lizzie88 Skrevet 9. november 2012 Forfatter #1001 Del Skrevet 9. november 2012 (endret) Hohoho, jeg har dilla på riskaker. Akkurat sånne her: Bare måtte ha sånne på butikken. Lever i troa på at de er sunnere enn kjeks og sjokolade ihvertfall Skal jobbe 12 timers imorgen, og 6 timer søndagen, blir nok greit å tjene litt cash som skal brukes før jula Wohoo Ha ei fin helg alle sammen Endret 9. november 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. november 2012 Forfatter #1002 Del Skrevet 11. november 2012 Grattis med dagen til alle pappaer Vi feirer ikke i år, men satser på å få feira til neste år vi ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. november 2012 #1003 Del Skrevet 11. november 2012 Krysser fingra for at dere får feira til neste år Vi feira ikke i år vil heller. Blir litt feil syns jeg når babyen ikke er født enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 12. november 2012 #1004 Del Skrevet 12. november 2012 Ja, dere SKAL få feire farsdag til neste år altså, Lizzie! Håper du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 14. november 2012 Forfatter #1005 Del Skrevet 14. november 2012 IKM fredag, og legetime neste torsdag! Ringte legekontoret å sjekka om timen som jeg bestilte på sms var blitt registrert, og det var den ikke. Så da måtte jeg si over telefon hva jeg ville hos legen. Nytta ikke bare å si konsultasjon nei... Mumla noe om gynekolog, fruktbarhet tror jeg, så får se hva legen sier da. I denne PP, så har jeg superømme pupper og brystvorter, til puppeMannen sin store fortvilelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 15. november 2012 #1006 Del Skrevet 15. november 2012 Bra du fikk sjekket opp ang. legetimen da! Skjønner at det føltes kjipt å måtte forklare hva det var for, men legesekretærene tar så mange telefoner hver dag at de helt sikkert hadde glemt hva du ringte for så fort de svarte neste innringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 15. november 2012 #1007 Del Skrevet 15. november 2012 Blir spennende å følge med nå Tror det er flauere ting man kan si til en legesekretær enn barnløshet Jeg har vondt i rumpehullet mitt f.eks :gjeiper: Og de glemmer det helt sikkert kjapt.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 15. november 2012 #1008 Del Skrevet 15. november 2012 Krysser fingrene litt ekstra for deg nå når IKM nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #1009 Del Skrevet 15. november 2012 Takk for fine ord og oppmuntringer flickor Idag har jeg hjemlengsel, vil hjem til flotte NordNorge, snø, søstra mi og familien min. Savner spesielt lillesøster Kjenner litt på at det er kjedelig å bo 18 timer med bil unna de, og jeg misunner de som kan ta seg en svipptur hjem for ei helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 15. november 2012 #1010 Del Skrevet 15. november 2012 Takk for fine ord og oppmuntringer flickor Idag har jeg hjemlengsel, vil hjem til flotte NordNorge, snø, søstra mi og familien min. Savner spesielt lillesøster Kjenner litt på at det er kjedelig å bo 18 timer med bil unna de, og jeg misunner de som kan ta seg en svipptur hjem for ei helg. Jeg savner storesøsteren min ufattlige mye, jeg og. Og syns det er kjipt at jeg ikke skal hjem på en måned! Men jeg har så mye å gjøre neste måneden så kommer så håper det går fort. Har du tenkt på en hjemtur den nærmeste tiden, eller? Trondheim er så stusselig på denne tiden av året, jeg savner ordentlig sne og vinter og ta på skia og gå på tur fra inngangsdøren! (Elsker å bo ved inngangen til nordmarka!) Håper du får kommet deg hjem snart <3 Det gjør godt for kropp og sjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 15. november 2012 #1011 Del Skrevet 15. november 2012 Du får be puppemannen din om å be til puppe-himmelen om at det er en grunn til at dine pupper er spesielt hellige nå! Jeg krysser fingra, Lizzie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. november 2012 Forfatter #1012 Del Skrevet 15. november 2012 Blææh, har sett siste episode i sesong 1 av Glee, der hun der får babyen sin. Tårene bare trilla, og jeg er kjempelei for at det enda ikke er blitt min tur:( Tar kvelden jeg. Sliten, trøtt og lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 15. november 2012 #1013 Del Skrevet 15. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. november 2012 #1014 Del Skrevet 16. november 2012 Det bare må bli deres tur snart nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #1015 Del Skrevet 16. november 2012 Mensen kom nok den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 16. november 2012 #1016 Del Skrevet 16. november 2012 Da satser vi på at en ny æra åpner seg på legebesøket, Lizzie. Åhh, har skikkelig vondt av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 16. november 2012 #1017 Del Skrevet 16. november 2012 <3 klemmer til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 16. november 2012 #1018 Del Skrevet 16. november 2012 Nei, den skulle jo ikke det :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. november 2012 #1019 Del Skrevet 16. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. november 2012 Forfatter #1020 Del Skrevet 16. november 2012 Ja, er ikke så veldig kos Men, har fått marsipangris av mannen, og vi ska se film og kose oss med taco senere Legebesøk torsdag, funderer på hva jeg skal si, og om jeg må til gynekolog? Har ikke vært hos en sånn gynekolog før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå