Gå til innhold

Skravletråd


MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok Ullevål på meg, dersom det er plass. Bor ganske nære. Høres fint ut med barselhotellet :) Kjenner også andre som har vært veldig fornøyde.

Hadde også tenkt litt på Rikshospitalet (er tilknyttet gjennom jobben). Men det er vanskelig å få plass, samtidig som det er såpass mange vanskelige fødsler at det fort kan bli litt trist stemning har jeg hørt fra andre som har født der.

Blir hvertfall ingen ABC-fødsel! Jeg vil gjerne ha tilgang på det som er tilgjengelig av smertestillende hvis jeg skulle ha behov :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Jeg har nok også ganske sikkert bestemt meg for Ullevål. Det er det nærmeste sykehuset for meg, og som Mary Poppins så synes også jeg at pasienthotellet er et bra tilbud!

Det eneste negative med pasienthotellet på Ullevål er at en nær slektning av meg som ble alvorlig syk og døde i fjor var der en del før hun ble veldig akutt syk, så jeg har på en måte litt dårlige minner fra det.

Men husker at jeg så mange lykkelige, nybakte foreldre i gangene hver gang jeg besøkte henne der da, og tenkte at det måtte være veldig deilig for mor og far å kunne være sammen der ganske kort tid etter fødsel! Vet at både rommene og fasilitetene der generelt er fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syngende Sara

Og: definitivt ingen ABC-fødsel for meg heller...! Kjenner faktisk at jeg begynner å grue meg bittelitt allerede nå, så jeg tror jeg skal sørge for å holde absolutt alle muligheter åpne hva gjelder bedøvelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, er masse rart vi skal bekymre oss over :fnise: Har du bestilt legetime da? Har hørt man skal søke fødeplass ganske tidlig her i Oslo

Ja, har legetime 10 desember. Da er jeg 7+2 :)

Hvordan er formen deres i dag?

Toppform her, men magen buler litt i dag allerede :gjeiper:

Har vært oppblåst en del kvelder, men det har liksom jevnet seg ut til normalen i løpet av natten... men ikke i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjj, har dere begynt å tenke på fødselen allerede??! De tankene skyver jeg laaaangt unna jeg :fnise:

Her er formen egentlig ganske bra! Er 8 + 5 i dag, og synes at kvalmen har vært litt bedre de siste tre dagene. Trett og sliten, ømme pupper, "hold" i magen, og kaanskje en liiiten antydning til humørsvingninger?? :fnise: Alt av symptomer er hjertelig velkommen, så lenge spira holder seg der den skal være! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen var på julebord i går tok tok rett og slett en skål for junior :kjefte: Han angret seg visst rett etterpå og prøvde og feie det vekk som en spøk, men vet ikke hvor vellykket det var... Litt kjedelig for vi skulle jo egentlig ikke si noe enda, er jo bare 7+4, men, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var på julebord i går tok tok rett og slett en skål for junior :kjefte: Han angret seg visst rett etterpå og prøvde og feie det vekk som en spøk, men vet ikke hvor vellykket det var... Litt kjedelig for vi skulle jo egentlig ikke si noe enda, er jo bare 7+4, men, men...

Oj, snakk om å plumpe uti :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, snakk om å plumpe uti :fnise:

Ja :ler: er egentlig typisk han, men kan jo ikke bli sur på han heller når han forsvarer seg med at han er så stolt og gleder seg til å bli pappa :rødme:

Håper bare ikke vi må komme med kontrabeskjed om et par uker... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp::sol:

Noen våkne? :skravle:

Har dere fått noen nye symtomer?

Jeg kan melde om skikkelig drittsmak i munnen om morningene siste uka. Blodsmak, metal-smak - same shit :fnise: Sår i tannkjøttet også :sur: Deilig å pusse tennene :ler:

Trente forresten i går :trene: (sats power) Tror svimmelheten jeg har hatt er på retur. Gikk veldig fint, dropper de siste repitisjonene så jeg får litt lengre pause. Finfint, støl i rumpa i dag ;)

:tommelopp:

Ellers fortsatt ingen kvalme eller trøtthet. *bank i bordet*

Edit: glemte noe viktig. Har jo blitt en "tikkende bombe". Veldig kort lunte, kjære får gjennomgå... :sjenert:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min blir bare bedre og bedre. Jeg er mindre kvalm, men formen generelt er veldig trøtt. Jeg kjenner at jeg snart går på veggen av å bare ligge på soffaen, men jeg har ikke overskudd til noen ting :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min blir bare bedre og bedre. Jeg er mindre kvalm, men formen generelt er veldig trøtt. Jeg kjenner at jeg snart går på veggen av å bare ligge på soffaen, men jeg har ikke overskudd til noen ting :sukk:

Omtrent der jeg er også! Men har bestemt meg for at jeg skal prøve å bli litt mer aktiv utover nå.. I alle fall gå tur hver dag, trenger ikke være så langt, men kjenner på kroppen at jeg mååå begynne å bevege litt på meg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent der jeg er også! Men har bestemt meg for at jeg skal prøve å bli litt mer aktiv utover nå.. I alle fall gå tur hver dag, trenger ikke være så langt, men kjenner på kroppen at jeg mååå begynne å bevege litt på meg nå ;)

Er der jeg og, orker ingenting... men kan heller ikke døvne hen på sofaen mer... Var ute og gikk en runde på 1 time her en dag med mamma og det var skikkelig deilig, så må bare gjøre mer av det fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg og må begynne å bevege mer på meg :) Har akkurat begynt på et 100% vikariat i en barnehage, og tenkte at jeg skulle begynne å bruke pausene på å gå tur :) er så sliten og mørkeredd når jeg kommer hjem at jeg makter ikke gå tur om kvelden :)

Ellers begynner formen å ta seg opp igjen, er litt små-kvalm på kveldene og luft i magen , får lyskestrekk av omtrent alle raske bevegelser da. hehe I dag tidlig så måtte jeg slippe litt luft og fikk lyskestrekk av det og :( sambo bare flira av meg :skratte:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, endelig litt sofa-tid etter en hektisk uke.. Høres ut som det går bra med de fleste? Jeg har fått kjenne på kvalmen noen ganger den siste uken, men det går heldigvis raskt over.. Ellers begynner endelig spise-manien å ta av, jeg tror nesten ikke jeg har følt meg mett siden jeg ble gravid, føler jeg bare kunne spise og spise.. Heldigvis ble det en brå slutt på det i går, stappmett etter én bit pizza.. får håpe det stabiliserer seg på en mellomting! :fnise:

Ellers har jeg vondt i magen/murringer med jevne mellomrom, blir litt bekymret noen ganger. Heldigvis bare en uke til legetime!

Håper dere alle har hatt en strålende helg og koselig feiring av første søndag i advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, endelig litt sofa-tid etter en hektisk uke.. Høres ut som det går bra med de fleste? Jeg har fått kjenne på kvalmen noen ganger den siste uken, men det går heldigvis raskt over.. Ellers begynner endelig spise-manien å ta av, jeg tror nesten ikke jeg har følt meg mett siden jeg ble gravid, føler jeg bare kunne spise og spise.. Heldigvis ble det en brå slutt på det i går, stappmett etter én bit pizza.. får håpe det stabiliserer seg på en mellomting! :fnise:

Ellers har jeg vondt i magen/murringer med jevne mellomrom, blir litt bekymret noen ganger. Heldigvis bare en uke til legetime!

Håper dere alle har hatt en strålende helg og koselig feiring av første søndag i advent!

Helt normalt med murringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre at det (forhåpentligvis) ikke er grunn til bekymring! I går/dag har to nye symptmer kommet - ekstrem kløe på hele kroppen, og i dag halsbrann! Det første har sikkert en sammenheng med at det er vinter og huden blir tørr, men det kom sånn plutselig :)

Og i dag ble matlyst erstattet med halsbrann - aner ikke om det er gravid-symptom eller annet symptom.. FØler som jeg får alle mulig symptomer, men ingen så veldig kraftige! Får vel være fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...