Gå til innhold

Skravletråd


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke så mye aktivitet her på denne tråden... er dere også på et annet/andre forum? Trodde gravide hadde sterkt behov for å sammenligne, spørre, dele, you name it... :gjeiper: :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var vel litt mer aktive i forrige uke, men tror triste nyheter fra Ananan la en liten demper på det... Hvordan er det med alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg titter innom "juli 2011" hos babyverden, men der syns jeg det blir litt vel masse tråder og styr.

Meeeeen, apropos å dele: hvordan går det da jenter? :popcorn:

Her er det sykt med murringer, fortsatt ømme pupper og fryser om fy! Har begynt å lure på om det er en liten gutt inni der, har hørt at man blir mer kvalme med jenter :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nesten ingen symtomer bortsett fra litt svimling. Ømme pupper, men ikke noe værst liksom... Jeg er i bra form, og har så innmari godt humør om dagen at det er nesten skremmende! :ler:

Har fått tilbake konsentrasjonen på jobb og det er bra. Ellers stadige blaff av gode glimt fra fremtiden :rødme:

Hvor langt er du da Møffi?

*oppfordrer alle til å skaffe seg tickere* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nesten ingen symtomer bortsett fra litt svimling. Ømme pupper, men ikke noe værst liksom... Jeg er i bra form, og har så innmari godt humør om dagen at det er nesten skremmende! :ler:

Har fått tilbake konsentrasjonen på jobb og det er bra. Ellers stadige blaff av gode glimt fra fremtiden :rødme:

Hvor langt er du da Møffi?

*oppfordrer alle til å skaffe seg tickere* :ler:

Er 7 + 1 i dag :) Ticker ja, må se å få fikset meg en etter hvert...

Jeg driver også og "planlegger" sånn fremover, er så kooooselig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

slenger meg med her :)

Er ca 4+1 idag. Termin i begynnelsen av august.

Ang. symptomer: kjente tidlig at det var noe på gang, allerede 5-6 dager etter EL da jeg begynte å få ømme pupper og det murret noe vanvittig der nede. Testet så positivt allerede 3+3. Puppene og murringene har siden holdt seg jevnt (litt opp og ned). I går ble derimot puppene verre, men murringene har gitt seg litt.

Er utrolig spent på tiden fremover! :hoppe:

Har fått time til første kontroll rett før jul, da jeg vil være ca 8 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse symptomer men det virkelig heldigvis som at kvalmen har begynt å gi seg litt. Jeg har oppblåst mage, murringer i underlivet, ømme pupper, småkvalm (holdes i sjakk med mat), treg mage, litt ustabilt humør, blør når jeg pusser tennene, trøtt hele tiden, fryser og svetter om hverandre... Ja sikkert mer også :fnise:

Er 8+3 i dag :)

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Jeg begynner også å få stadig mer symptomer. Er ekstremt trøtt hver dag (satt i møte på jobben i går og merket at det var rett før jeg bare datt sammen over bordet...) og har veldig ømme pupper. Fryser også som bare det, og jeg som også ellers er en frossenpinn synes det er nesten umulig å få kledd seg varmt nok nå i kulda.

Men er heldigvis fortsatt ikke kvalm, og har egentlig ikke merket noe ustabilt humør heller. Hvis noe er jeg kanskje blidere enn normalt fordi jeg hele tiden er så glad for å være gravid :) Jeg er forøvrig 7+2 i dag.

Bestilte time til UL i går, skal dit i uke 50, da er jeg 10 uker på vei. Gruegleder meg litt, er litt redd for at de skal si at noe er galt, men mest av alt gleder jeg meg, skal bli veldig gøy å se hjerteslag!

Tror også at jeg kommer til å "tro" litt mer på at jeg faktisk er gravid etter ultralyden. Tenker hele tiden ting som "du kan jo ikke vite 100 % sikkert at du er gravid, tenk hvis noe går galt" osv, og føler at jeg kanskje ikke greier å nyte graviditeten godt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også hele tiden nervøs for å miste igjen, men denne uka har det faktisk roet seg veldig. Jeg er rolig og tenker ikke så mye over at jeg er gravid og nesten aldri på at jeg kan miste :) Før gikk jeg rundt og kjente konstant etter symptomer, og gikk ofte på do for å sjekke at jeg ikke blødde. Jeg hadde også store planer om tidlig ul, men det har jeg lagt fra meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

slenger meg med her :)

Er ca 4+1 idag. Termin i begynnelsen av august.

Ang. symptomer: kjente tidlig at det var noe på gang, allerede 5-6 dager etter EL da jeg begynte å få ømme pupper og det murret noe vanvittig der nede. Testet så positivt allerede 3+3. Puppene og murringene har siden holdt seg jevnt (litt opp og ned). I går ble derimot puppene verre, men murringene har gitt seg litt.

Er utrolig spent på tiden fremover! :hoppe:

Har fått time til første kontroll rett før jul, da jeg vil være ca 8 uker på vei :)

Jeg testet også positivt tidlig, 3+4. Jeg la ut bilde av testene mine og mange har kommentert at det var så tydelig strek så tidlig.. kanskje det er tvillinger der.. :forvirret:

Det var med billig-tester (strimmel) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bestilt legetime 10 desember, da er jeg 7+3. :) Hadde vært fint om legen har sånn innvendig ultralyd apparat så man kunne høre hjerteslag, men det vet jeg ikke om hun har..

Jeg får tidlig UL i uke 11/12 fordi jeg har passert 38 når jeg føder... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg testet også positivt tidlig, 3+4. Jeg la ut bilde av testene mine og mange har kommentert at det var så tydelig strek så tidlig.. kanskje det er tvillinger der.. :forvirret:

Det var med billig-tester (strimmel) :sjenert:

Oioi, tvillinger ja... det hadde vært noe det :hakeslepp:

Ikke at jeg burde bli så sinnsykt sjokkert hvis det skjer. Har en del tvillinger i slekta.

Jeg brukte vanlig CB til å teste. Aner ikke om det er vanlig/uvanlig å få tidlig positivt med de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mer vanlig å få tidlig utslag på billig-tester enn på CB. Billigstestene er vist mer sensitive..

Kanskje du får tvillinger? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mer vanlig å få tidlig utslag på billig-tester enn på CB. Billigstestene er vist mer sensitive..

Kanskje du får tvillinger? :fnise:

Heh, kanskje jeg rett og slett må forberede meg på at det kan være tilfelle..? Blir ulidelig spennende frem mot UL! Det er jo så leeeeeeeenge til! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...