Gå til innhold

The patter of tiny feet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se her er det positive tester ja! :nigo::strix:

Gratulerer! :blomst:

Jeg kom over innlegget ditt med julebord og alkohol skjønner du... Jeg har det på samme måten nå, heldigvis er det ikke julebord for min del. Men sjefen proklamerte at neste uke så ville han ta oss med ut for skikkelig lutefiskmiddag :spise: Og jeg er som deg, ikke den som bare dropper vinen til god mat, det vil skape maaaange reaksjoner umiddelbart :ler: Eneste unnskyldningen jeg har klart å komme på som muligens kan funke, er at "nei takk, jeg skal trene etterpå.." :fnise: Fordi det blir bare et par timer rett etter jobb, ikke hele kvelden liksom... men jeg vurderer også å bare ikke bli med på hele opplegget.. :dåne:

Hvordan føler du deg? Har du fortalt det til mormor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :)

Føler meg tipp topp faktisk :) Om noe så kanskje mindre symptomer enn tidligere i uka. Satser på at det ikke er unormalt.

Jeg fikk meg ikke til å fortelle det til mammma igår. Jeg tenkte å vente bittelitt til, så jeg ser at den første tiden går bra. Jeg er jo faktisk bare 3+5 nå, så mye kan skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Lurer meg en tur inn i dagboka di jeg. Leste den første siden med spenning - og jammen endte den virkelig godt :nigo:

GRATULERER så masse som nygravid :strix: Lykke til med svangerskapet - håper spiren klorer seg godt fast :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

*hilser pent*

Ville innom for å gratulere :roser:

Jeg følger gjerne med videre :)

Det der med slimløsende hostesaft skal jeg jammen prøve! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle de søte hilsningene :)

Tok en ny test igår for å være sikker, og der kom streken helt tydelig frem. Litt uvirkelig alt dette enda egentlig.

Håper alle dere andre følger tett på! Vil gjerne ha dere med over til gravi-bøkene snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. det tar litt tid før det synker inn.. :)

Jeg føler det har sunket godt inn hos meg, samtidig som jeg blir litt usikker enda siden jeg har så lite plager. Mine murringer har også gitt seg.. :sjenert:

Men jeg overbeviser meg selv om at så lenge det ikke er noen blødning så er alt i sin skjønneste orden :ler:

Hadde jeg hatt flere g-tester så hadde jeg nok tatt de. Tok jo en el-test på søndag, som sprengte skalaen for positivitet :fnise:

HÅper det går bra for deg på jobben! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg opprettet graviditetsdagbok (link i signatur). Hyggelig hvis dere vil besøke meg der også :)

Men jeg kommer til å fortsette å titte innom prøverdagbøkene for å heie på resten av gjengen også!

Ha en strålende dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg har skrevet i gravi-boka gikk ikke dette veien likevel...

:tristbla:

Begynte å blø igår etter å ha mistet alle symptomer ca et halvt døgn før. Skjønte at noe var galt. Så nå er TR her med full styrke.

Så da kommer jeg til å tilbringe litt mer tid i denne prøverboka fremover istedet, etter en liten pause for å komme til hektene igjen.

Heldigvis har jeg verdens beste støtte i mannen min som stiller opp på alle mulige måter. Fikk både spekeskinke, ost, vin og ganske blodig biff igår. Og han trøster så godt han kan selvom han er trist selv. :rødme:

Men jeg har et ganske pragmatisk forhold til det å miste. Det betyr vel høyst sannsynlig at det ikke var liv laga. Og det var tross alt bra jeg mistet såpass tidlig. Så vi begynner igjen med friskt mot så snart kroppen er i lage igjen. :)

Lykke til med prøvingen i desember alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, så leit. :hug: Jeg føler med deg, mistet selv i uke 5. Godt å høre at du har en pragmatisk holdning til det hele, det gjør det lettere å bearbeide hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Så utrolig leit da! :hug: Som du sier, så var det jo bra du mistet såpass tidlig. Mamma SA rett før hun fikk meg og broren min faktisk. Rart det der.. Men det virker som du har god sjanse til å bli gravid igjen fort da, siden det klaffet allerede etter PP3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, dette var trist, men det er godt å se at du er positiv!

Kanskje dere får en fin jule/nyttårs-gave!!

Jeg heier på dere!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...