Gå til innhold

Skravletråd


MonThe

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte sea bands i går og de hadde ingen verdens effekt på meg :sukk: Jeg har ei venninne som hadde veldig god effekt, så det er jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for alle gratulasjoner :blomst: - og i lige måde får jeg vel si :fnise:

Jeg har vært hjemme fra jobb denne uken også, både mandag og tirsdag... Følt meg helt elendig... Om det er en influensa som sniker eller om det er noen merkelige symptomer vet jeg ikke.. Vært på jobb igjen i dag, og har følt meg veldig bra! :jepp: Ikke noe særlig kvalm, men nå og da får jeg sånne fryktelig vonde krampelignende stikkinger nederst i magen... Flere som har det sånn?

Stikk gjerne innom min dagbok også!

Skal prøve å få lagt inn en link i signaturen min...

Lover å oppdatere meg i deres også når jeg får tid :)

Det er så fint å kunne veksle tanker, ideer og erfaringer nå som vi er i samme situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe jeg blir i bedre form fort -- det kan bli dyrt å ligge i soffen hjemme med dataen, det går jo faktisk an å shoppe på nett!! :shoppe: Ramlet over en side med produkter fra "Mama Mio", nå er to produkter på vei hjem i min postkasse! :jepp: Ikke sikkert de er noe tess, men de hørtes så gode ut, og er vel lov å skjemme seg selv litt bort i disse gravid-tider? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, begynner å bli bekymra for hor stor jeg kommer til å bli denne gangen :-( forrige svangerskap (for 5 år siden) begynte ikke buksene å stramme før jeg var 5 mnd påvei, nå er jeg 6 uker påvei og får ikke på meg en eneste bukse :-( har veid meg og ikke lagt på meg en eneste kg. Noen andre med for små bukser allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, begynner å bli bekymra for hor stor jeg kommer til å bli denne gangen :-( forrige svangerskap (for 5 år siden) begynte ikke buksene å stramme før jeg var 5 mnd påvei, nå er jeg 6 uker påvei og får ikke på meg en eneste bukse :-( har veid meg og ikke lagt på meg en eneste kg. Noen andre med for små bukser allerede??

Dette er min første gang, og har ikke lagt på meg noe videre... Frister bare ikke noe særlig og presse på seg de trangeste buksene lengre nei... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første gang også, men jeg har gått opp 2-3 kg :( Sliter med kvalme som holdes i sjakk av mat og litt sære lyster på mat. Jeg hadde et strengt kosthold for å gå ned i vekt før jeg ble gravid, så da er det ikke så rart jeg går lett opp nå. Jeg har ikke engang prøvd olabuksene mine i det siste, for jeg orker ikke tanken på noe som strammer på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for meg også. Har gått ned 3 kilo men likevel får jeg ikke på meg buksene mine :sjenert: er så veldig oppblåst og orker ikke noe som strammer over magen. Men det forsvinner vel om noen uker igjen tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen av dere som har vært kvalme som har blitt bedre? Jeg ble kvalm veldig tidlig, men både i går og i dag har mye av kvalmen forsvunnet. Jeg har fremdeles de andre symptomene mine så jeg er bare glad kvalmen gir seg, men stusser litt på at den kan forsvinne i uke seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp mye kvalm de første ukene, nå er det sånn av og på, i går var jeg helt fin å i dag er jeg kvalm ( og jeg skal kjøre 5 timer til Trondheim siden . juuupppiii!! må ta med meg noe salt og spy-pose tenker jeg :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Oi, her har det kommet til enda flere siden jeg var innom sist! Så hyggelig, og gratulerer til dere nye også :)

Føler med dere som er kvalme, det må være fryktelig slitsomt!! Jeg har ikke merket noe kvalme ennå (heldigvis), men har lest at det er mest vanlig å få det i uke 10-14, så det kan jo være det kommer etterhvert.

Men jeg føler at jeg bare blir trøttere og trøttere for hver dag som går, lurer på hvordan dette kommer til å bli de kommende ukene, jeg er jo foreløpig bare 5+5...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går også kvalmen litt opp og ned. Svinger mellom å være kvalm, og skrubbsulten og kjempelyst på alt mulig! :fnise:

Har fått "avsmak" for noen ting jeg vanligvis liker veldig godt da, som kaffe, leverpostei, skinke og kaviar. :klø: Så kan være litt vanskelig å finne på noe å ha på skiva. Har lagd hjemmelaget tunfisksalat i dag da-- den var heelt nydelig :)

Ønsker dere andre en herlig helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og ned med kvalmen her også. Vært veldig ille forrige uke og begynnelsen av denne uken men nå de to siste dagene har det vært helt greit. Ingen stikkinger og murringer i magen lengre heller...

Føler meg faktisk ikke gravid over hodet! Bortsett fra de hersens puppa som føles som om de vokser ut av sitt gode skinn!!

Nå har jeg ganske store fra før så hadde jeg fått velge så hadde de absolutt ikke trengt å bli noe større!! :frustrert:

Ikke noe bukseproblem her enda, men det kommer nok :fnise:

Ha en flott helg jenter!

Jeg må gjør meg klar til å møte mannen til middag ute :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til nå har jeg bare tenkt "oppblåst? nei det har vi ikke sett noe til" vel, nå sliter jeg med buksene også... Ganske kjipt at jeg har dratt på helgetur og kun har tatt med meg en trang bukse... vurderer shopping i morgen :lur:

I dag slår forresten hjertet til knøttet :rødme:

Endret av Møffi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! :goodbye:

Så fantastisk med en skravletråd med andre likesinnede - det faller seg liksom ikke helt naturlig å diskutere mine "oppblåste" pupper med folk flest :)

Føler meg faktisk ikke gravid over hodet! Bortsett fra de hersens puppa som føles som om de vokser ut av sitt gode skinn!!

Nå har jeg ganske store fra før så hadde jeg fått velge så hadde de absolutt ikke trengt å bli noe større!! :frustrert:

Helt enig mht puppene - lurer på hvorddan dette skal ende! Har allerede vokst ut av de minste BH'ene mine (C/D-cup), så tror jeg kommer til å ha to ballonger til slutt..

Ser ut som om jeg ligger en uke eller to bak de fleste her - er i min 5.uke ca (termin 19.juli, tror jeg..)!

Synes ellers jeg har ganske mange symptomer, men det er jammen meg ganske lett å få en hel haug når man leser diverse fora.. :fnise:

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jeg koser meg for hver dag jeg kjenner puppene vokser :-) harbare A/B fra før så dette blir bra , savner faktisk melkespreng-puppene fra førstemann :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Hehe, jeg har heller ikke så store i utgangspunktet, så at de eser ut nå er bare fint!

Jeg vurderer å ringe legen min i løpet av uken og høre hva de sier mht kontroller og sånt. Jeg bor i Oslo og har hørt at her bør man søke fødeplass tidlig for å få plass der man vil. Men vet ikke helt hvor tidlig man må være ute. Er jo bare 6+1 foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...