Mary Poppins Skrevet 9. mars 2011 Forfatter #161 Del Skrevet 9. mars 2011 Denne uka blir det langhelg! Stikker på fjellet fra torsdag til søndag. Gleder meg helt sykt!! Bare meg og mannen, god mat, lange hvite skiløyper og spennende bok Hytta ligger relativt isolert til, 5km på ski fra nærmeste grend. Superdeilig! Skal også sove MASSE! Det er også meldt rimelig bra vær de fleste dagene, så håper på noen fine stunder i solveggen også Ellers må jeg bare føye til på slutten at jeg er så innmari glad for den angelsounds doppleren vi har kjøpt Det er så deilig å høre på knøttet innimellom når jeg plutselig ikke føler meg kjempegravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 9. mars 2011 #162 Del Skrevet 9. mars 2011 Kos deg kjempemasse på hyttetur. Høres skikkelig koselig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 11. mars 2011 #163 Del Skrevet 11. mars 2011 Så koselig med langhelg på hyttetur Kos dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. mars 2011 #164 Del Skrevet 15. mars 2011 Hatt en fin helg på hytta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 15. mars 2011 Har hatt en strålende helg på hytta! Ble omtrent som jeg beskrev; deilig påskevær, skiturer, god mat, masse kos, og ikke minst masse søvn Men merker at jeg ikke tåler like mye som før. Hoftene mine føles helt gåene, selvom det kun ble korte skiturer. Nå er det full fres på jobben igjen, men det er jo så mye mer moro når man har masse overskudd! PS. Jeg tror kaaaaaaanskje jeg kjente en bitteliten antydning til bevegelse idag, men er fryktelig usikker på om det var det det var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 15. mars 2011 #166 Del Skrevet 15. mars 2011 Du skal ikke se bort fra at det er litt bevegelse! Med meg har det bare blitt tydligere og tydligere. Utrolig koselig når man kjenner at det er noen der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #167 Del Skrevet 25. mars 2011 Oi, nå er det lenge siden jeg har oppdatert her ser jeg! Er nå drøyt 17 uker, og jeg må si at tiden virkelig har begynt å fly! Bevegelsene til knøttet blir bare mer og mer tydelige, og jeg koser meg stort med det Og nå er det bare 1 1/2 uke til UL Jeg må ha vært litt i ørska i et tidligere innlegg; jeg vil jo være 18+5, ikke 19+5 den dagen. Ellers kan jeg nevne at magen virkelig har vokst de siste par ukene. Nå er det definitivt ingen tvil! Ser jo kjempegravid ut (Selvom det er mulig det er et snev av vaffel/sjokolade/kake som bidrar litt også) Ha en kjempefin helg alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 25. mars 2011 #168 Del Skrevet 25. mars 2011 Gøy med oppdatering! Ha en strålende helg med voksende mage og spark fra det lille nurket Vil dere vite kjønn på ultralyden dersom de ser det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. mars 2011 Forfatter #169 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja det vil vi gjerne Blir like glad uansett kjønn, men synes det er stas å vite Og ja, det er kjempegøy med mage og bevegelser! Snart er du der også! Kan love at tiden går mye fortere nå som 12 uker er passert. Grattis med det forresten Ripsy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 25. mars 2011 #170 Del Skrevet 25. mars 2011 Så morro med bevegelse og voksende mage Så spennende det Går og kjenner etter bevegelse selv om dagen, men foreløpig ingenting... Regner med at det dukker opp i løpet av et par uker. Gleder meg til å høre om UL! Så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 26. mars 2011 #171 Del Skrevet 26. mars 2011 Ja det vil vi gjerne Blir like glad uansett kjønn, men synes det er stas å vite Og ja, det er kjempegøy med mage og bevegelser! Snart er du der også! Kan love at tiden går mye fortere nå som 12 uker er passert. Grattis med det forresten Ripsy! Takk Ja, merker allerede at de siste 2 ukene har gått mye fortere. Vi vil også vite kjønn - gøy å kunne handle inn litt småting som ikke er kjønnsnøytralt. Gleder meg kjempemasse til spark og voksende mage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 4. april 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 4. april 2011 Bare 1 1/2 dag igjen til UL! Altså onsdag morgen. Er så spent :hoppe: Kommer selvfølgelig tilbake med oppdatering når det er overstått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 6. april 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 6. april 2011 10 poeng til Joyce, Nique, Ripsy og Nuttapia! Det blir en jente Alt så strålende ut på UL, med 10 fingre og tær, organer og alt annet i skjønneste orden. Ble flyttet noen dager tilbake da, det var det eneste, men samma det... Er bare overlykkelig over at alt var fint Så idag skal jeg og mannen ut og spise litt for å feire Ha en strålende dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. april 2011 #174 Del Skrevet 6. april 2011 Snikleser titter fram Så gøy med en jente Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 6. april 2011 #175 Del Skrevet 6. april 2011 10 poeng til Joyce, Nique, Ripsy og Nuttapia! Det blir en jente Gratulerer med en liten jente i magen! Kos deg masse med lunsj ute i dag! Var mannen med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 6. april 2011 #176 Del Skrevet 6. april 2011 Så bra! Gratulerer med jente i vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 6. april 2011 #177 Del Skrevet 6. april 2011 Hipp hurra for en liten jente Så utrolig koselig. Håper dere får en koselig feiring Min tur på tirsdag og greier nesten ikke vente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 6. april 2011 #178 Del Skrevet 6. april 2011 Så herlig! og jentebaby da! Er det ikke utrolig at det faktisk vokser baby inni magen vår? jeg fatter det enda ikke helt jeg.. håper det blir litt mer reelt etter jeg skal se den lille på UL i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. april 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 7. april 2011 Gratulerer med en liten jente i magen! Kos deg masse med lunsj ute i dag! Var mannen med deg? Ja mannen var med Ville han nok ikke vært foruten for alt i verden! Han satt på en krakk ved siden av meg og holdt meg i hånda med blikket festet ufravikelig på skjermen under hele undersøkelsen Han syntes det var kjempestas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 7. april 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 7. april 2011 Snikleser titter fram Så gøy med en jente Gratulerer så mye! Hei og Hyggelig med nye lesere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå