Gå til innhold

Hva er det dummeste du har fått kjeft for?


Linnea Adriana

Anbefalte innlegg

En gang fikk jeg kjeft av mannen min fordi jeg omfavnet han da vi passerte hverandre i stua. Han likte ikke det. For å si det sånn; det er 17 år siden. Fremdeles gift og vi har fått to barn. Sover på separate soverom på 5. året og jeg kommer til å gå fra han når ungene flytter hjemmefra. 

Anonymkode: 6302a...45b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, CaramelDevil skrev:

Var en kollega som ved et uhell kastet nøkkelen til arbeidsstedet i søpla og naturlig nok ble denne ved dagens slutt kastet i containeren. 

Jeg fikk kjeft fordi jeg, som var 5 mnd gravid på dette tidspunktet, nektet plent å krype inn i containeren å lete etter den. Så de måtte få noen andre til å gjøre det. På "oppvaskmøtet" var deres unnskyldning at containeren var nesten nylig tømt i forkant av hendelsen....

Wtf?? Jeg ville ikke krøpet inn i en container om jeg så fikk en ukes betaling for det! Bad sjefen din deg om det når han/hun visste om din tilstand?

Anonymkode: e28ac...a53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skylden når lillebroren min tegnet en diger pikk på husveggen (som var kvit) med bred svart permanent tusj, i tillegg hadde han skrevet på veggen FAR SIN TISS....merk dere det, han var 7 og det er 10 år mellom oss....Foreldre ass:fart2:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wtf?? Jeg ville ikke krøpet inn i en container om jeg så fikk en ukes betaling for det! Bad sjefen din deg om det når han/hun visste om din tilstand?

Anonymkode: e28ac...a53

Ja, alle på arbeidsplassen visste at jeg var gravid. Jeg fortalte sjefen om det i uke 10 og dagen etter hadde han fortalt alle det....men det er en historie for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært på butikken og handlet inn ganske mye varer. Hadde vært en lang dag, så jeg kom hjem og sorterte alt ut av posen, og inn i skap og kjøleskap. Når dama(Ex dama nå) kom hjem så klikket hun på meg fordi jeg hadde lagt en tunfisk boks i kjøleskapet, den skulle ligge i skapet. Jeg prøvde å forklare at jeg skulle spise den senere, og pleier å ha den i kjøleskapet etter den er åpnet...men hjalp ikke. Hun kjeftet på meg i hvert fall i 20 minutter, og snakket knapt til meg resten av dagen.

I retrospektiv(etter jeg har forstått litt mer om hvordan damer fungerer) så tenker jeg at det var nok noe annet enn tunfisken som plaget henne, og at jeg burde gravd litt dypere for å finne ut av det...men jeg er mann og prøvde å løse problemet med tunfiskboksen som ikke skulle være i kjøleskapet.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjeft fordi jeg hadde "kasta papir ute i naturen" på skogstur med klassen. Det var snakk om sjokoladepapir som jeg hadde lagt i sekken, men var mobbeoffer sånn at de fant på å lyve om at jeg hadde kasta papir ute i naturen. Jeg var altfor sjenert til å ta av meg sekken og vise frem papiret, foran alle de andre i klassen, de andre klassene og lærerne. På vei til bake fra skogsturen var jeg på gråten, og fikk kjeft fra samme lærerinne om at jeg måtte slutte å geipe. Noe jeg ikke gjorde. Det ble med den ene skogsturen, jeg skulka alle skogsturer på skolen etter det, skiturer også. Og gikk ikke turer i skogen igjen før jeg fikk barn selv. 

Fikk kjeft nylig fordi etter sommerferien ble ungen min mye mer opptatt, med skolearbeid og fritidsaktiviteter og vennebesøk, så ikke kunne besøke naboungene i etasjen under oss. Fikk kjeft av mora deres om at ikke ungen min besøker de "noe mer", og at jeg ikke kan nekte ungene å leke sammen...

 

Anonymkode: ac19a...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang fikk jeg kjeft av mannen min fordi jeg omfavnet han da vi passerte hverandre i stua. Han likte ikke det. For å si det sånn; det er 17 år siden. Fremdeles gift og vi har fått to barn. Sover på separate soverom på 5. året og jeg kommer til å gå fra han når ungene flytter hjemmefra. 

Anonymkode: 6302a...45b

:hug:...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tipset en venninne om å ta båt til hjemstedet vårt i steden for å kjøre(lang tur),så kunne hun og familien sove seg frem. Vel og bra det.Takk for tips og godt råd.  Men så har verken hun eller mannen spesielt god retningssans. Så hun ringte meg 15 min før båten skulle gå og skjelte meg ut etter noter fordi de ikke kunne finne frem til terminalen.  Den er veldig godt skiltet (og mannen hennes har bodd i denne byen siden han var født. Det er for allmennkunnskap å rekne...) 

Anonymkode: 84d15...16a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Husker når eg var skikkelig lita at eg fekk kjeft fordi eg sa sju og ikkje syv.

Kan godt hende eg husker feil, men eg husker kor frustrert eg blei av desse barnehagetantene!

Og ein anna gong under ein sånn leik(nabbi?) så spurde eg venninna mi om eg kunne få nabbi av ho(ho hadde det i ein skål). Ho sa ja og eg tok av ho. Plutseleg kom to barnehagetanter og dro meg med makt vekk og berre sa at eg ikkje fekk nabbe meir? Eg berre: :klo: hæ? Var vi Vel 4 år, og husker det så godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk kjeft av sjefen min fordi jeg og en kollega som i følge henne, kom altfor godt overens. Ble litt paff og sa ingenting da jeg er en stille person.                            Synes det er kjempe fint at kollegaer kommer overens jeg, så jeg angrer på at jeg ikke sa noenting! Er noen år side  dette, men har tenkt over det inn i mellom😀 

Anonymkode: 39804...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjeft av læreren en gang på barneskolen fordi jeg lente hodet i hånden, han mente at jeg gjemte munnen bak hånden og lagde rare grimaser til han slik at han ikke så det. :vetikke: Ringte hjem til foreldrene mine til og med for å kjefte....

Ogaå har jeg fått kjeft av pappa for å være full, fordi jeg sendte en " (: " på slutten av setningen, han trodde jeg var for full til å skrive SMS og sendte rare tegn, jeg gikk i 9.klasse, kl var 8 på kvelden og det var en onsdag. :fnise: Gikk tur sammen med en venninne, og hadde sagt hvor jeg skulle... Haha

Anonymkode: 3892e...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk kjeft av heimkunnskapslæreren for at jeg ikke vasket opp mens jeg ventet på at de siste bollene skulle bli ferdige i ovnen...etter at vi var ferdige med å vaske alt sammen og å ta de bollene ut av ovnen var det det absolutt siste vi hadde igjen å gjøre :dry:

da jeg flytta ut fikk jeg kjeft av mamma for at jeg ikke ville at hun skulle kjøpe en kilo sukker til meg... Hallo jeg baker ikke og jeg tar ikke sukker i verken te eller kaffe, hva skal jeg med 1 kg?!

Anonymkode: eda7a...c39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg kjeft for å prøve å overtale en mann som klart og tydelig var fra et muslimsk land til å forlate en fest jeg var på. Folk gikk imot meg, fordi jeg ville bli kvitt en potensiell terrorist. Dagens folk. Sosialister alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Fikk kjeft av pappa en gang fordi jeg gikk med joggebukser, han sa at sånn var det ikke lov å kle seg i hans hus. Jeg bruker det når jeg bare skal være hjemme, skjønner ikke hva som er galt med det.

En gang fant jeg en duplofigur på gulvet på rommet mitt, hadde småsøsken da som sikkert hadde lagt den der, jeg bare satte den på nattbordet mitt og tenkte ikke noe mer over det. Så kom mamma og så det, hun kjefter meg huden full, sa at jeg var da alt for stor til å leke med duplo, og fortsatte jeg sånn måtte jeg sikkert til utredning for en eller annen diagnose. Prøvde å forklare hvordan det hang sammen, men hun ville ikke høre.

Anonymkode: 264e6...cc3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kjeft for blant annet disse tingene:

Av naboen, hun mente jeg satt på rommet mitt og røykte hasj fordi jeg hadde rullegardinene så mye nede, og det måtte bety at jeg prøvde å skjule det, ja de er mye nede, men jeg sitter ikke der inne og røyker hasj.
 

På ungdomskolen, av en lærer, sa bare at jeg ikke likte matte, fikk en skyllebøtte bare for at jeg sa det.

Av en nabo fordi postmannen ved en feil hadde lagt min post i hennes postkasse, dette måtte jeg passe på så ikke skjedde! Vel, at postmannen gjør en feil er ikke min skyld, og jeg kommer ikke til å sitte ved postkassene hele dagen for å passe på dette.
 

På vgs ble en lærer sint fordi jeg sa jeg gledet meg til å slutte, det var snart sommerferie og jeg hadde gått der i 3 år og var ferdig, klart man gleder seg da. Men hun mente at det gikk ikke an å si noe så fælt, eide jeg ikke skam! Hun mente det var stygt mot skolen at jeg sa det.

 

i barnehagen da jeg sa at jeg ikke likte melk, alle barn drakk melk så jeg fikk værsågod bare drikke opp melka mi! Bestemor har sagt det samme.

 

Av en veninne fordi det viste seg at en genser jeg kjøpte var billigere et annet sted, dette kunne jeg jo ikke vite på forhånd, men hun mente jeg prioriterte økonomien min feil og var uansvarlig osv.

mye rart man skal få kjeft for igrunn 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var for et par år siden, men jeg syns fortsatt det var så sært. Det var i oktober, rundt fem-tiden på ettermiddagen. Hadde vært på kjøpesenteret og gikk hjem. Jeg bor veldig nært sentrum, så jeg gikk bare gjennom noen smågater for å komme hjem. Her snakker vi gatelys, lys fra hus helt opp i veien, ikke midt på svarte natta osv. Jeg hadde vel gått ca 50 meter fra det som er "kjøpesentergata" hvor det flommer over av forskjellige lys. Jeg hadde akkurat passert et belyst hotell og en restaurant på hver side av veien inn i en 30-sone. (Gammeldags gate med litt business og deretter sånne 50talls hus helt opp i veien).

En taxi kjører opp bak meg og deretter opp ved siden av meg. Han ruller ned vinduet på passasjersiden, og LENER seg over ei gammel dame der for å skrike DU MÅ BRUKE REFLEKS FOR HELVETE. Jeg ble helt satt ut.

 

Ja, oktober kan være mørk - men det får være grenser for hvor blind man blir i ettermiddagsmørke i sentrum

Jeg bruker forøvrig refleks når det er mørkt ellers i året, men ikke nødvendigvis så "tidlig" på dagen, eller når jeg går en tur i 30-sone områder med gatelys og lys overalt. 

Anonymkode: f316a...0b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...