Gå til innhold

The patter of tiny feet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Takk for all omtanken jenter :klemmer:

Nå har jeg egentlig forsont meg med situasjonen, og begynt å se frem til prøving igjen :)

Men jeg er litt usikker på når EL er. Antar at jeg regner som om SA-blødningen var TR..? Spiller ikke så kjempestor rolle om det er pluss minus et par dager. Skal kose oss masse i desembermørket uansett :sengekos::fnise: Dersom jeg har normal syklus med 1.dag utfra blødningen vil faktisk IKM bli på julaften! Så da håper vi på en fantastisk julegave :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Så trist å lese at det ikke gikk denne gangen. Jeg var jo i en ganske lik situasjon selv for nøyaktig 1 måned siden. Jeg mistet allerede i uke 4 (PP1). Det er jo trist uansett, men når man mister så tidlig tror jeg man fortere kommer seg videre, så godt å lese at du tenker fremover!

Det med EL og mens etter SA kan nok variere litt, men tror generelt sett at man kan komme fort inn i normal syklus når man mister så tidlig. Selv har jeg gått noen dager over nå, skulle egentlig hatt besøk av TR i helgen, men det ser ut som om hun er rett rundt hjørnet nå :)

Uansett, så er jo sjansene store dersom en :humpe: jevnlig! Hører ofte om folk som blir gravide i PP1 etter SA.

Lykke til og la oss heie masse på Desember :duskedame::hoppe::duskedame:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist, men som du skriver; det var nok ikke ment akkurat den der. :klemmer:

Vi satser for fullt på desember :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk IKM på samme dag, tenk hvilken fantastisk julegave da! :) Men for min del så er vel sjansen liten da mannen og jeg ikke befinner oss på samme sted i EL tider....

Får heie på deg istedet! :klemmer:

Da jeg mistet i uke 5 talte jeg den som en vanlig mensblødning og fikk neste mens i min vanlige syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er BOMBESIKKER på at dere vil få en flott julegave!! :sol:

Men jeg lurer på:

Hvordan er det egentlig i prøveperioden? Hva føler dere i tiden før hcg-test, el-test, all den derre :sengekos: og hvordan deltar mannen deres, psykisk?

Er det slik at hjemmet blir litt "snudd på hodet"?

Fungerer man 100% i jobben, eller blir man litt :sprettoy: ?

Hehe...

Jeg er sikker på, at den dagen min kjære gir grønt lys, så kommer jeg til å bli helt tullete :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er nok blitt litt tullete ja :)

Føler generelt det går bedre mellom IKM og EL, enn frem mot testing, med tanke på jobb spesielt. I uka før IKM blir jeg som regel litt opphengt i symptomjaget... det er både spennende og frustrerende på en gang!

Men :sengekos: er en definitivt bonus oppi all denne prøvingen. Ikke minst fordi jeg har fått en skikkelig oppsving i lysten etter at jeg sluttet på prevensjon :) Mannen syns selvfølgelig det er helt supert :fnise: Og selvom det naturligvis er jeg som er mest opptatt av alt annet rundt prøving, symptomer osv. er han absolutt spent og interessert :)

Kort oppsummert: prøvingen overskygger egentlig de fleste andre aspekter i hverdagen, men på en positiv måte! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo symptomjakten før ikm, at det kan være litt frustrerende.. :gjeiper:

MEN resten av det der hørtes jo bare koselig ut, spør du meg!! Tjihi! Takk for at du ville svare meg :)

Godt at lillesøstra mi nå har en liten en, så kanskje kjære får litt babystøv derfra.. :filer: Hehe! :fnise:

Fint at lysten er på topp, merket det sjøl da jeg sluttet på pilla.. Jeg er jo helt apekatt..!! Gjør jo ikke mannen noe det, nei!

SÅ - da er det bare for deg å kjøre på med Bjelleklang og Du grønne glitrende tre, GOD DAG!! :lur:

Ha en fin kveld videre!! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ... jeg blir gal! :bond:

Nå har kroppen min gått helt av hektene!

Igår fikk jeg igjen ømme pupper med tydeligere blodårer, og stikninger i livmor-regionen. Sånn er det også idag. Tok en test på ettermiddagen igår og den var svaaaaaaakt positiv. Antar at det er Hcg som henger igjen fra SA-en for 11 dager siden. Men syns det er rart at jeg plutselig skal få MER symptomer nå, etter å ha vært fullstendig symptomfri hele denne 11-dagers perioden.

Det er vel fysisk umulig at jeg har blitt gravid igjen så fort, så hva kan det da være? Mulig at ikke alt kom ut ved blødningen?

Tar en test igjen om noen dager for å se hvordan Hcg utvikler seg, og tar evt kontakt med lege igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra med meg :)

Tok en ny test på onsdag, og den var så og si negativ. Hvis jeg så ekstremt nøye etter kunne kanskje skimte en nærmest usynlig skyggestrek. Dette var gode nyheter! :) Betyr at det var kroppen som tullet med meg, og eggløsning kan komme igjen. Antar at det er i disse dager. Så da blir det en kjappis på meg før julebord ikveld :fnise:

Ha en kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det er i disse dager. Så da blir det en kjappis på meg før julebord ikveld :fnise:

Din frekkas! :fnise:

Kos deg masse på julebord!! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Legger igjen et spor :)

Venter selv på TR så prøvingen kan starte.

Trist å lese om din SA, håper det klaffer snart for dere igjen. Blir spennende å følge med hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt litt lite aktivitet her i det siste, med all julemoroa... :)

Men nå sitter jeg her med mange av de samme symptomene som sist. Ømme pupper og murringer. :sjenert: *Forsiktig håpefull*

Men jeg merker at jeg er mer skeptisk denne gangen. Hva om det går galt igjen? Nei uff, nå må jeg slutte å være pessimist! Statistikken bør jo være på vår side.

Uansett, jeg har ikke tenkt å teste før det er nærmere IKM (som skal være julaften dersom syklusen er på stell). Så da får vi se hva som skjer. Hadde vært verdens beste julegave! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...