Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111

Jeg jobbet som frivillig på en familiefestival. Det var første og siste gang jeg har gjort noe sånt. Vi solgte følgende billetter: Barn, voksen og familie (to voksne og opptil tre barn). Det sto godt forklart på en diger plakat bak meg. Så kom det en voksen mann og ba om familiebillett. Jeg slo det inn og fikk betalt og fant frem armbånd. Det viste seg at det var fire voksne menn som skulle inn på samme familiebillett, og da jeg forklarte at det ikke var slik det fungerte, ble de fly forbanna.

Er glad jeg aldri må ha med kunder å gjøre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Var en gang i Spania i et norsk kunststed hvor jeg spøkte med sjefen om hun virkelig var sjef eller ikke, virket morsomt for henne da, så tenkte det ville være morsomt om jeg fortsatte men neste gang så ble hun skikkelig sur og snerret: "Du, vær så snill å spar meg for sånne frekkheter!" Makan til dårlig selvhøytidelig sjef isåfall! Jeg var bare 10 år!

Fikk en gang kjeft av en lærer i 7.klasse etter at jeg skrek etter at en vred meg i armen, han stormet inn i klasserommet og sa at han hadde fått nok av at jeg bråkte før han skjelte meg ut over andre ting som ikke hadde noe med det å gjøre, idiot! Hallo, skoledagen var over, men det var den visst ikke for ham! 

Anonymkode: 4988f...88b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig fått masse kjeft for at jeg ikke gir andre av selvtiliten min.

Anonymkode: 8b710...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henge håndkle på knaggen med langsiden😳 Kortsiden har trossalt hemper til den bruken😰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har egentlig fått masse kjeft for at jeg ikke gir andre av selvtiliten min.

Anonymkode: 8b710...5fe

Feks?

Anonymkode: fd170...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Feks?

Anonymkode: fd170...61a

At jeg ikke vil være andres apekatt.

Anonymkode: 8b710...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange episoder: 

I fjor fikk jeg kjeft for visstnok å ha svindlet en eldre dame, det stemmer virkelig ikke. Aner ikke hvordan man svindler noen i det hele tatt. Vet så vidt hva ordet betyr. Bare lo av det... 

Fikk kjeft av en mann på 80 eller noe om at jeg ikke fikk høre på musikk hjemme etter klokken 23, så klokken 22 kjeftet han på meg for det. Deretter skrudde han av strømmen, så klokker og ting som var innstilt måtte stilles igjen, tv'n og sånn. Så snilt :ironi: 

Denne episoden her tar kaka syns jeg; Jeg bestilte mat på nett, og da kom en dame løpende mot meg og ba meg forklare hvorfor jeg kjøpte mat og hvorfor jeg brukte av mine egne penger (jeg er ikke 12 år og får lommepenger enda liksom). Hadde ingen lang forklaring fordi hun fortjente ingen lang forklaring. Hun gikk helt i fistel altså som en rakett føyk hun bortover, i ettertid får jeg latterkrampe når jeg ser henne. Når jeg svarte tilbake begynte hun å furte og løp vekk, deretter løp hun tilbake og kjeftet enda mer.... Jeg ba henne slutte å løpe vekk, at det var umodent men nei da, hun må ha vært gal hun også tror jeg... Slik holdt hun det gående en liten stund og hun skremte vannet av en tenåringsgutt som sto like ved også. Hun var sånn 60 år eller noe. Hun kunne også si sånn: hvor harru kjøp buksa di aaaa (og hvorfor det)? Mitt svar: bikbok/h&M, også fikk jeg sånn bittelitt kjeft for det også. Må man stå til rette for hvorfor man kjøper seg klær og nå a?

Om matbestillingen så sier hun bare: VET DU HVA, DETTE GJØR DU IKKE ALTSÅ!!! Jeg: hva da? Hun: VET DU HVA? NÅ ER DET NOK, HVORFOR BESTILLER DU DENNA MATEN A!!!! Jeg bare: hva bryr det deg? Hun: JEG KONTAKTER MYNDIGHETENE SNART!!!! Jeg bare: oki. 🙂 
Skulle tro jeg var 10 år og hadde stjålet tyggegummi eller noe sånn? Herregud... Jeg er over 20 år. 

Jeg fikk kjeft av en annen dame en gang fordi jeg så på henne. Det var ikke mer enn det som skulle til. 


Enda en dame kom en dag bort til meg og sa: kor du ska? Jeg: svarer ikke og går... Da går hun etter meg og sier: kor du ska spurte eg!! Jeg bare: ehh... ut. Hvor da gjentar hun seg. Jeg svarte det har du ikke noe med egentlig. Hun svarer: eg vil veta det fordi at no i disse koronatider vil eg ha kontroll på folk. Jeg: ja, oki, nei skal ut. Svarte ikke noe mer enn det. Hun kjeftet ikke, men syns spørsmålet var litt rart. Aner ikke hvem hun er. Merkelig dame... 

Det er mange slike episoder egentlig... Jeg ser at jeg ikke er den eneste som får ubegrunnet kjeft.
Neste gang jeg får kjeft så syns den som kjefter kan levere i fra seg et håndkle, fordi jeg måtte skylle meg i ansiktet etterpå for å få fjernet spyttet som bare sprutet etter kjeftingen. Hallo!

Endret av te_groupies
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.10.2010 den 18.21):

Jeg fikk kjeft og sure blikk fra en mann fordi jeg hadde på meg en sort pen-jakke på bussen. Han likte visst ikke folk som gikk med sorte jakker.

Han kan ikke ha vært helt god altså -det er ikke grunn nok til å kjefte syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en butikk rett før jul. Fikk kjeft av kassedama fordi jeg brukte munnbind.

Hun mente at det var slike som meg, som bruker munnbind som setter hun og andre i fare for å få korona, fordi hun mente munnbind ga en falsk trygghet. 

Selvsagt brukte ikke hun munnbind selv.

Anonymkode: 3e1c0...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var ca.10-11 år fikk jeg ikke sove. Så klokka rundt 06.00 gav jeg opp og gikk til stua. Min mor og bror hadde nettopp stått opp for de skulle på jobb. De ble kjempesure av å se meg. Spurte hvorfor i all verden jeg var oppe så tidlig, og da jeg svarte at jeg ikke fikk sove ble jeg fortalt hvor dum jeg var?! Ikke lagde jeg mye bråk heller, satt og spilte lydløst på dataen. Forstår den dag i dag ikke hvorfor de ble så sure og dette er ca.10 år siden. 

Anonymkode: bce0d...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk kjeft da jeg som barn (husker ikke nøyaktig alder, men under 6 år), kastet opp midt på gulvet på en bensinstasjon. Jeg fikk kjeft av pappa fordi jeg ikke sa i fra om at jeg var dårlig, men barn merker vel ikke alltid slikt før det er for sent. Jeg glemmer det aldri. Etter dette har jeg virkelig kviet meg for å kaste opp og har utviklet en fobi. Sist gang jeg kastet opp fordi jeg var dårlig er intet mindre enn 11 år siden, forutenom en episode i fylla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjeft av læreren en gang fordi jeg (13 år) fikk karakter 1 på en prøve. H*n skjelte meg ut foran hele klassen typ «Ja og hvis man ikke gidder å prøve og driter i skolen så gjør man bare som (mitt navn) og gir faen. Kan like gjerne droppe å møte opp!» Jeg begynte å gråte og stormet ut. Sannheten var at jeg prøvde, satt 6 timer hver dag med lekser og var helt utslitt. Jeg måtte også gjøre leksene i skjul, fordi om pappa så på meg gjøre lekser, så fikk jeg kjeft for å være så dum. Jeg droppet til slutt ut av skolen fordi jeg ikke fikk det til og er ufør i dag. 

Anonymkode: f368b...ea9

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde vært å kjøpt nye dekk til bilen før et møte på jobben. Jeg hadde en liten bil, så 2 av dekkene lå i baksete. Etter møte kjørte jeg ut av parkeringsplassen, og 2 av mine kollegaer fra en annen avdeling vinker og spør om de kunne få skyss. Jeg beklager å sier at bilen er full, så jeg har bare plass til en. Da ble den ene så sint og begynner å skjelle meg ut fordi jeg måtte jo for helvete lære meg å rydde den jævla bilen min. 🙃

Anonymkode: 8f0bc...ae1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (På 10.2.2021 den 7.27):

Har gjentatte ganger fått kjeft fordi jeg ikke har hunden i bånd. 

Har ikke hund... Men jogger i et populært område der det stadig er noen som slipper løs hunden, selv om hunden er av typen som begynner å løpe etter joggere.

Anonymkode: 7f9d3...192

Hahaha! Så dumt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstua foten da jeg datt på isen. Da jeg sa ifra til min leder ble han dritsur. "Så nå skal du gjøre meg bekymret for at jeg ikke kommer til å ha ansatte fremover?!" Hva skal jeg gjøre da? Ikke gi beskjed?

Anonymkode: 804d7...22f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tisse under trappen i nederste etasje i en blokk i Oslo, da jeg var rundt 17 år... lurte meg inn, og han fyren som åpnet kom løpende ned å spurte meg om jeg satt der og tisset?! Ja det ser du vel.. måtte tørke opp, så stakk jeg av til vennene som ventet utenfor i en bil. Hadde jo aldri gjort det den dag idag.. ung, dum og full... 😅

Anonymkode: 1384c...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Å tisse under trappen i nederste etasje i en blokk i Oslo, da jeg var rundt 17 år... lurte meg inn, og han fyren som åpnet kom løpende ned å spurte meg om jeg satt der og tisset?! Ja det ser du vel.. måtte tørke opp, så stakk jeg av til vennene som ventet utenfor i en bil. Hadde jo aldri gjort det den dag idag.. ung, dum og full... 😅

Anonymkode: 1384c...5ec

Til pass for deg!! 

Anonymkode: 89bba...a83

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg øvelseskjørte var det på en øde vei med faren min. Ca 500 meter og det gikk slik (etter instruks fra faren min) start - stopp - start - stopp - start - stopp - hehe, nå fikk du en bakkestart - stopp - start - stopp, og så fikk jeg kjøre hele 300 meter uavbrutt.

Andre gangen startet vi 2 km hjemmefra på øde vei og jeg fikk kjøre hele veien. Da vi kom i tunet sier han: "Dette gikk jo greit. Nå kan du rygge inn i garasjen." Jeg nektet fordi jeg hadde jo ikke rygget i det hele tatt og hadde ikke lyst til å prøve å rygge inn i en trang garasje første gang... Og fikk kjeft...

Det ble en stund til neste gang vi øvelseskjørte... Da var jeg klar til å ta oppkjøringen. Og jeg fikk kjeft av faren min for å sjekke blindsonen før jeg svingte av i et kryss. Grunner som at jeg måtte gjøre det for å bestå på oppkjøringen prellet av som vann på gåsa. Fordi det var jo så tåpelig å sjekke blindsonen i DET krysset. Det hadde han aldri gjort. Han sjekket heller speilet ofte, han, og hadde visst god kontroll på trafikken rundt seg. Jeg spurte hvor ofte han så i speilet og han svarte hvert 30. sekund. Jeg svarte da at jeg måtte se i speilet ca hvert 5. sekund på oppkjøringen og LIKEVEL sjekke blindsonen hvis jeg hadde tenkt å bestå.

Jaja, foreldrene mine betalte for lappen da. Det ble en del kjøretimer siden jeg ikke kunne øvelseskjøre hjemme. Faren min var jo ubrukelig til det, og moren min turte ikke.

Anonymkode: efd04...b9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...