Gå til innhold

The patter of tiny feet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da har jeg tatt en test idag, og den var positiv :sjenert:

Men... den er veldig svak. Svakere enn på samme tid sist gang jeg ble gravid. Symptomene har også vært veldig varierende. Må si jeg er litt redd for at dette skal ende i en ny SA. Hadde egentlig forventet en sterkere strek idag enn den jeg fikk, tatt i betraktning hvor lenge jeg har hatt symptomer (over en uke) og at jeg testet på morgenurin. Skal ikke være for pessimistisk her, men jeg venter med å glede meg for mye over resultatet noen dager til jeg ser det går bra. Orker ikke samme nedturen som sist.

Nå blir det uansett nok av familiehygge de nærmeste dagene, så jeg skal nok klare å tenke på andre ting :)

God jul alle sammen :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på nytt i dag, og streken var sterk og fin :hoppe:

Så da føler jeg at jeg kan glede meg over at jeg er gravid!! :skya::gravid::strix:

Denne gangen skal det gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv test!! :danse:

Vi krysser fingrene for at det skal gå bra. Dette er første gang for meg og jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig redd for at det ikke skal gå så bra.. men vi får håpe på det beste :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Takk for hilsen i boka mi. Gratulerer så mye med positiv test! :biggrin: Blir gøy å følge noen som er ganske likt i løypa.

Ha en fortsatt fin romjul. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) :)

Krysser fingrer og tær for at spiren sitter.

Ha en fortsatt god jul og et riktig godt nyttår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :rødme:

Jeg er superlykkelig over at det klaffet igjen så fort! Og begynner å glede meg mer og mer over graviditeten ettersom dagene går og det ikke er noen tegn til noe galt.

Idag reiser vi på hyttetur med gjengen til over helgen. Jeg skal virkelig gjøre mitt ytterste for å holde graviditeten skjult, men det blir ikke lett! Har kjøpt inn både alko-fri vin og munkholm som jeg skal sjenke i glasset i skjul. Men det kan jo bli en utfordring under middagene da. Jaja, om noen blir mistenksomme så får de bare bli det.

Gleder meg uansett veldig til snø, ski, god mat og gode venner! Godt nytt år til dere alle!

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bli en utfordring det med sosiale sammenhenger.. :ol: Jeg er over middels glad i god vin. :kristin: har heldigvis aliert meg med min kjære så han får drikke opp glasset mitt! :)

kos deg masse på hyttetur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tilbake hjemme etter en kjempekoselig tur med vennene :)

Men fy f*** så slitsomt å skulle holde ting skjult! Hadde gjemt en flaske med alko-fri vin i vaskeskapet i underetasjen i hytta, og måtte til stadighet løpe opp og ned trappen for å fylle på glasset (var ikke vanskelig å se at den var alko-fri på etiketten, så jeg kunne ikke ha flasken fremme). Samtidig jobbet jeg hardt for at ingen skulle skjenke vin i mitt glass ved middagsbordet. Også munkholmen måtte skjenkes i smug. Og da det skulle mikses drinker utpå kvelden på nyttårsaften og jeg ble utnevnt til test-smaker måtte jeg bare sette glasset til munnen og late som om jeg smakte. Hvorvidt drinkene var gode har jeg ingen anelse om :fnise:

Så jeg er egentlig sjeleglad for at all feiringen omsider er over, og jeg kan senke skuldrene igjen.

Idag er jeg 5+2 :) Får vel se å få meg ticker igjen... Puppene er ømme, men har ikke så mange andre symptomer. Er trøttere enn vanlig, men det kan like godt skyldes at det har blitt mange sene kvelder og ikke optimal søvn over flere dager. Skal vel prise meg lykkelig sålenge kvalmen holder seg unna ;)

Imorgen er det tilbake til hverdagen. Blir forsåvidt greit å komme igang med jobb igjen. Men inntil da skal jeg og mannen kose oss alene idag. Har allerede vært på ski, og skal hygge oss med film ikveld :)

Ha en fortreffelig søndag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

Ser for meg at det er veldig vanskelig og stressende å late som en drikker alkohol ja, men hvis man ikke drikker får jo alle en anelse med en gang. Godt du klarte det fint, og at dere hadde en fin tur :)

Min søster helte alkoholfri vin på en vanlig tom vinflaske, uheldigvis var det en som drakk akkurat samme vinen, og fargeforskjellen i glasset var stor :ler: I tillegg måtte hun passe på at hun (og hun andre) drakk av riktig flaske, og ikke "delte" på flaskene. For et pes.. Det letteste er kanskje å holde seg unna slike sosiale sammenkomster de første månedene, men fysj så kjedelig da..

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, her var det gode nyheter :klemmer: Gratulerer så mye!!! Håper alt er bra og at den klorer seg fast nå :jepp:

Tenk på alt det spennende du går i møte i det nye året :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...