bare forestille meg hvor lang tid 12 dager er når du venter sånn. :kose:

Skrevet

De rugedagene er lange, det skriver jeg under på :)

Håper du finner noe å fylle dagene med :klem:

Skrevet

vonde pupper og kvalm, men siden jeg bruker Crino-gel fremdeles, så er det ikke godt å si hva som er reelt.

*sukk* Bare 7 dager til nå

Skrevet

Oh, nesten helg, så er det testedag. Har holdt ut så langt, så 3(4) dager til burde gå bra :-)

Skrevet

Testedag i morgen, masse stikkninger helt nederst i magen (bak venusberget, hvis man kan si det slik), jeg er igrunnen ganske positiv. Hvis det ikke blir det, så blir nedturen ganske lang er jeg redd :sjokkert:

Skrevet

Skal krysse alt for at dette er positivit. :)

Skrevet

Venter, og venter litt til. Blodprøve er tatt, og resultatet vil komme i ettermiddag. Har klart å holde meg unna hjemmetest så lant, så får holde ut ett par timer til.

Skrevet

Har fulgt deg en stund og håper virkelig det har klaffet for deg. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...