Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

Ikke meg, men broren min og en kamerat fikk kjeft av en gammel mann fordi de kastet stein i en vanndam på vei hjem fra skolen, de kunne ikke holde på sånn For da ble det tomt for stein!

de var vel va 8 år gamle, og ble så redde at de gikk en omvei for å ikke møte på han igjen.

 

Samboeren min kjeftet meg huden full fordi naboene skulle selge huset sitt. Det gikk ikke an og jeg måtte snakke med dem for å få dem til å forandre mening osv! Sa at dette kunne vel ikke jeg noe for og jeg kunne ikke snakke dem fra det. Da var han sur resten av dagen.

av en dame fordi jeg kjøpte loff på butikken. Det var helt forferdelig, jeg måtte kjøpe grovbrød i stedet for mente hun.

Anonymkode: 264e6...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg hadde fikset middag og levende lys til nå min ex etter at hun hadde vært ute å reist noen dager. Hun kom hjem til dekket bord med god mat, vin og levende lys og blomster hvorpå hun bare snøftet stygt og mumlet noe, blåste ut lysene og gikk og satte seg i sofaen og tlc med kjolen som sier ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jente med langt, tykt hår, så røyter jeg en del, og det fikk jeg kjeft for på jobb😂 lurer på hvordan den karen har det hjemme med damen sin🤔

Anonymkode: c83bd...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjeft på skolen fordi noen hadde gjemt en melkekartong som så gikk ut på dato. Senere ble den kastet rundt i gangen. Læreren mente det var TYPISK meg... Jeg var stille, gjorde aldri noe galt og hadde aldri vært innblandet i noe før. Ikke tåler jeg melk heller 

Vi har også poser som koster penger og spør da om kunden ønsker å kjøpe poser. Det har ført til mange raseriutbrudd kan dere tro! De skal aldri handle der igjen, vi i kassa er idioter som lurer dem, hele kjeden er korrupt osv. Ta med dere poser selv da!!! Det er et tilbud og ikke tvang å kjøpe pose. 

Blitt skjelt ut og truet av foreldre til butikktyveri. De blir tatt på fersken, vi har overvåkningsbilder av hendelsen og vekter er tilstede... men neeeeida. Før lille Per gjør aldri noe galt han! Og slemme oss som skremmer ham. Selv om Per har innrømmet alt og det ikke et første gang vekteren har tatt han i tyveri. Men vi skal politianmeldes, de skal finne ut hvor vi bor, krever fullt navn og adresse på alle ansatte (Tror folk seriøst at vi gir ut det?) Og den standard om at både avis og tv kommer til å ta saken. Aldri hørt noe i ettertid 

Skjelt ut fordi jeg ikke ville erstatte iPods en kunde mistet på BUSSEN fordi hun var stresset i køen siden det var lang kø. Da var hun så stresset etterpå så det var min skyld. Altså.. Har du bare 3 minutter til bussen går er det kanskje ikke så smart å ta storhandel i lunchrush 

Anonymkode: 2e077...b7f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Når jeg hadde fikset middag og levende lys til nå min ex etter at hun hadde vært ute å reist noen dager. Hun kom hjem til dekket bord med god mat, vin og levende lys og blomster hvorpå hun bare snøftet stygt og mumlet noe, blåste ut lysene og gikk og satte seg i sofaen og tlc med kjolen som sier ja.

Det var frekt! Spurte du hvorfor hun gjorde det?

Anonymkode: 264e6...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var frekt! Spurte du hvorfor hun gjorde det?

Anonymkode: 264e6...cc3

Ja jeg spurte hva skjedde nå? Fikk aldri noe skikkelig svar annet et grynt om det ikke passet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjefen på min forrige jobb bønnfalt meg om å ta en ekstra lørdagsvakt, etter at den ble ledig på kort varsel, fordi sjefen hadde vært urimelig frekk mot den andre deltidshjelpen som dermed sluttet på dagen. 
Jeg sa ja, men at jeg måtte ha en time fri midt i vakten, fordi jeg hadde en avtale jeg på ingen måte kunne avlyse. Dette var ifølge sjefen helt greit, og «tusen, tusen takk». 

Lørdagsvakten kommer, og jeg kommer tilbake på jobb etter min timelange «lunsj» (vs. vanlige 30 min), og blir møtt av sjefen som absolutt HUDFLETTER meg for å ha tatt for lang lunsj. Når jeg viser til avtalen har hun glemt alt, og jeg er en håpløs ansatt. Da hadde jeg løpt byen rundt for å rekke alt, stresset og kavet for å hjelpe til. Helvetes kjerring. Jeg ga min oppsigelse neste vakt. 

Anonymkode: 3dab1...647

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har fått kjeft for er for å være i live.

Anonymkode: fcd27...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne klatret på en stor stein som var i nærheten til huset til en gammel mann(men ikke på eiendommen), og fikk kjeft av den gamle mannen for vi kunne «falle ned og skade oss».
Min bror er 6 år eldre enn meg og da han var omtrent på den alderen vi var, «gav» den samme mannen som gav oss kjeft broren min og hans kompis den steinen. Med andre ord; vi fikk kjeft for å klatre fordi vi var jenter. 

En gang på skolen rundt 5-7.klasse var det tekstil. Jeg ble slått inn i et skap av to med-elever som spilte fotball med et garnnøste og tekstil-ting falt ut av skapet. JEG fikk kjeft og måtte ut i gangen og skamme meg. 

Anonymkode: bce0d...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente mye på treningssenter når jeg var rundt 20. Senteret stengte kl 18, og jeg kom dit 16 40. Stod en unggutt i skranken og han sa surt at de stengte kl 18. Svarte at jeg rakk å løpe økta mi på den stunden. Løp i 40min. Og tenkte å ta litt knebøy i 10 minutter. Da kom han gutten løpende og ropte at jeg sa jeg bare skulle løpe på mølle. Kjeftet og survet.  Det var igjen 40 min til stengetid, og han måtte uansett være der til stengetid, så kunne ikke gå tidligere hvis jeg dro heller. Var jo andre der og. Jeg fullførte økt mi, dro 15 min før stengetid. Han glodde olmt på meg da jeg dro. Fremdeles var det andre som enda trente. Forstår ikke hva som liksom var så fælt. 

Anonymkode: 91f32...c6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ikke akkurat kjeftet ut, men en gang jeg hadde vært på et utested og stod og skulle ha jakken min, så var det en mann som henvendte seg til meg på Engelsk og sa "You, this is all your fault! All these years blah blah blah..." Jeg husker ikke nøyaktig ha han sa, men han kom med en lang tirade om noe som jeg skulle være skyldig i, og som hadde pågått i mange år, og nå var han så lei av dette osv osv. Jeg svarte på Engelsk med samme mynt og beskyldte han tilbake, og der stod vi som et gammelt fraskilt ektepar og hadde dèt dramaet om noe som begge visste aldri hadde skjedd.
Jeg snakket litt med han etter dette men så han aldri igjen. Det var morsomt, aldri opplevd noe slikt hverken før eller siden :)
 

Anonymkode: 3a31c...e9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Når jeg gikk på ungdomsskolen, så skulle jeg på klassetur. Moren min kjørte meg til skyss-stasjonen, og etterpå reiste hun innom innom dagligvarebutikken. Når moren min kom hjem lagde hun en sjokoladekake, som storesøsteren min spiste opp. Når moren min oppdaget at hele kaken var borte vekk, så var det JEG som fikk all skylden for dette. 

Jeg var ikke en gang hjemme på mange dager fra kaken ble bakt, og til hele greia hadde forsvunnet. Men likevel var det jeg som fikk 100 % av skylden.                           

Anonymkode: 1599e...97b

*Da *da *da

Anonymkode: 2b8dd...c6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamma prøvde snike meg under barnepris på restaurant, men informerte meg ikke om det. Jeg protesterte så klart til servitøren da det ikke var alderen min og fikk påfølgende kjeft fra de voksne uten å forstå hvorfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang inne på en butikk med en gutt som var psykisk utviklingshemmet. Plutselig ble han veldig sint, tok tak i noen varer, og kastet dem på gulvet. Jeg ble selvsagt stresset, men prøvde å roe ham ned, og hindre han i å kaste flere varer.

Mens jeg desperat prøvde å roe ham ned, kikket kassedamen surt på meg, og sa: "Det er fint om du prøver å ta han ut herfra". HVA TROR DU JEG PRØVER PÅ? 😂😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vikar i en kantine for første gang på det stedet. Fikk beskjed om å fylle på kaffe og te stasjonen. Spurte sjefen om han hadde mere brunt sukker. Ble så skjelt ut, skreket til, foran gjester og ansatte for at jeg "ikke hadde sagt fra om at det var tomt før, så han kunne bestille" prøvde å får frem poenget mitt om hvordan i helvete jeg kunne vite at det var tomt når jeg aldri hadde vært der før, men neida, var selvsagt min feil 😣😒 er fortsatt sint for den. Ble og skjelt ut for my annet teit som jeg ikke forsto hvordan det var min feil. Sjefen der var gal!! 

Anonymkode: 8f0bc...ae1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Da *da *da

Anonymkode: 2b8dd...c6a

Du virker som en hyggelig person.#giddåværekjip

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på ungdomskolen og skulle ha prøve i et fag. Læreren delte ut prøven og idet jeg tok i mot arket med oppgaveteksten sa jeg som jeg pleier å si når noen gir meg noe i hånda: «Takk». Læreren kjeftet fordi jeg sa takk, for det var ikke vanlig når man tok i mot en prøve....?! Sorry læreren, for at jeg ble oppdratt til å takke for alt og unnskylde meg for at jeg er til, nesten... 

Anonymkode: 5276a...36f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var liten og lekte på lekeplassen alene. Nabodamen kom bort sammen med barna sine som var på min alder. I hånden hadde hun en pose med boller. Hun lurte på om jeg ville ha en bolle, jeg takket høflig ja, selvom jeg egentlig ikke er så glad i boller. Idet jeg satt mitt første tygg kom mamma tilfeldigvis forbi og kjeftet fordi jeg hadde tigget etter bolle! «Ingen liker barn som tigger», jeg svarte ikke fordi jeg ventet på at nabodamen skulle skyte inn at hun hadde tilbudt meg bollen, men hun stod bare der. Mamma ble surere og surere fordi jeg ikke svarte, så jeg prøvde å gi tilbake den halvspiste bollen til nabodamen, men da fikk jeg kjeft av henne og. 

Anonymkode: bccbe...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart jeg har fått kjeft for, men dette er noe som gikk veldig inn på meg, selv om det ikke var kjefting i den forstand. Jeg hadde en veldig sårbar periode hvor jeg slet enormt med studiene. Sendte en høflig mail til en professor (som jeg ikke kjente, men som jeg hadde i et fag) hvor jeg spurte om en helt uskyldig liten detalj (husker ikke nøyaktig) om noe jeg ikke helt hadde fått med meg, tror det gjaldt enten en innleveringsfrist senere i semesteret eller om den og den artikkelen sto på pensum. Som sagt, en helt enkel og relevant forespørsel, som ble besvart med svaret på det jeg lurte på, men også med at dette «syntes han naturlig nok ikke noe om at jeg sendte mail og spurte om». En bagatell, men på den tiden var jeg så langt nede at jeg gråt resten av dagen etter det sure svaret. 

Anonymkode: eb718...31b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...