Gå til innhold

The patter of tiny feet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :vinke: Innom og oppdaterer meg litt. For meg som ligger litt etter er det jo godt å vite at det er flere som har lite symptomer og som også har vært litt bekymret til tider. Vi får vel begge to satse på at alt er bra :gravid: Du nærmer deg jo veldig den magiske 12-ukers grensen nå :rodmer: Husker ikke hva du har skrevet før, men er det mange som vet at du er gravid?

Ha en fin uke MaryPoppins :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Gratulerer så mye med ti uker! Det må være en deilig følelse å nærme seg tolv uker med stormskritt tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært på UL, og der fikk vi se en perfekt liten spire! :strix:

Først fikk vi se en tass med bankende hjerte som sov med hendene foran øynene og bena i kryss :fnise: Da gynekologen dyttet på livmoren var det lite som skjedde. Men hun ba meg om å hoste, og da ble det skikkelig liv i stua! Lille knøttet veivet med armene og svømte rundt som en liten fisk. Ikke så rart den ble litt opprømt av å bli vekket så plutselig! Slekter på moren sin der gitt (verdens beste sovehjerte) :hoho:

Og så ble jeg flyttet en dag frem, så jeg er i dag 11+4 :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig med UL! Jeg fikk tidlig UL pga blødninger sist, og det var så gøy! (Sånn siden alt var i orden, mener jeg. ;)) Ganske så fantastisk å se det bittebittelille nurket! Det blir litt mer virkelig av å se det på skjermen...

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh,så morro :klemmer: Tenk at du har en liten en inni der som ligger og koser seg.... ( men ikke spesielt glad i mor som hoster :skratte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter en ekstremt hektisk uke skal jeg nå endelig ta meg tid til å oppdatere litt mer i boka mi :)

Nå er nyheten offisiell! Var på lunsj med faren min forrige helg, og syntes det var en fin anledning å fortelle at han skal bli bestefar. Han ble kjempeglad og begynte faktisk å gråte en skvett :rodmer: Og dagen etter var vi jo på UL som tidligere fortalt, hvorpå vi stakk innom moren min med et UL bilde hvor vi hadde skrevet en liten hilsen fra knøttet. Hun også ble helt utrolig glad og rørt og syntes det var kjempekoselig! Det er første barnebarnet på min side av familien så det er jo klart det er ekstra stas.

Har også sluppet nyheten på jobben. Alle syntes det var kjempekoselig, så det var bare hyggelig.

Har også etterhvert fortalt det til mange av vennene våre og det er bare klemmer og smil overalt! Så det har rett og slett vært en kjempekoselig uke! :nigo:

Idag har jeg vært flink og trent. Har vært litt variabelt hvor mye det har blitt i det siste. Har vært så sliten etter jobb, så det blir stort sett bare i helgene for tiden. Men, det er bedre enn ingenting! :)

Nå skal jeg spise en bedre brunch med verdens beste mann, som er så stolt! Han forteller livlig til alle som vil høre om opplevelsen på UL, som helt klart var ganske stort for ham, og smiler fra øre til øre når han snakker om knøttet :hjerte:

Ha en fin dag alle! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, gratulerer med den tiden dere er i nå.. Jeg er blank i øynene etter å ha lest innlegget ditt!

Ha nok en herlig uke, både til stolte mannen, knøttet og deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...