Gå til innhold

Skravletråd


MonThe

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg godt!:) Er jo et veldig spesielt øyeblikk! :rødme:

Bor dere veldig langt fra hverandre?

Ja det er helt sikkert! :rødme:

Jo ganske langt, 150 mil :) Men er bare 5 mnd igjen så er han ferdig med eksamener på skolen og kan flytte hjem og ta de siste 2 mnd hjemme med oppg-skriving osv.. Blir deilig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med masse gravide damer :hoppe:

Hvordan har dere det i dag da? Her er puppene enda ømmere og den 6 (!) testen viser fortsatt gravid! Jeg kjøpte jo ti stk, kan likeså gjerne bruke de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med masse gravide damer :hoppe:

Hvordan har dere det i dag da? Her er puppene enda ømmere og den 6 (!) testen viser fortsatt gravid! Jeg kjøpte jo ti stk, kan likeså gjerne bruke de ;)

Ja veldig koselig med et sted hvor vi er flere :)

Hihi, så du tar likegjerne alle ;)

Her er det også ømme bryster, det er jeg ikke så vant med fra menstruasjonssyklusen, så egentlig litt nytt fenomen for meg :)

Ellers kjenner jeg veldig lite nå om dagene.... .bortsett fra på det litt mer pyskiske; tar meg i og tenke at jeg håper det går bra siden vi har begynt å glede oss.. også tenker jeg om hvordan det kommer til å bli med skole, jobb og hus -og hvor hektisk vår jeg kommer til å få :/ Men men.. det vil vel helst gå bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med her :jepp: Har endelig fått en positiv test :nigo: Skal inn til UL om 2 uker så da håper jeg vi får høre hjertebank :hjerte:

Foreløpige symptomer er ømme pupper, halsbrann, trøtt også er jeg småuggen hele dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig våknet jeg uten noen symptomer (De superømme brystene var normale, og jeg merket ingen kvalme eller "menssmerter" som jeg har hatt hver morgen) Jeg kom meg så vidt på badet før jeg måtte legge meg ned fordi jeg holdt på å svime av, og sånn var det 2-3 ganger til før jeg kom meg avgårde til jobb.

Det kjennes ut som om de ømme puppene er på vei tilbake nå, og jeg har litt murringer i underlivet så jeg håper alt er som normalt. Jeg blir så lett engstelig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Men er det ikke ganske vanlig at sypmtomene kan gå litt frem og tilbake? Mener å ha lest noe om det?

Selv om jeg skjønner godt at du blir engstelig, jeg er redd for å miste selv, og merker at jeg tenker en del på det...

Men samtidig så må man jo hele tiden bare håpe på det beste, og går det galt så er jo egentlig det til det beste også, for da var det uansett ikke ment å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at puppene mine også er veldig varierende i ømhet og det er ingen systematikk i når stikkingene i underlivet kommer heller...

Alt er sikkert heeeelt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå melder meg på her jeg . :jepp: Var på legekontoret i går og da var testen (som forventet) positiv :yvonne: 5 uker på vei med min lille spire :klemmer: Gleder meg noe helt sykt :-)

Endret av sanmal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

Gratulerer til dere som har fått positiv test i det siste!! :hoppe::danse:

6 uker i dag:rødme:

Kvalmen om morgenen har blitt verre. Kaster ikke opp, men brekker meg, og må svelge og svelge og svelge for å ikke kaste opp. Puppene er kjempeømme, og merker jeg er veldig trett. Klager ikke altså, bare sier! :fnise: Alle symptomer er velkomne! :hjerte: Ønsker alle en god helg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Jeg har også begynt å få mye ømmere pupper de siste dagene! I går kveld lå jeg på sofaen og slappet av, og da kom pus hoppende opp på meg og GIKK over puppene mine- jeg skrek, så vondt gjorde det :fnise:

Men enig med deg MonThe, alle symptomer er velkomne :)

Merker også at jeg er trøttere på kveldene. Først trodde jeg det var pga vi stilte klokken en time tilbake forrige helg, men nå har det jo vart i en uke, så det begynner å gå opp for meg at det vel sikkert også skyldes den lille spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig bare ømme pupper og stikkinger her *bank i bordet* Kvalmen og trøttheten kan dere ha for dere selv :fnise:

God helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Syngende Sara

Vi fortalte det til moren til sambo i går og skal fortelle det til foreldrene mine i dag (men dette er også de eneste som får vite noe foreløpig, venter til juletider med å fortelle alle andre vi også!)

Svigermor ble helt fra seg av glede (første barnebarnet), så det ble en utrolig hyggelig kveld! Blir gøy å fortelle til mamma og pappa i kveld, tipper de blir minst like glade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her jeg også ;) Er moro med så mange i samme båt! Gleder meg til juli :rødme:

Symptomer: Fryktelig vonde pupper, kvalme og mensmurringer. Også er jeg grusomt oppblåst, orker ikke gå med jeans lenger.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusler inn her jeg også :rødme:

Kjent meg uggen en stund, fryktelig trøtt og har hatt ømme pupper.

Tok derfor test på søndag og *poff* TO SVAKE STREKER!! Måtte ta en test til, og jammen meg ble det samme resultatet!!

Tok på mandag enda en test og den viste to KLARE streke - så ja jeg er :gravid: !!!!

Ringte legen på mandag da det er sånn at jeg reiser på ferie til Egypt om halvannen uke og er litt bekymret i forbindelse med det.

Ble beroliget av legesekretæren om at det var bare å dra men bare være litt ekstra forsiktig med hygiene og mat. Fikk også bestilt første kontrolltime og skal inn allerede nå på mandag!! :jepp:

De ville gjerne ha meg inn før jeg reiste på ferie....

Det blir så spennende!

Jeg tenker også på å ta en tidlig ultalyd for å sjekk at alt er som det skal. Jeg er av den pessimistiske og redde typen så tenker alltid det verste... Hadde vært så godt å få bekreftet at alt er OK! :jepp:

Enig med dere andre om at det er leeeenge til juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer Mjau-mjau!!

Når det gjelder tidlig UL tror jeg faktisk jeg skal droppe det. Jeg har så mye vondt jeg må gjennom i forbindelse med jula fra før, så jeg tror jeg lar det være til etter jul. Jeg orker ikke enda en sorg å håndtere. Og mest sannsynlig går det jo helt fint :)

Jeg har også fått meg første legetime men ikke før i uke 10, en uke før vi drar på ferie til det store utland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sikkert! :rødme:

Jo ganske langt, 150 mil :) Men er bare 5 mnd igjen så er han ferdig med eksamener på skolen og kan flytte hjem og ta de siste 2 mnd hjemme med oppg-skriving osv.. Blir deilig! :)

Da har dere en masse tid sammen før den lille kommer da, det er bra! :jepp:

Kan det ikke bare bli jul snart da... :dåne:

Synes også tiden fram mot jul kan gå suuuperfort!!! :jepp:

..Også er jeg grusomt oppblåst, orker ikke gå med jeans lenger.. :)

Hva er det med denne oppblåstheten egentlig?? Den kan jeg godt være foruten altså!! Føler meg jo høygravid!! :fnise:

Tok på mandag enda en test og den viste to KLARE streke - så ja jeg er :gravid:

Gratulerer!! :hoppe::strix:

Når det gjelder tidlig UL tror jeg faktisk jeg skal droppe det. Jeg har så mye vondt jeg må gjennom i forbindelse med jula fra før, så jeg tror jeg lar det være til etter jul. Jeg orker ikke enda en sorg å håndtere. Og mest sannsynlig går det jo helt fint :)

Kanskje en UL kan være med på å gjøre jula bedre?? Som du sier, så går det jo mest sannsynlig helt fint! :jepp::klem:

------------

Hjemme fra jobb i dag, i elendig form. Har vært "styrtkvalm" siden i går kveld. Heldigvis ikke kastet opp. Så dagen i dag blir tilbrakt i sofaen, foran tv`en. Får god tid til KG da, endelig fått oppdatert med i dagbøkene rundt om! :fnise:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb i dag, i elendig form. Har vært "styrtkvalm" siden i går kveld. Heldigvis ikke kastet opp. Så dagen i dag blir tilbrakt i sofaen, foran tv`en. Får god tid til KG da, endelig fått oppdatert med i dagbøkene rundt om! :fnise:

Jeg ligger i sofaen med varmeflaske og pledd og planlegger undervisning :fnise: har aldri vært så frysen i hele mitt liv som den siste uka, enten holder jeg på å bli syk eller så er det et merkelig symptom...

Kjedelig med kvalme da! Har du prøvd sea bands? Hører flere som skryter av de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger i sofaen med varmeflaske og pledd og planlegger undervisning :fnise: har aldri vært så frysen i hele mitt liv som den siste uka, enten holder jeg på å bli syk eller så er det et merkelig symptom...

Kjedelig med kvalme da! Har du prøvd sea bands? Hører flere som skryter av de :jepp:

Hørt om fler som blir veldig frøsne når de er gravide. Rar den der kroppen :fnise:

Har hørt om sea bands tror jeg. Et slags akupunktur-armbånd, er det ikke? Så lenge jeg ikke kaster opp tenker jeg at det går greit. Men takk for tipset, skal helt klart sjekke det ut om kvalmen blir verre! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...