Gå til innhold

Arven1 er endelig gravid.

arven1

Anbefalte innlegg

En ting er iallfall sikkert! Det går fort fremover når man er gravid.. 8 uker, så bra! ;)

Kanskje kvalmen gir seg om litt, er lov å håpe? skrekk og gru og gå så kvalm hele veien... Dakas :klemmer:

Har du en fin dag i dag, eller det er mest bånn i bøtta?

hvil deg masse og drikk og drikk og drikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går hadde jeg en kjempe fin kveld. Dagen startet tungt,men formen steg utover og jeg fikk spist og drukket masse. :spise: Deilig!

Det beste med hele kvelden var at jeg og kjære fikk vært litt kjærester igjen. Det er lenge siden,vi fikk pratet masse sammen, planlagt mye på huset,diskuterte navn og ikke minst :humpe: Det er jammen lenge siden. Utrolig godt å få den kjæreste følelsen igjen og bare kose. Det trengte vi altså!

I dag har dagen vært tung og kvalm igjen. Fikk meg en overraskelse når jeg gikk på vekten i dag tidlig... 50kg :sjokk: Ned 5 kg siden før jeg ble gravid... Blir litt stresset, men trøster meg med at lille frø tar det den trenger fra meg og at det kun er meg som får lide.

Gud som jeg gleder meg til dette går over, kan ikke få sagt hvor mye jeg savner å trene... :trene:

Partiet under navelen står rett ut :hoppe: og når jeg sitter ser det ut som jeg har fått meg en bilring :lur: og den har ikke vært der før...Ikke synlig for andre, men ser det godt selv, det skjer ting selvom vekten raser :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at dere fikk dere en kjærestekveld! :hjerte:

Godt å høre at formen er litt bedre også!

Navn ja.. har dere en følelse på om det er gutt eller jente? :)

Ønsker deg en fin torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det lørdag og helg. Sambo måtte ut og reise i forbindelse med jobb i ca en uke og jeg gruer meg litt til å være alene en hel uke nå. Pleier ikke å ha noe i mot det ellers, men er nok litt avhengig av han om dagen :sjenert:

Fikk en gledelig overraskelse av min kjære i går. Han har vært ganske bekymret og har nok følt seg hjelpesløs oppe i alt dette som har pågått noen uker nå. Han spanderer en miniweekend på SPA hotell på valgfritt sted når jeg er i form igjen :kyss::danser:

Etter all sengeligging og oppkast de siste to mnd syntes han jeg fortjente sikkelig gode massasjer og kroppspleier.

ÅÅÅÅÅH, jeg kan ikke tro det er sant!!!!! Gleder meg til å friske opp kroppen igjen. Bare han og jeg på en romantisk tur sammen med bare luksus. Vi lurer på å reise til Øst Europa et sted der skal de visst ha mye billig og bra..... Da slår vi to fluer i en smekk, både by og kose tur i ett.

Venter nok til litt nærmere våren ca april, mai slik at været kanskje er bra også..... Nå er det bare å vente på at formen skal stige og våren skal komme :tommelsmil:

Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg, tenk en hel helg med bare massasje, god mat, hudpleie, fotpleie og ikke minst hotellrom og kjæresten min :nigo:

Kan god tåle noen runder til med oppkast nå :bond:

Sjekk dette feks.

:skya::skya:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhhhh spaweekend! Nåhhhh det var vel gull verdt :rodmer: Så herlig å ha noe så nice å se frem til midt i all ventinga og oppkastingen... Kan vel bli lang ventetid når man ikke er helt i toppform.

DET var kjæresten sin det! :rodmer:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, det hørtes herlig ut Arven1! Og absolutt fortjent når du har hatt en litt tøff start på dette svangerskapet. Skjønne samboeren din! :hjerte:

Nå kan du drømme deg bort ved å planlegge og se på bilder frem til dere drar. Godt å ha noe å se frem til!

Hvordan har helgen vært?

:klemmer:

edit: Glemte det nesten, men må jo :hoppe: for 9 uker :hoppe:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: til meg for ni uker i dag :sjarmor: Jeg syntes tiden sniler seg sakte fremover nå, lengter bare etter 12 uker. Litt ensom tilværelse om dagen når jeg er så mye syk og det ikke er så mange som vet det. Blir endel alene om dagen, sambo er i utlandet med jobben frem til helgen så dette blir en lang uke.

Magen min begynner å strutte skikkelig :eeeh: Hadde på meg kjole på lørdag og det så ut som jeg hadde lagt på meg et par kg liksom. Jeg har litt sånn innovermage fra før og nå ser det ut som jeg har fått meg en skikkelig bilring når jeg sitter :legrine: Den var der plutselig på lørdag. Jeg ser ikke gravid ut, bare ser ut som jeg har koset meg litt den siste tiden og det har lagt seg på magen. Kjempe rart!!! :sjokkert: Det skjer ting her i hvertfall,selvom jeg har rast av meg endel kilo,vokser tydeligvis bilringen :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, SPAweekend!! Så deilig!! Snille kjæresten din! Det har du virkelig fortjent også! :klemmer:

Og så gøy at du merker at ting skjer allerede med magen :strix:

Håper du får ei fin uke! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

struttende mage allerede ;) det går sååååå fort.. til tross for sykdom. Skjønner jo at dagene går sakte for deg der hjemme... Men de går, og før du vet ordet av det er du i mål. Eller i startgropa kan man si (for det er etter man født, det virkelig starter!)

Når har dere tenkt å fortelle flere? Hadde jo vært stas med koselige meldinger/besøk osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet ditt først Aurelia så tenkte vi å fortelle det til venner og kjente i uke 12. Nå vurderer vi å fortelle det neste uke etter jeg har vært på første svangerskapskontroll. Hvis alt er bra da, forteller vi det. Da er jeg over 10 uker. Nå orker jeg ikke leve i denne bobblen av graviditet og sykdom for meg selv lenger. Hadde jeg vært frisk hadde det vært lettere å holde det skjult, men nå er det mange bekymringer og spekulasjoner omkring på hvorfor jeg er så syk og fraværende... Gleder meg til å fortelle nyheten :babysmokk:

I dag har jeg faktisk vært ute. Åh,salige lykke. Vært litt kvalm, men absolutt levbar kvalme. Bare å kjenne luften igjen og være ute var helt fantastisk. Var en tur innom Noa Noa og kjøpte meg et par nye plagg :-) Me like!!! Fant ut at de klærne faktisk passer til å være gravid i, de er litt store og romslige og veldig fine syntes jeg så der blir det mer handling fremover. :jepp:

I går var jeg så syk som jeg aldri har vært før. Var kvalm i ett kjør omtrent et helt døgn. :grine: Det ga seg ikke. Jeg kastet opp og kastet opp og kastet opp. Ikke fikk jeg sove for uansett hvilken stilling jeg lå i følte jeg at jeg måtte spy.... Herregud, så deilig å våkne i dag og kjenne bare at man er vanlig kvalm.

Gravidkvalme er noe av det værste jeg har kjent noen gang. Den er intens, den gir seg ikke og det hjelper ikke å kaste opp. Nå har jeg vært kvalm i 5 uker i strekk, nesten døgnet rundt. Jeg lengter og lengter etter en friskere tilværelse. Dagen i dag har vært en velsignelse. For en lykkestund å kunne stå oppreist og ikke minst ta seg en tur ut. Jeg håper dagen i morgen blir like god. Da blir det mer shopping på Noa Noa :nigo:

Endret av arven1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er litt av en ekstrem-kvalme du har :klem: Ikke noe særlig :sjenert: Det kan være deilig å fortelle årsaken til noen rundt da, dessuten så er det jo veldig hyggelig å fortelle det :)

Uke 6 skal være den mest kritiske uken for SA, det er da fosteret utvikler livsviktige organer visstnok. Og når man har passert uke 8 så er man faktisk ganske safe altså.. Jeg støtter deg i alle fall i dele nyheten med noen :)

Grattis med bilring! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes, høres ut som en befrielse å fortelle det.. og en stor glede såklart! :)

Godt du hadde en bedre dag i går.. alt er relativt når man er dårlig, eller hur? Håper det fortsetter idag... den greie følelsen. Nyt dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAAAAAAAAAAA!!!!! En dag til uten kvalme, en liten kvalmebølge på formiddagen i dag, men det er helt ubetydelig i den store sammenheng :hoppe: Jeg er så glad, så glad. :nigo:

Våknet klokken 07 i dag og fant ut at jeg har sovet hele natten, følte meg uthvilt og ikke minst, JEG VAR IKKE KVALM!!!!! Var like glad da som når jeg fikk positiv test for noen uker siden :fnise:

Har ikke den store matlysten og ikke spist så mye i dag, men det tar seg opp etterhvert. Kan det være at kvalmen er på retur...? :danser: I såfall gleder jeg meg til å begynne å nyte det lille underet vårt :kyss:

I følge mammanet, kan noen oppleve at kvalmen er på retur i uke 9,please la det være sant....

Hadde vært hyggelig nyhet for sambo også når han kommer hjem til helgen og sett meg i form igjen. Han har vært så bekymret. I dag fikk jeg blomster på døra, da hadde han ringt fra utlandet på jobb og bestilt blomster til meg :rodmer: Snille, snille kjæresten min.

Fortsetter dette utover uken og jeg får tilbake energi og får spist meg opp litt blir det trening f.o.m mandag. :hoppe: Og i morgen har jeg lagt planer om kino m venninne vi skal se black swan :duskedame:

I dag er jeg bare lykkelig og livet smiler, har så innmari snill kjæreste, jeg er GRAVID og hatt to dager uten intens kvalme, jeg er heldig!!!!

:skya: :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...