Gå til innhold

Med arving på utsida


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

MASSE MASSE lykke til!

Det kommer til å gå kjempe fint! Og tenk deg at du blir mamma til en nyyydelig liten gutt ;)

Vi skal heie på deg her inne på KG! :duskedame::duskedame::duskedame:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at siden dere uansett må kjøpe til høsten når det blir kaldere, så kan dere jo like greit bare gjøre det nå i tilfelle det blir noen kjølige dager. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MASSE MASSE lykke til!

Det kommer til å gå kjempe fint! Og tenk deg at du blir mamma til en nyyydelig liten gutt ;)

Vi skal heie på deg her inne på KG! :duskedame::duskedame::duskedame:

:klem:

Kanskje jeg skal spørre sykehuset om de har mulighet til å stille med heiagjeng? Tenker noen duskedamer på operasjonssalen ville tatt fokuset litt bort ifra redselen? :ler:

Jeg tenker at siden dere uansett må kjøpe til høsten når det blir kaldere, så kan dere jo like greit bare gjøre det nå i tilfelle det blir noen kjølige dager. :jepp:

Jaa, men til høsten blir vi vel å kjøpe en skikkelig varm dunpose, det blir jo alt for heftig nå, tenker jeg? Hmm, må tenke litt på det. :)

***

Torsdag og aller siste ukebytte ( :sjokkbla: ), 39 uker i dag. :hoppe:

Nå er det bare en helg igjen, så er jeg mamma til en liten guttebass, som jeg gleder meg så enormt til å se og som jeg elsker så høyt allerede. Er nok verdens heldigste kvinnemenneske, ja! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her har det skjedd ting! Så spennende at du har fått en dato, selv om jeg skjønner at det ikke var helt det du hadde tenkt. Jeg er sikker på at det kommer til å gå helt supert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal spørre sykehuset om de har mulighet til å stille med heiagjeng? Tenker noen duskedamer på operasjonssalen ville tatt fokuset litt bort ifra redselen? :legrine:

Jaaa! Ta å lei inn en cheerleader-gjeng så kan heie på deg! :duskedame: Det hadde vært stilig! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 39 uker! Bare noen usle dager igjen til du er mamma. :hjerte:

:rodmer:

Oi, her har det skjedd ting! Så spennende at du har fått en dato, selv om jeg skjønner at det ikke var helt det du hadde tenkt. Jeg er sikker på at det kommer til å gå helt supert :klemmer:

Ja, spennende, eller seigpining. :ler:

Og tusen takk for lykkeønskning, føles som om jge trenger det! :klemmer:

39 uke og siste hopp for ny uke! :hoppe:

Ikke lenge igjen nå nei! :klemmer:

Aller siste insspurt nå! :hoppe:

Jaaa! Ta å lei inn en cheerleader-gjeng så kan heie på deg! :duskedame: Det hadde vært stilig! :legrine:

:ler: Jeg er ikke heelt sikker på at legene hadde vært komfortable med det, dessverre. :fnise:

***

I dag har jeg gjort unna de aller siste innkjøpene.

Har lest så mye snakk om kluter i andre dagbøker her, og kom på at jeg jo faktisk ikke hadde noen. Hadde ikke tenkt på det, jeg. :sjenert:

Det ble kluter, noen myke håndduker og diverse andre småting på Kid, samt diverse på Apoteket.

Den fødebagen som jeg har inntrykk av at andre pakker omtrent i det de bikker 30 uker har jeg hittil ikke ofret en tanke, men det bør vel pakkes noen småting i morra. Etter en kjapp gjennomgang i hodet kom jeg fram til at jeg ikke mangla noe vesentlig, så den skal være fort gjort å fikse.

Seng og vogn er enda ikke redd opp, jeg overlater nok det til mannen, tenker jeg. Føler meg ikke helt som alle andre, har inntrykk av at de fleste synes det er såå koselig å for eksempel re opp i babysenga. For meg høres det bare upraktisk ut å ha en oppredd seng stå ubrukt så lenge, jeg vil jo gjerne legge minien i en så ren og frisk seng som mulig. :ler:

Vi fikk brev fra sykehuset om å møte opp "utpå ettermiddagen" den 29., og er egentlig litt usikker på hva de legger i det. Klokka tre? Klokka seks? Jeg aner jo ikke engang hva som skal skje i morra, hva ligger i å skulle skrives inn? :vetikke:

I det brevet jeg fikk var det rett og slett drit dårlig med informasjon, annet enn en liste med komplikasjoner ved KS. Er vel skremselsbrevet de sender ut til de som har valgt KS selv, som et siste forsøk på å få de til å snu. Akkurat det jeg trengte, var jo slettes ikke dritredd nok fra før. :roll::sukk:

Mannen er hos kompiser og ser fotball og spiser pizza. Virker nesten som om han tror at dette er siste kvelden noen sinne han vil kunne tilbringe hjemmefra. :ler:

Jeg skal rusle en liten tur med hunden, så synke ned i sofaen med en film og litt potetgull. Prøve å ikke fokusere på hva jeg har i vente.

Virkelig, altså; Det er ikke noe særlig å ha en dato å forholde seg til på denne måten, det eneste det gjør er å slite på nerver og humør.

Takke meg til vannavgang og rier, sier jeg bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Ser ut til at jeg joiner dagboka di i "siste liten" :fnise: Masse lykke til med kommende fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du skrives inn i moren!! Men regner med at selve keisersnittet skjer på mandag? :)

Det går så bra, skal du se! :klemmer:

hehe, de er nå litt artige de mannfolkene! :jepp: Men det er jo storkamp i kveld, min ser også på det i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, snittet skjer på mandag. Men de skrev ikke noe tidspunkt for det i brevet heller, så om det blir seint eller tidlig aner jeg ikke. Jeg vet at planlagte snitt ofte kan bli forsinka pga. hasteoperasjoner, men trodde det var vanlig å få et ca.-tidspunkt å forholde seg til?

Synes mannen er søt, jeg. :fnise:

Og jeg tror han kommer til å positivt overraska når han finner ut at jeg faktisk har planer om å sende ham på en og annen guttakveld etter at minien har kommet til også. :ler:

Han har noen kompiser som omtrent ikke har sluppet ut døra etter at de ble fedre, så jeg skjønner hvor frykta kommer fra, altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, snittet skjer på mandag. Men de skrev ikke noe tidspunkt for det i brevet heller, så om det blir seint eller tidlig aner jeg ikke. Jeg vet at planlagte snitt ofte kan bli forsinka pga. hasteoperasjoner, men trodde det var vanlig å få et ca.-tidspunkt å forholde seg til?

Synes mannen er søt, jeg. :fnise:

Og jeg tror han kommer til å positivt overraska når han finner ut at jeg faktisk har planer om å sende ham på en og annen guttakveld etter at minien har kommet til også. :ler:

Han har noen kompiser som omtrent ikke har sluppet ut døra etter at de ble fedre, så jeg skjønner hvor frykta kommer fra, altså. :fnise:

Håper for din del at det blir minst mulig forsinkelser. :)

Hehe, ja men jeg ser den altså. Det er jo litt synd der det er sånn "skal jeg være hjemme så må du ALLTID være hjemme"-opplegg. Men så må han vel gjengjelde det etter hvert med at du får en veninnekveld i ny og ne! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, herregud jeg er så spent på dine vegne! :hoppe: Skjønner godt at du blir litt nervevrak, altså. Selv om jeg på én måte kunne tenkt meg å ha en dato for fødselen, så skjønner jeg at det sikkert er bedre å ikke vite når det skal skje. Men nå får ikke du noe info fra sykehuset heller, så du vet jo ikke når snittet blir. :ler: (Egentlig ikke morsomt, bare ganske dårlig av sykehuset. :overrasket:)

Masse lykke til i morgen og på mandag! :klemmer: Dette går kjempefint, husk at du er så ung og sprek at du sikkert slipper unna komplikasjoner.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til, det går nok veldig fint. Nyt den første tiden med den lille. :)

Hilsen fra iingvild :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse, masse lykke til i morgen! :kose: Er sikker på at alt kommer til å gå helt fint, spent på å høre mer når det hele er overstått :hoppe:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, herregud jeg er så spent på dine vegne! Skjønner godt at du blir litt nervevrak, altså. Selv om jeg på én måte kunne tenkt meg å ha en dato for fødselen, så skjønner jeg at det sikkert er bedre å ikke vite når det skal skje. Men nå får ikke du noe info fra sykehuset heller, så du vet jo ikke når snittet blir. (Egentlig ikke morsomt, bare ganske dårlig av sykehuset. :)

Masse lykke til i morgen og på mandag! Dette går kjempefint, husk at du er så ung og sprek at du sikkert slipper unna komplikasjoner.

Jeg er dritspent på mine vegne jeg og nå! ;)

Synes det er ganske vemodig å gå glipp av den vanlige gangen på tampen av et svangerskap, så er litt misunnelig på dere som skal gå og kjenne på tegn og vente på rier/vannavgang. Spennende! :)

Jeg synes også det er komisk det der med info fra sykehuset. "Bare møt opp når du føler for det, også ... ja, så ... blir det vel etterhvert ...". :ler:

Masse lykke til! Snart er du mamma :hjerte: Hilsen snikleser-GUNS

Koselig med sniklesere! :klem: Og tusen takk, nå nærmer det seg virkelig her! :jepp:

I natt har jeg lest hele dagboka di. Lykke til med innleggelse og ks!

Tusen takk! :)

I dag er dagen for innleggelse her!

Ja, nå starter det! :)

Lykke til, det går nok veldig fint. Nyt den første tiden med den lille. :)

Hilsen fra iingvild.

Tusen takk, jeg gleder meg altså enormt til å være ferdig med operasjonen og begynne å fokusere kun på baby! :)

Masse, masse lykke til i morgen! Er sikker på at alt kommer til å gå helt fint, spent på å høre mer når det hele er overstått.

:klemmer: Tusen takk! Godt å høre at dere tror det kommer til å gå fint, jeg sjøl er bare dritredd. :ler:

***

Ja, i dag skrives jeg inn på sykehuset, og så er vi liksom i gang på ordentlig.

Ringte opp på føden for å spørre hva "utpå ettermiddagen" egentlig betyr, og da svarte de "sånn rundt seks, kanskje?". Så da møter jeg vel opp rundt seks ...

Jeg og mannen sov lenge i dag, og lå og pratet en stund i senga før vi stod opp. Var jo siste gangen på en stund vi hadde sein morra i senga sammen, så det var deilig.

Spiste en god frokost (vafler! :biggrin: ) og ellers bare sittet i hver vår enda av sofaen og vært nervøse. ;)

Er straks på tur i dusjen, så må det vel pakkes litt, også tar vi turen bort til sykehuset.

Jeg håper virkelig at jeg får sove hjemme i natt, vil ikke oppholde meg der oppe mer enn jeg absolutt må.

I dag kjenner jeg at jeg er i total ubalanse, i det ene øyeblikket presser tårene på og jeg bare gruer meg til alt, og i det neste bobler jeg over av forventning.

Jeg har nok litt vanskelig for å klare å se forbi operasjonen, å klare å fokusere på at det kommer noe fantastisk ut av det, så det må jeg prøve å jobbe litt med.

Kjenner at jeg har lett for å tenke katastrofetanker, og at fokuset lett blir litt feil.

Jeg mener, jeg skal jo tross alt møte sønnen min i morra, det er jo helt utrolig! :hjerte::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...